paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:23 | Nahoru | #1
assassin> prostě to taloši ošidili s tím, že to stejně nikdo nepozná. Problém je, že asi i pozná...na okruhu ta V4 prej pořád kroutí zadkem a jde do powerslidu a celkově je hodně "vrtkavá". Asi je to jedno s druhým, ten jejich "polorám" nefungoval už od první panigale...Stará ducna sice nezatáčela, ale alespoň měla nějaký jízdní vlastnosti. Dneska to všechno dělají aby to bylo ovladatelný, ale pak to nefunguje...Možná jsem ale až moc negativní

4-5cm na zadku to už je fakt hodně Problémy s předkem je obecně potřeba řešit právě vepředu, než to dohánět zadkem...To jsi měl štelovací tlumič nebo dělal vymezovací podložky (nevím jak to tele má) ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:49 | Nahoru | #2

Kocandak píše: assassin> Problémy s předkem je obecně potřeba řešit právě vepředu, než to dohánět zadkem...



No ale s tema duknama se neresi "problemy predku", ale vlastnost - relativne liny uhel rizeni. Zvednutim zadku to muzes posefovat (aniz bys drel stupnama, jako v pripade popusteni predku). A nevim, jak ta Assassinovo TL, ale moje S4 ma v zakladu ten zadek a sedlo hodne dole. Vychazi to z cestaku ST4. Nastesti ale maj obe prave to stelovatelne tahlo, kterym se to da zvednout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:49 | Nahoru | #3
Kocandak> na panigale prepakovani zachovali - takze asi i oni si mysli, ze k necemu je... jen teda neni potreba na "levnych" motorkach bohuzel mi prijde u tech novejch duc dost veci "konstrukcne" osizenych ... tedy krom top superbiku, panigale je stale bez tehle uspornejch vylepseni.

u me je to s tim podvozkem delsi story - moje moto je po zensky co s ni jezdila na okruhu - mela zadni bitubo "na miru" - s mekci pruzinou a (seriove tele nema moznost menit geo) - takze jsem ten zadek zvedl aby to melo svetlou vysku jako "normalni" tele. No a pak jsem koupil nove bitubo s origo silnejsi pruzinou + jsem dal novy kola i s novyma pneu - 190/55 ...takze najednou ta prdel vylezla o dost vyse, vypadalo to ok, ale padalo to do zatacek... takze tim, ze jsem to spustil o 4-5cm jsem vlastne kompenzoval ty predchozi upravy.

mohlo by to vic "zehlit" na nekvalitnim povrchu - ale i tak jsem ted s podvozkem poprve snad po 15ti letech spokojenej...

coz mi pripomina, ze tu 999 musim zvednout taky

Naposledy editováno 15.04.2019 10:52:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist