kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A toto je pre mna: http://www.motorkar...ati-916-1240591.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
lubbek píše: Dripp: toto ako hodnotíš ? http://www.motorkar...-1098-s-1251238.html
A toto je pre mna: http://www.motorkar...1240591.html [/quote]
Hm. Co já možu hodnotit. Neznám ho, nic o této motorce nevím. Kilometry super, cena podle mě stále přestřelená. Za tohle dá tři kila jen fanda, možná někdo, kdo ho moc chce. Z venku se dají dovézt pořád ještě slušné kousky za rozumné peníze. Nevím, co si o tom myslet. Ještě není čas, kdy by cena velkého SF měla jít na horu. Nijak závratně. Kdyby měl full termignony, spojku, stojánky, plachtu, karbonový miniblatníček, byla k tomu nabíječka a všechny původní díly, bylo to nebouraný a měl to jediný majitel, tři kila bych za něj dal. Možná. Ale dnes jsem ve fázi, kdy už ma to tak mějal peču. Esko neesko. Na to moje mrdání a pár tisíc km ročně..
Po všech těch zkušenostech a srovnávání vím, že i na sociální edici velkyho SF bude svezení královské a zážitky jaké potřebuju. Takže asi tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Twl.já toho člověka nepoznávám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: Já to meju jen vodou, žádný přípravky na to nepatlám.
Horší je, že jsem třeba nádrž vyleštil kolenama a loktama ale nejlepší údržba matnýho laku dle mýho je, to moc neudržovat
To je čeho se bojím
Jinak kvalitně provedené matné barvy bych se nebál. Líbí se mi to, no tak co. Samozřejmě, že to asi nevydrží ve stavu funglovky na věky věků, ale s nějakou lehkou ošoupaností, oleštěním, či vydřením se na exponovaných místech musím počítat. Šak je to na ježdění a ne na koukání, no né..? Má to dělat radost a ne způsobovat stres, že se to oťuká, nebo snad opotřebuje..
Jebat opavu! Jezdit...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
vsem diky za tipy a nazory na mnou hledany novy strojek. Sice porad nevim co presne hledam, ale znam alespon smer.
Do uzsiho vyberu v tomto poradi tedy beru:
Tuono 1100
M1200s (2017) - i kdyz k tomu jsem se moc nedozvedel
SF 1089
....ale kdo vi, co nakonec padne do oka. Vse pak muze byt uplne jinak
Jo, kdyby mel nekdo zkusenosti s M1200 2017, tak informace jsou vitany. O ostatnich se toho da nacist spoustu. O tomhle moc ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DUCATI STREETFIGHTER 1098 - chaismatický a precizně fungující naked bike ze staré školy. Pro kvalitní svezení vyžaduje trošku hrubější zacházení, kvalitní silnice a jako odměnu nabídne silný motor, pevný podvozek, špičkové brzdy a moře adrenalinových zážitků. Proti moderním strojům bude na někoho působit možná zbytečně tvrdě a neotesaně, ale zase má svoje kouzlo. Designově asi nejhezčí motorka všech dob. Pro spolujezdce asi nejméně vhodný z vybrané trojice, ale pro uchyláky a sadomaso požitkáře furt dobrý..
Monster 1200 - 2017 a vejš. Uhlazený, lehce ovladatelný a hodně user friendly motocykl pro každý den. Silný motor, slušné brzdy. Pro jízdu asi nebude vyžadovat tolik úsilí jako velký SF a řídit ho zvládne i méně zkušený jezdec. Snadnější jízda po městě, výlet s přítulkou bude asi taky ve větší pohodě. Moderní a spolehlivý stroj s červeným logem na blatníčku a to se počítá! Na druhou stranu už si ho nedokážu představit na výplach mozku v jednodílce. Ne, tohle není nijak extra sportovní naked, ale silný a hodný univerzál.
Tuono! Z této trojice asi nejsportovnější naked. Motorka, která ma k opravdickému superbiku sakra blízko. Špičkový podvozek, špičkové brzdy a precizně fungující elektronika. Rychlá jízda ještě nikdy nebyla tak snadná. Měl jsem sice pod prdelí jen verzi FACTORY, ale věřím, že "sociálka" nebude o nic horší. Jede to, je to stabilní, dá se s tím i po městě a v kolonách a když za to člověk vezme, je neuvěřitelný, jak to letí a s jakou jistotou lze řezat zatáčky. Jezdecky porazila velkého SF, u mě. Monster tomuhle zvířeti nemůže sekundovat. Nevím jak se spolujezdcem. NA tomto modelu asi v pohodě, na Faktorce to asi bude chtít štíhlejší prdelku a větší odhodlání. Vítěz sportovního ježdění a asi věčná škoda, trápit ji nějakýma výletama s baťůžkem a tankvakem.
Ale kdybych se nemohl rozhodnout, koupil bych si je asi raději všechny tři!
SF1098 do obyváku a na nědělu. Tuono na řádění a Monstera na kafe s mojou..
Naposledy editováno 11.02.2018 11:42:53
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jak ctu ty tvy recenze, tak skoro az z tuona s SF dostavam strach, co to bude za peklo a zda to vubec uridim. Preci jen tolik zkusenosti jako mistni borci nemam.
Ten M1200 v Sku nemuze byt prece v porovnani s tema dvema takova vymeklina ne? Tedy muze, ale nechci aby byla Tak nejak me to k nemu tahne nejvice. Dle recenzi jinych by to mel byt stroj jak na okruh, tak na mesto, okrsky,... proste na vse s hodne sportovnimi geny. Proste Ducarna jak ma byt. Nejak od toho cekam, ze to bude jako M1100S s mapou atd, jen jeste vice agresivni a silnejsi. Proste porad pila. Zadna “yamasuki (FZ, XJ, XJR, GSX, Bandit, Hornet, atd)”
Edit: K tomu vyplachu v jednodilce. Obcas taky taky tak jezdim, ale stejne si po dojeti sam sobe nadam ze jsem uplny kokot a ze muzu byt rad ze ziju. Pak dve vyjizdky nic a pak zase peklo
Naposledy editováno 11.02.2018 12:13:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Takze asi tak. Poslechni srdce a kup si to, co se ti nejvic libi a to, co chces! Rozdily budou, ale pro bezneho uzivatele minimalni. Vsecko to jsou nahate litry, jede to jako prase a hezky to je taky. Hodne stesti pri vyberu..
Naposledy editováno 11.02.2018 12:27:00
E: tak otázku beru zpět, přečetl jsem si včerejší příspěvky
Naposledy editováno 11.02.2018 12:35:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
M1100 je super motorka, reakce na plyn okamzita, lehky a obratny jako kolo.
M1200s jsem jel rocnik asi 2015. Tragicka reakce elektronickeho plynu, zpozdeni jak kdyby tam byl telegraf. Hodne neprijemny zvlaste v primem srovnani s Corsarem. Ale novy rocnik to ma mit vyreseno, i kdyz preciznosti přímého napojeni plynove rukojeti na skrtici klapku to nedosahne asi nikdy. Jinak motorove fajn
Brutale 1090 uzasnej tah kdekoliv, naladeni na silnicni pouziti bez chyby. Podvozek u novych rocniku podivne mekky, ale perfektne fungujici. Ale ma to pro me spatny pocet valcu.
Corsaro je pro me srdcovka a nejlepsi motorka na svete . Reakce na plyn okamzita a hutna uz od volnobehu. Zadny cukani jako drahej pes. Nebude nejrychlejsi na okruhu, prave kvuli naladeni kroutaku uz odspodu a na stred. Ale to je presne to naladeni, ktere mi u nahace dava smysl.
Mt-03 rv 2007 s Akrapovicem v titanu a bez katu. Naprosto jina liga, ale co se tyce odezvy na plyn nebo treba brzdneho ucinku motoru, tak zabavnejsi nez vsechno vyse . To jen tak pro srovnani, protoze na ni mam taky dost najeto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tomasd.> najezdeno mam malo no predminulou sezonu na Z300 cca 4k a ted posledni sezonu na M1100S 10k. Fichtly a podobne hovadiny v patnacti nepocitam. Na druhou stranu vekove nejsem uplne holobradek, takze zkusenosti s vnimanim provozu (auto) jsou velke. Ano, motorka je neco jineho, ale provoz je stejny pro vsechny a to se pocita.
Tak nejak stejne bych chtel postupovat i dale. Proste koupim a uvidim.
Corasaro - vsude ctu a tak nejak dedukuji, zento by mohlo byt to co hledam, ale proste ten desigh ne mi moc nelibi (ale to je u kazdeho subjektivni) a navic jich na prodej moc nebyva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: drippera> Pokud dojte tedy k vymene, tak to udelam asi nasledovne: Proste vezmu zbtech tri co zrovna bude nekde za rozumnou cenu (“v akci ).
Tomasd.> najezdeno mam malo no predminulou sezonu na Z300 cca 4k a ted posledni sezonu na M1100S 10k. Fichtly a podobne hovadiny v patnacti nepocitam. Na druhou stranu vekove nejsem uplne holobradek, takze zkusenosti s vnimanim provozu (auto) jsou velke. Ano, motorka je neco jineho, ale provoz je stejny pro vsechny a to se pocita.
Tak asi to máš srovnaný v hlavě a to je nejdůležitější, samozřejmě aspoň s nějakým nájezdem km. Důležitý je vědět, jakej jsem jezdec, jestli se nechám strhnout motorkou, anebo jestli za každý situace "řídí hlava" 😉
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To snad raději to Tuono, kde za tebe elektronika řeší hodně věcí. To třeba z polekání na skákajícím zadním kole nezahodíš.
Mě osobně novej monster nic neříká.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Navic, to co tady resime jsou jen teorie, zatim nic nekupuju, pac nemam prodano prvni.
Jinak s tou vyjezdenosti: Kolik je dle pritomnych potreba Km abybylo vyjezdeno? Cca
zelva0007 píše: tomasd.> no srvnane. Nevim nevim. Srovnane v hlave to myslim maji jen ti, co na motorce vubec nejezdi. Kazdy motorkar se obcas neudrzi tekl bych. Nekdo casteji, nekdo mene casto. Nekdo vic a nekdo min.
No tak je fakt, že tady asi moc dokonalých lámů nebude V každým případě hledač limitů by měl jít po menších krocích resp. nechat uzrát zkušenosti, vyždímat všechno z jedné kategorie moto, než přesedne, můj názor.