paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:57 | Nahoru | #1

assassin píše: DrDNA01> Ja jsem v minulosti udelal s TL presne to co mas v planu a do zatáčky to padalo az moc, musel jsem to tahat ven s pocitem ztráty předního kola, ted jsem to spustil asi o 4-5cm a ok.
999 proti TL taky nezataci jede rovne a visis z toho jak opice a snazis se to zlomit



Ja to planuju zvedat po centimetru a zkouset. Nemam tlumic rizeni a nechci dostat naliskano riditkama. Jinak u devitek jsem si myslel, ze to maji posefovany, ale je fakt ze ta motorka uz na pohled vypada docela dlouha a to te agilite asi neprida.

assassin píše: Jo a ten postup co ted používá duc je”vsevypovidajici” - udela se to “úsporne”, protoze pokud nejezdite jako rossi tak nic nepoznáte... me to smrdi rozpoctovkou a uz bych to nechtel (aspon si nemusim myslet na hypermotarda)



Na druhou stranu to je fakt mozna spis o pocitu. To moje SSo si taky stopu nakonec udrzi, jen ten pocit je z toho takovej vrtkavej. Tak se mozna za par let dockame reklamnich sloganu o tom, ze prepakovani zpusobovalo nedostatek citu k zadnimu kolu a jedine "moderni" single pivot da pilotovi dostatek zpetne vazby..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:07 | Nahoru | #2
DrDNA01> Assassin už to trochu nakous, co tam máš za gumy? co pro začátek zkusit jen vyšší profil než začneš laborovat s geometrií podvozku?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 11:08 | Nahoru | #3

DrDNA01 píše: Na druhou stranu to je fakt mozna spis o pocitu. To moje SSo si taky stopu nakonec udrzi, jen ten pocit je z toho takovej vrtkavej. Tak se mozna za par let dockame reklamnich sloganu o tom, ze prepakovani zpusobovalo nedostatek citu k zadnimu kolu a jedine "moderni" single pivot da pilotovi dostatek zpetne vazby..



on je to docela slozitej system a soudit jestli za tu vrtkavost muze tlumic na primo bych si nedovolil - kazdopadne pokud nema tlumic naprimo chodit po dorazech, tak bude mit docela tuhou pruzinu a citlivost ze zacatku chodu bude dost o nicem ... tzn skakava koza nekteri lide, ale maji pocit kontroly az kdyz se motorka skoro nehne a je tvrda jak prkno - takze nepochybuju, ze by to slo marketingove spravne uchopit.

KTM ma u tlumicu naprimo pridane dodatecne tlumeni ke konci zdvihu - prave z toho duvodu. (PDS) - i tak je to uz bastl, protoze to aby nesel podvozek nadoraz neresi pruzina, ale dodatecne tlumeni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist