kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
M1100 je super motorka, reakce na plyn okamzita, lehky a obratny jako kolo.
M1200s jsem jel rocnik asi 2015. Tragicka reakce elektronickeho plynu, zpozdeni jak kdyby tam byl telegraf. Hodne neprijemny zvlaste v primem srovnani s Corsarem. Ale novy rocnik to ma mit vyreseno, i kdyz preciznosti přímého napojeni plynove rukojeti na skrtici klapku to nedosahne asi nikdy. Jinak motorove fajn
Brutale 1090 uzasnej tah kdekoliv, naladeni na silnicni pouziti bez chyby. Podvozek u novych rocniku podivne mekky, ale perfektne fungujici. Ale ma to pro me spatny pocet valcu.
Corsaro je pro me srdcovka a nejlepsi motorka na svete . Reakce na plyn okamzita a hutna uz od volnobehu. Zadny cukani jako drahej pes. Nebude nejrychlejsi na okruhu, prave kvuli naladeni kroutaku uz odspodu a na stred. Ale to je presne to naladeni, ktere mi u nahace dava smysl.
Mt-03 rv 2007 s Akrapovicem v titanu a bez katu. Naprosto jina liga, ale co se tyce odezvy na plyn nebo treba brzdneho ucinku motoru, tak zabavnejsi nez vsechno vyse . To jen tak pro srovnani, protoze na ni mam taky dost najeto.
Tak nejak stejne bych chtel postupovat i dale. Proste koupim a uvidim.
Corasaro - vsude ctu a tak nejak dedukuji, zento by mohlo byt to co hledam, ale proste ten desigh ne mi moc nelibi (ale to je u kazdeho subjektivni) a navic jich na prodej moc nebyva.