globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:00 | Nahoru | #1
DrDNA01> Ja jsem v minulosti udelal s TL presne to co mas v planu a do zatáčky to padalo az moc, musel jsem to tahat ven s pocitem ztráty předního kola, ted jsem to spustil asi o 4-5cm a ok.
999 proti TL taky nezataci jede rovne a visis z toho jak opice a snazis se to zlomit

Jo a ten postup co ted používá duc je”vsevypovidajici” - udela se to “úsporne”, protoze pokud nejezdite jako rossi tak nic nepoznáte... me to smrdi rozpoctovkou a uz bych to nechtel (aspon si nemusim myslet na hypermotarda)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:21 | Nahoru | #2

assassin píše: DrDNA01>999 proti TL taky nezataci jede rovne a visis z toho jak opice a snazis se to zlomit



A já myslel, že to mám pokažený.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:23 | Nahoru | #3
assassin> prostě to taloši ošidili s tím, že to stejně nikdo nepozná. Problém je, že asi i pozná...na okruhu ta V4 prej pořád kroutí zadkem a jde do powerslidu a celkově je hodně "vrtkavá". Asi je to jedno s druhým, ten jejich "polorám" nefungoval už od první panigale...Stará ducna sice nezatáčela, ale alespoň měla nějaký jízdní vlastnosti. Dneska to všechno dělají aby to bylo ovladatelný, ale pak to nefunguje...Možná jsem ale až moc negativní

4-5cm na zadku to už je fakt hodně Problémy s předkem je obecně potřeba řešit právě vepředu, než to dohánět zadkem...To jsi měl štelovací tlumič nebo dělal vymezovací podložky (nevím jak to tele má) ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:57 | Nahoru | #4

assassin píše: DrDNA01> Ja jsem v minulosti udelal s TL presne to co mas v planu a do zatáčky to padalo az moc, musel jsem to tahat ven s pocitem ztráty předního kola, ted jsem to spustil asi o 4-5cm a ok.
999 proti TL taky nezataci jede rovne a visis z toho jak opice a snazis se to zlomit



Ja to planuju zvedat po centimetru a zkouset. Nemam tlumic rizeni a nechci dostat naliskano riditkama. Jinak u devitek jsem si myslel, ze to maji posefovany, ale je fakt ze ta motorka uz na pohled vypada docela dlouha a to te agilite asi neprida.

assassin píše: Jo a ten postup co ted používá duc je”vsevypovidajici” - udela se to “úsporne”, protoze pokud nejezdite jako rossi tak nic nepoznáte... me to smrdi rozpoctovkou a uz bych to nechtel (aspon si nemusim myslet na hypermotarda)



Na druhou stranu to je fakt mozna spis o pocitu. To moje SSo si taky stopu nakonec udrzi, jen ten pocit je z toho takovej vrtkavej. Tak se mozna za par let dockame reklamnich sloganu o tom, ze prepakovani zpusobovalo nedostatek citu k zadnimu kolu a jedine "moderni" single pivot da pilotovi dostatek zpetne vazby..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist