globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 12:25 | Nahoru | #1
zelva0007> Ja na tom novem modelu Monstera nejel. Vsude sice pisou, jak priostril a pritvrdil, ale podle posezu a erogonomie, poloha ritek a stupacek, me prijde z tehle trojice nejmene sportovni. Strach mit nemusis. Vsechno je to o prave ruce a mozku v hlave. Samozrejme ze velkeho SF i Tuono uridi i prumerne zdatny jedinec, jen je otazka, kolik potencialu z te motorky dokaze vyzdimat. Kazdopadne na tom starsim modelu neslo, teda alespon me, jet takovu palbu s pocitem jistoty a stability, jako na SF. Sezeni nepobizelo k sportovni az agresivni jizde, motorka byla nervoznejsi a chybel tlumic rizeni. Cele to bylo takove spis na kevlarove jeansy, bundicku a vylet. S tym magorenim to mame asi podobne. Sednu a jedu a pak se divim, ze su este tu. Ale pak zas prijde borec, ukaze jak jede on a ja najednou zjistim, ze jedu uplny hovno..
Takze asi tak. Poslechni srdce a kup si to, co se ti nejvic libi a to, co chces! Rozdily budou, ale pro bezneho uzivatele minimalni. Vsecko to jsou nahate litry, jede to jako prase a hezky to je taky. Hodne stesti pri vyberu..

Naposledy editováno 11.02.2018 12:27:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 12:41 | Nahoru | #2
drippera> Pokud dojte tedy k vymene, tak to udelam asi nasledovne: Proste vezmu zbtech tri co zrovna bude nekde za rozumnou cenu (“v akci ).

Tomasd.> najezdeno mam malo no predminulou sezonu na Z300 cca 4k a ted posledni sezonu na M1100S 10k. Fichtly a podobne hovadiny v patnacti nepocitam. Na druhou stranu vekove nejsem uplne holobradek, takze zkusenosti s vnimanim provozu (auto) jsou velke. Ano, motorka je neco jineho, ale provoz je stejny pro vsechny a to se pocita.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist