globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 18:36 | Nahoru | #32821
PETARDAK> a kde jí kupuješ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 20:19 | Nahoru | #32822

strakon píše: PETARDAK> a kde jí kupuješ?



Mám "nakřečkováno" kdysi jsem koupil roli, snad 50m ale ubývá... jinak v malém balení, koupíš v kdejakém MX-shopu, ale na dva běžné výfuky, potřebuješ 3 balení.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 20:56 | Nahoru | #32823
PETARDAK> Ajajaaaaj, toto by som nutne potreboval !!! Nádhera. Jedna sa nám tu povaľuje, ale, že je nepredajná

Naposledy editováno 09.02.2018 20:56:54

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 21:30 | Nahoru | #32824

Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 21:54 | Nahoru | #32825
Tohle Corsaro je pecka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 21:58 | Nahoru | #32826

lubbek píše: Dripp: toto ako hodnotíš ? http://www.motorkar...-1098-s-1251238.html
A toto je pre mna: http://www.motorkar...1240591.html [/quote]

Hm. Co já možu hodnotit. Neznám ho, nic o této motorce nevím. Kilometry super, cena podle mě stále přestřelená. Za tohle dá tři kila jen fanda, možná někdo, kdo ho moc chce. Z venku se dají dovézt pořád ještě slušné kousky za rozumné peníze. Nevím, co si o tom myslet. Ještě není čas, kdy by cena velkého SF měla jít na horu. Nijak závratně. Kdyby měl full termignony, spojku, stojánky, plachtu, karbonový miniblatníček, byla k tomu nabíječka a všechny původní díly, bylo to nebouraný a měl to jediný majitel, tři kila bych za něj dal. Možná. Ale dnes jsem ve fázi, kdy už ma to tak mějal peču. Esko neesko. Na to moje mrdání a pár tisíc km ročně..
Po všech těch zkušenostech a srovnávání vím, že i na sociální edici velkyho SF bude svezení královské a zážitky jaké potřebuju. Takže asi tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2018 v 07:43 | Nahoru | #32827
drippera> doprdele, nepřehánět to s těma práškama.

Twl.já toho člověka nepoznávám...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2018 v 07:47 | Nahoru | #32828

t_freedom píše: drippera> doprdele, nepřehánět to s těma práškama.

Twl.já toho člověka nepoznávám...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2018 v 11:55 | Nahoru | #32829

sejrac píše: Já to meju jen vodou, žádný přípravky na to nepatlám.
Horší je, že jsem třeba nádrž vyleštil kolenama a loktama ale nejlepší údržba matnýho laku dle mýho je, to moc neudržovat



To je čeho se bojím

Milovníci Italských krásek

10.2.2018 v 12:40 | Nahoru | #32830
Ja jsem to zalakoval matnym lakem a vydrzelo to dyl. Jak moc nevim, protoze jsem ji prodal, ale rozhodne jsem treba nadrz nevylestil za chvili kolenama..
Jinak vymyslim kraviny pres zimu. Jeste uvidim, jestli to tam necham..


Naposledy editováno 10.02.2018 17:15:24

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.2.2018 v 17:21 | Nahoru | #32831
dakarista> Nesleduju problematiku od začátku, ale předpokládám, že jde o údržbu matného laku? Já mám jen dvě malé zkušenosti. Za prvý jsem měl matného X-Maxe 400. To byla taková zvláštní šedivá barva. Tam byla údržba úplně v pohodě. Umýt muchy, vysušit a na místo leštěnky fungovalo i na mat to ACF-50. MOTUL vyrábí takovou pěnu na matné laky, ale ta na tom skůtru nechávala trochu šmouhy. Druhá matná věc, kterou máme doma je kolo mojí mladé. Rám byl matný a jak nasedala, kopla vždycky nohou o tu trubku rámu a nechala tam takové černé šmouhy od podrážek. Vzal jsem na to TEMPO na starý lak, to sice vyčistilo šmouhy, ale zároveň vyleštilo ten mat do lesku! Tak jsem tím tempem přeletěl celé kolo a už není matné, ale vlastně lesklé.
Jinak kvalitně provedené matné barvy bych se nebál. Líbí se mi to, no tak co. Samozřejmě, že to asi nevydrží ve stavu funglovky na věky věků, ale s nějakou lehkou ošoupaností, oleštěním, či vydřením se na exponovaných místech musím počítat. Šak je to na ježdění a ne na koukání, no né..? Má to dělat radost a ne způsobovat stres, že se to oťuká, nebo snad opotřebuje..
Jebat opavu! Jezdit...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 09:37 | Nahoru | #32832
Panove,

vsem diky za tipy a nazory na mnou hledany novy strojek. Sice porad nevim co presne hledam, ale znam alespon smer.

Do uzsiho vyberu v tomto poradi tedy beru:
Tuono 1100
M1200s (2017) - i kdyz k tomu jsem se moc nedozvedel
SF 1089

....ale kdo vi, co nakonec padne do oka. Vse pak muze byt uplne jinak

Jo, kdyby mel nekdo zkusenosti s M1200 2017, tak informace jsou vitany. O ostatnich se toho da nacist spoustu. O tomhle moc ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 11:40 | Nahoru | #32833
zelva0007> Užší výběr schvaluju. V podstatě ani z jednou z motorek neuděláš chybu a na všech třech se parádně povozíš. V kostce asi takto..


DUCATI STREETFIGHTER 1098 - chaismatický a precizně fungující naked bike ze staré školy. Pro kvalitní svezení vyžaduje trošku hrubější zacházení, kvalitní silnice a jako odměnu nabídne silný motor, pevný podvozek, špičkové brzdy a moře adrenalinových zážitků. Proti moderním strojům bude na někoho působit možná zbytečně tvrdě a neotesaně, ale zase má svoje kouzlo. Designově asi nejhezčí motorka všech dob. Pro spolujezdce asi nejméně vhodný z vybrané trojice, ale pro uchyláky a sadomaso požitkáře furt dobrý..


Monster 1200 - 2017 a vejš. Uhlazený, lehce ovladatelný a hodně user friendly motocykl pro každý den. Silný motor, slušné brzdy. Pro jízdu asi nebude vyžadovat tolik úsilí jako velký SF a řídit ho zvládne i méně zkušený jezdec. Snadnější jízda po městě, výlet s přítulkou bude asi taky ve větší pohodě. Moderní a spolehlivý stroj s červeným logem na blatníčku a to se počítá! Na druhou stranu už si ho nedokážu představit na výplach mozku v jednodílce. Ne, tohle není nijak extra sportovní naked, ale silný a hodný univerzál.


Tuono! Z této trojice asi nejsportovnější naked. Motorka, která ma k opravdickému superbiku sakra blízko. Špičkový podvozek, špičkové brzdy a precizně fungující elektronika. Rychlá jízda ještě nikdy nebyla tak snadná. Měl jsem sice pod prdelí jen verzi FACTORY, ale věřím, že "sociálka" nebude o nic horší. Jede to, je to stabilní, dá se s tím i po městě a v kolonách a když za to člověk vezme, je neuvěřitelný, jak to letí a s jakou jistotou lze řezat zatáčky. Jezdecky porazila velkého SF, u mě. Monster tomuhle zvířeti nemůže sekundovat. Nevím jak se spolujezdcem. NA tomto modelu asi v pohodě, na Faktorce to asi bude chtít štíhlejší prdelku a větší odhodlání. Vítěz sportovního ježdění a asi věčná škoda, trápit ji nějakýma výletama s baťůžkem a tankvakem.

Ale kdybych se nemohl rozhodnout, koupil bych si je asi raději všechny tři!

SF1098 do obyváku a na nědělu. Tuono na řádění a Monstera na kafe s mojou..

Naposledy editováno 11.02.2018 11:42:53

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 12:09 | Nahoru | #32834
drippera> Diky. S tim spolujezdcovanim to nebude takove zhave. Proste cas od casu ji musim vyvezt, to je vse.

Jak ctu ty tvy recenze, tak skoro az z tuona s SF dostavam strach, co to bude za peklo a zda to vubec uridim. Preci jen tolik zkusenosti jako mistni borci nemam.
Ten M1200 v Sku nemuze byt prece v porovnani s tema dvema takova vymeklina ne? Tedy muze, ale nechci aby byla Tak nejak me to k nemu tahne nejvice. Dle recenzi jinych by to mel byt stroj jak na okruh, tak na mesto, okrsky,... proste na vse s hodne sportovnimi geny. Proste Ducarna jak ma byt. Nejak od toho cekam, ze to bude jako M1100S s mapou atd, jen jeste vice agresivni a silnejsi. Proste porad pila. Zadna “yamasuki (FZ, XJ, XJR, GSX, Bandit, Hornet, atd)”

Edit: K tomu vyplachu v jednodilce. Obcas taky taky tak jezdim, ale stejne si po dojeti sam sobe nadam ze jsem uplny kokot a ze muzu byt rad ze ziju. Pak dve vyjizdky nic a pak zase peklo

Naposledy editováno 11.02.2018 12:13:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 12:25 | Nahoru | #32835
zelva0007> Ja na tom novem modelu Monstera nejel. Vsude sice pisou, jak priostril a pritvrdil, ale podle posezu a erogonomie, poloha ritek a stupacek, me prijde z tehle trojice nejmene sportovni. Strach mit nemusis. Vsechno je to o prave ruce a mozku v hlave. Samozrejme ze velkeho SF i Tuono uridi i prumerne zdatny jedinec, jen je otazka, kolik potencialu z te motorky dokaze vyzdimat. Kazdopadne na tom starsim modelu neslo, teda alespon me, jet takovu palbu s pocitem jistoty a stability, jako na SF. Sezeni nepobizelo k sportovni az agresivni jizde, motorka byla nervoznejsi a chybel tlumic rizeni. Cele to bylo takove spis na kevlarove jeansy, bundicku a vylet. S tym magorenim to mame asi podobne. Sednu a jedu a pak se divim, ze su este tu. Ale pak zas prijde borec, ukaze jak jede on a ja najednou zjistim, ze jedu uplny hovno..
Takze asi tak. Poslechni srdce a kup si to, co se ti nejvic libi a to, co chces! Rozdily budou, ale pro bezneho uzivatele minimalni. Vsecko to jsou nahate litry, jede to jako prase a hezky to je taky. Hodne stesti pri vyberu..

Naposledy editováno 11.02.2018 12:27:00

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 12:31 | Nahoru | #32836
zelva0007> Původně jsem chtěl psát, že nemá smysl jít z M1100 na 1200, ale všiml jsem si, že předtím jsi měl 3kilo, a to vše ne zrovna dlouho. Nechci bejt za tebe predposrán, ale kolik máš dohromady odjeto? S klidnou hlavou se dá sice jezdit na všem, ale málokdo tu klidnou hlavu v sedle bestie udrží a pak je to o průser, pokud chybí zkušenosti...
E: tak otázku beru zpět, přečetl jsem si včerejší příspěvky

Naposledy editováno 11.02.2018 12:35:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 12:39 | Nahoru | #32837
zelva0007> hele ber ty rady s rezervou a hlavne si favorita nejdriv projed!

M1100 je super motorka, reakce na plyn okamzita, lehky a obratny jako kolo.

M1200s jsem jel rocnik asi 2015. Tragicka reakce elektronickeho plynu, zpozdeni jak kdyby tam byl telegraf. Hodne neprijemny zvlaste v primem srovnani s Corsarem. Ale novy rocnik to ma mit vyreseno, i kdyz preciznosti přímého napojeni plynove rukojeti na skrtici klapku to nedosahne asi nikdy. Jinak motorove fajn

Brutale 1090 uzasnej tah kdekoliv, naladeni na silnicni pouziti bez chyby. Podvozek u novych rocniku podivne mekky, ale perfektne fungujici. Ale ma to pro me spatny pocet valcu.

Corsaro je pro me srdcovka a nejlepsi motorka na svete . Reakce na plyn okamzita a hutna uz od volnobehu. Zadny cukani jako drahej pes. Nebude nejrychlejsi na okruhu, prave kvuli naladeni kroutaku uz odspodu a na stred. Ale to je presne to naladeni, ktere mi u nahace dava smysl.

Mt-03 rv 2007 s Akrapovicem v titanu a bez katu. Naprosto jina liga, ale co se tyce odezvy na plyn nebo treba brzdneho ucinku motoru, tak zabavnejsi nez vsechno vyse . To jen tak pro srovnani, protoze na ni mam taky dost najeto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 12:41 | Nahoru | #32838
drippera> Pokud dojte tedy k vymene, tak to udelam asi nasledovne: Proste vezmu zbtech tri co zrovna bude nekde za rozumnou cenu (“v akci ).

Tomasd.> najezdeno mam malo no predminulou sezonu na Z300 cca 4k a ted posledni sezonu na M1100S 10k. Fichtly a podobne hovadiny v patnacti nepocitam. Na druhou stranu vekove nejsem uplne holobradek, takze zkusenosti s vnimanim provozu (auto) jsou velke. Ano, motorka je neco jineho, ale provoz je stejny pro vsechny a to se pocita.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 12:46 | Nahoru | #32839
Franco82> Prave ze M1100 jsem kupoval bez projizdeni. Proste jsem si ho nechal privezt a bylo
Tak nejak stejne bych chtel postupovat i dale. Proste koupim a uvidim.

Corasaro - vsude ctu a tak nejak dedukuji, zento by mohlo byt to co hledam, ale proste ten desigh ne mi moc nelibi (ale to je u kazdeho subjektivni) a navic jich na prodej moc nebyva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 12:57 | Nahoru | #32840

zelva0007 píše: drippera> Pokud dojte tedy k vymene, tak to udelam asi nasledovne: Proste vezmu zbtech tri co zrovna bude nekde za rozumnou cenu (“v akci ).

Tomasd.> najezdeno mam malo no predminulou sezonu na Z300 cca 4k a ted posledni sezonu na M1100S 10k. Fichtly a podobne hovadiny v patnacti nepocitam. Na druhou stranu vekove nejsem uplne holobradek, takze zkusenosti s vnimanim provozu (auto) jsou velke. Ano, motorka je neco jineho, ale provoz je stejny pro vsechny a to se pocita.



Tak asi to máš srovnaný v hlavě a to je nejdůležitější, samozřejmě aspoň s nějakým nájezdem km. Důležitý je vědět, jakej jsem jezdec, jestli se nechám strhnout motorkou, anebo jestli za každý situace "řídí hlava" 😉

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 13:47 | Nahoru | #32841
tomasd.> no srvnane. Nevim nevim. Srovnane v hlave to myslim maji jen ti, co na motorce vubec nejezdi. Kazdy motorkar se obcas neudrzi tekl bych. Nekdo casteji, nekdo mene casto. Nekdo vic a nekdo min.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 13:58 | Nahoru | #32842
Franco82> Jo! To s tou odezvou plynu jsem zapomnel zminit. Ale je to presne jak pises! Tragedie. Neni nad lanko a tahani klapek jak ma Corsao, tak i SF! Maximalni presnost a cit! Ale musim smeknout pred aprilii. Na tom tunakovi jsem memohl uverit, ze je to elektronicky. Fungoval precizne a dokonce s dost slusnym odporem v plynove rukojeti. Naprosta spokojenost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 14:17 | Nahoru | #32843
zelva0007> hele, já tu nechci nějak moralizovat, ale s najetejma cca. 15tkm sednou na SFko... Nikdo neříká že to nedáš, ale buď budeš jezdit s velkým respektem jak posranej, nebo se po 3 měsících otrkáš a bude to smrdět JIPkou.
To snad raději to Tuono, kde za tebe elektronika řeší hodně věcí. To třeba z polekání na skákajícím zadním kole nezahodíš.
Mě osobně novej monster nic neříká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 14:33 | Nahoru | #32844
t_freedom> Jasne, muze byt jak rikas. Nebo nekde mezi. “Polekani na skakajicim zadnim kole” - co tim myslis, nejak ted nerozumim terminologii?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 14:41 | Nahoru | #32845
Taky bych rekl, ze 10 tis. na vzduchaci je hovno. Ten Monstr budiz, i kdyz tam tech 150 koni je a to se pocita. SF zase takovy peklo neni, ale posezem a nastavenim nuti jet furt rychle, jinak na ty masine brecis po pul hodine. Z nizsich otacek se to taky sbira pomaleji. Tuono leti mnohem vic a zadna elektronika ti nepomuze. Hasana dostanes i s trakci a brzdit ta masina sama neumi.. Mozna bych to jeste promyslel. Kdyz tyhle masiny roztocis, tak na dvojku, trojku uz mas na budiku nesmysl a pak uz jde fakt o zivot. Nechci ti upirat jezdecky schopnosti, ale 10 tis na prvni velky masine neni nic a myslim, ze tam ty schopnosti na velkej super naked nejsou.. Ale treba mas talent od boha..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 14:51 | Nahoru | #32846
Petta> Souhlasim, ze 10k je hovno. Hasana i s trakci? Od toho tam ta trakce je, aby k nemu nedoslo....jsem myslel. Kdo vi jaky talent od boha urcite nemam, tak ale uplna lopata snad taky nejsem. Zase si rikam, ze moto jede tolik, kolik se ji da napit.
Navic, to co tady resime jsou jen teorie, zatim nic nekupuju, pac nemam prodano prvni.

Jinak s tou vyjezdenosti: Kolik je dle pritomnych potreba Km abybylo vyjezdeno? Cca

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 15:04 | Nahoru | #32847

zelva0007 píše: tomasd.> no srvnane. Nevim nevim. Srovnane v hlave to myslim maji jen ti, co na motorce vubec nejezdi. Kazdy motorkar se obcas neudrzi tekl bych. Nekdo casteji, nekdo mene casto. Nekdo vic a nekdo min.



No tak je fakt, že tady asi moc dokonalých lámů nebude V každým případě hledač limitů by měl jít po menších krocích resp. nechat uzrát zkušenosti, vyždímat všechno z jedné kategorie moto, než přesedne, můj názor.

Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 15:04 | Nahoru | #32848
Trakce neni vsemocna, jinak bych v MotoGP nepadali.. a tam maji tu nej elektroniku. Vsechno se da utrhnout, porad musis na vyjezdu citlive s plynem. Asi se neda uplne rict, kolik je potreba. Mozna tak aspon 3 aktivni sezony, kdy fakt jezdis tak, ze tu masinu zdimes. Ale je to jen muj odhad. Jsou lidi, co jezdi 5 let a jejich masina se podivala do posledni tretiny otackomeru dvakrat. Neni kam spechat.. Ja si o sobe myslim, ze umim hovno. Dam 2,30 v Brne a nekdo kolem me tvrdi, ze jezdit umim. Sam za sebe ale muzu rict, ze to tak nevidim. Porad mam pocit, ze umim malo a chtel bych vic, ale neni cas, ani finance a tech 6 mesicu v roce je ukrutne malo. Kdyz sednu na masinu, co ma vic jak 160 koni, roztocim to, tak si vzdy rikam, ze na tohle fakt nemam..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 15:21 | Nahoru | #32849
Já bych to tak strašidelně neviděl. Ono taky záleží, jakým stylem jsi těch 10k km najel.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 15:23 | Nahoru | #32850
PetrS> 99,5% kolem komina. Nekdy pohoda, nekdy palba. No co si budem povidat, palba casteji. Tedy kdyz prisly pekne useky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist