kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
999 proti TL taky nezataci jede rovne a visis z toho jak opice a snazis se to zlomit
Jo a ten postup co ted používá duc je”vsevypovidajici” - udela se to “úsporne”, protoze pokud nejezdite jako rossi tak nic nepoznáte... me to smrdi rozpoctovkou a uz bych to nechtel (aspon si nemusim myslet na hypermotarda)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4-5cm na zadku to už je fakt hodně Problémy s předkem je obecně potřeba řešit právě vepředu, než to dohánět zadkem...To jsi měl štelovací tlumič nebo dělal vymezovací podložky (nevím jak to tele má) ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: DrDNA01> Ja jsem v minulosti udelal s TL presne to co mas v planu a do zatáčky to padalo az moc, musel jsem to tahat ven s pocitem ztráty předního kola, ted jsem to spustil asi o 4-5cm a ok.
999 proti TL taky nezataci jede rovne a visis z toho jak opice a snazis se to zlomit
Ja to planuju zvedat po centimetru a zkouset. Nemam tlumic rizeni a nechci dostat naliskano riditkama. Jinak u devitek jsem si myslel, ze to maji posefovany, ale je fakt ze ta motorka uz na pohled vypada docela dlouha a to te agilite asi neprida.
assassin píše: Jo a ten postup co ted používá duc je”vsevypovidajici” - udela se to “úsporne”, protoze pokud nejezdite jako rossi tak nic nepoznáte... me to smrdi rozpoctovkou a uz bych to nechtel (aspon si nemusim myslet na hypermotarda)
Na druhou stranu to je fakt mozna spis o pocitu. To moje SSo si taky stopu nakonec udrzi, jen ten pocit je z toho takovej vrtkavej. Tak se mozna za par let dockame reklamnich sloganu o tom, ze prepakovani zpusobovalo nedostatek citu k zadnimu kolu a jedine "moderni" single pivot da pilotovi dostatek zpetne vazby..