globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 11:40 | Nahoru | #1
zelva0007> Užší výběr schvaluju. V podstatě ani z jednou z motorek neuděláš chybu a na všech třech se parádně povozíš. V kostce asi takto..


DUCATI STREETFIGHTER 1098 - chaismatický a precizně fungující naked bike ze staré školy. Pro kvalitní svezení vyžaduje trošku hrubější zacházení, kvalitní silnice a jako odměnu nabídne silný motor, pevný podvozek, špičkové brzdy a moře adrenalinových zážitků. Proti moderním strojům bude na někoho působit možná zbytečně tvrdě a neotesaně, ale zase má svoje kouzlo. Designově asi nejhezčí motorka všech dob. Pro spolujezdce asi nejméně vhodný z vybrané trojice, ale pro uchyláky a sadomaso požitkáře furt dobrý..


Monster 1200 - 2017 a vejš. Uhlazený, lehce ovladatelný a hodně user friendly motocykl pro každý den. Silný motor, slušné brzdy. Pro jízdu asi nebude vyžadovat tolik úsilí jako velký SF a řídit ho zvládne i méně zkušený jezdec. Snadnější jízda po městě, výlet s přítulkou bude asi taky ve větší pohodě. Moderní a spolehlivý stroj s červeným logem na blatníčku a to se počítá! Na druhou stranu už si ho nedokážu představit na výplach mozku v jednodílce. Ne, tohle není nijak extra sportovní naked, ale silný a hodný univerzál.


Tuono! Z této trojice asi nejsportovnější naked. Motorka, která ma k opravdickému superbiku sakra blízko. Špičkový podvozek, špičkové brzdy a precizně fungující elektronika. Rychlá jízda ještě nikdy nebyla tak snadná. Měl jsem sice pod prdelí jen verzi FACTORY, ale věřím, že "sociálka" nebude o nic horší. Jede to, je to stabilní, dá se s tím i po městě a v kolonách a když za to člověk vezme, je neuvěřitelný, jak to letí a s jakou jistotou lze řezat zatáčky. Jezdecky porazila velkého SF, u mě. Monster tomuhle zvířeti nemůže sekundovat. Nevím jak se spolujezdcem. NA tomto modelu asi v pohodě, na Faktorce to asi bude chtít štíhlejší prdelku a větší odhodlání. Vítěz sportovního ježdění a asi věčná škoda, trápit ji nějakýma výletama s baťůžkem a tankvakem.

Ale kdybych se nemohl rozhodnout, koupil bych si je asi raději všechny tři!

SF1098 do obyváku a na nědělu. Tuono na řádění a Monstera na kafe s mojou..

Naposledy editováno 11.02.2018 11:42:53

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 12:09 | Nahoru | #2
drippera> Diky. S tim spolujezdcovanim to nebude takove zhave. Proste cas od casu ji musim vyvezt, to je vse.

Jak ctu ty tvy recenze, tak skoro az z tuona s SF dostavam strach, co to bude za peklo a zda to vubec uridim. Preci jen tolik zkusenosti jako mistni borci nemam.
Ten M1200 v Sku nemuze byt prece v porovnani s tema dvema takova vymeklina ne? Tedy muze, ale nechci aby byla Tak nejak me to k nemu tahne nejvice. Dle recenzi jinych by to mel byt stroj jak na okruh, tak na mesto, okrsky,... proste na vse s hodne sportovnimi geny. Proste Ducarna jak ma byt. Nejak od toho cekam, ze to bude jako M1100S s mapou atd, jen jeste vice agresivni a silnejsi. Proste porad pila. Zadna “yamasuki (FZ, XJ, XJR, GSX, Bandit, Hornet, atd)”

Edit: K tomu vyplachu v jednodilce. Obcas taky taky tak jezdim, ale stejne si po dojeti sam sobe nadam ze jsem uplny kokot a ze muzu byt rad ze ziju. Pak dve vyjizdky nic a pak zase peklo

Naposledy editováno 11.02.2018 12:13:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist