globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 09:37 | Nahoru | #1
Panove,

vsem diky za tipy a nazory na mnou hledany novy strojek. Sice porad nevim co presne hledam, ale znam alespon smer.

Do uzsiho vyberu v tomto poradi tedy beru:
Tuono 1100
M1200s (2017) - i kdyz k tomu jsem se moc nedozvedel
SF 1089

....ale kdo vi, co nakonec padne do oka. Vse pak muze byt uplne jinak

Jo, kdyby mel nekdo zkusenosti s M1200 2017, tak informace jsou vitany. O ostatnich se toho da nacist spoustu. O tomhle moc ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 11:40 | Nahoru | #2
zelva0007> Užší výběr schvaluju. V podstatě ani z jednou z motorek neuděláš chybu a na všech třech se parádně povozíš. V kostce asi takto..


DUCATI STREETFIGHTER 1098 - chaismatický a precizně fungující naked bike ze staré školy. Pro kvalitní svezení vyžaduje trošku hrubější zacházení, kvalitní silnice a jako odměnu nabídne silný motor, pevný podvozek, špičkové brzdy a moře adrenalinových zážitků. Proti moderním strojům bude na někoho působit možná zbytečně tvrdě a neotesaně, ale zase má svoje kouzlo. Designově asi nejhezčí motorka všech dob. Pro spolujezdce asi nejméně vhodný z vybrané trojice, ale pro uchyláky a sadomaso požitkáře furt dobrý..


Monster 1200 - 2017 a vejš. Uhlazený, lehce ovladatelný a hodně user friendly motocykl pro každý den. Silný motor, slušné brzdy. Pro jízdu asi nebude vyžadovat tolik úsilí jako velký SF a řídit ho zvládne i méně zkušený jezdec. Snadnější jízda po městě, výlet s přítulkou bude asi taky ve větší pohodě. Moderní a spolehlivý stroj s červeným logem na blatníčku a to se počítá! Na druhou stranu už si ho nedokážu představit na výplach mozku v jednodílce. Ne, tohle není nijak extra sportovní naked, ale silný a hodný univerzál.


Tuono! Z této trojice asi nejsportovnější naked. Motorka, která ma k opravdickému superbiku sakra blízko. Špičkový podvozek, špičkové brzdy a precizně fungující elektronika. Rychlá jízda ještě nikdy nebyla tak snadná. Měl jsem sice pod prdelí jen verzi FACTORY, ale věřím, že "sociálka" nebude o nic horší. Jede to, je to stabilní, dá se s tím i po městě a v kolonách a když za to člověk vezme, je neuvěřitelný, jak to letí a s jakou jistotou lze řezat zatáčky. Jezdecky porazila velkého SF, u mě. Monster tomuhle zvířeti nemůže sekundovat. Nevím jak se spolujezdcem. NA tomto modelu asi v pohodě, na Faktorce to asi bude chtít štíhlejší prdelku a větší odhodlání. Vítěz sportovního ježdění a asi věčná škoda, trápit ji nějakýma výletama s baťůžkem a tankvakem.

Ale kdybych se nemohl rozhodnout, koupil bych si je asi raději všechny tři!

SF1098 do obyváku a na nědělu. Tuono na řádění a Monstera na kafe s mojou..

Naposledy editováno 11.02.2018 11:42:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2018 v 18:27 | Nahoru | #3
zelva0007> parkrát si tu spomenul že jazdíš len okolo komína tak nechápem prečo chceš ísť do veľkého naháča. Ak okolo komína berieš to že natiahneš kevlarky, bundu a ideš do mesta ne kafíčko alebo vybehneš na D1 a daš kilo tam a späť, tak máš správny užší výber. Ale to asi nebude tvoj prípad, beriem že okolo komína 200 km max po okreskách. A to by som skôr pozeral po menších naháčoch. Je to obratnejšie, nižšia váha, lepšia cena, výkonovo niesu ďaleko od litrov a pokiaľ máš rozpočet na R-ka tak nieje čo riešiť. A je z čoho vyberať: Brutale 800rr, Triumph Street rs, malý Streetfighter a monster (mne osobne monster dizajnovo nesedí). Podľa mňa by toto bola rozumnejšia cesta. Dva-tri roky pojazdiť a ak ti to nebude stačiť tak potom skočiť do veľkého naháča. Ale osobne poznám chlapcov čo mali menšie naháče, skočili do litrov alebo do superbajkov a po dvoch sezonach boli spät.
A druha vec, chlapci ti to tu aj písali, že na tie beštie je potrebné sa vyjazdiť. Poznám chlapca čo z fichtla skočil rovno do funglového tuona minulú sezónu. Viacerý sme ho od toho odrádzali. Tak isto nám oponoval že to ide len toľko koľko točíš zápästím. No užil si ju asi mesiac. Vytiahli ho spod zvodidiel 12 zlomenín, našťastie sa z toho nejako dostal alebo ešte dostáva.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist