globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 20:28 | Nahoru | #5671

Frennky píše: dejavue> Jeden v křesle, jeden na hajzlu, jeden mimo záběr a já fotím... Teprve se zahříváme !


Schůze se asi protáhne, co?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 20:46 | Nahoru | #5672
Attim> je to proste zabavnej motor na silnice, hlavne utazeny zatacky. Ma hrozne nizko polozenej kroutak, takze nemusis tocit a presto se dobre bavis. Motor musis drzet nad 4 tis.ot. a v 4700 mas maximalni kroutak. Z tohohle pohledu mi prijde nej na silnice. Maximalni kroutak vzdy a vsude.
Ma to 103 Nm a 95 koni, na 8 tis. umira. Proste z tohohle pohledu mi to prijde jako ideal na silnice, pokud nechces trhat rychlostni rekordy a litat na okruhu. Nemusis cekat, az se to roztoci na 10 tis, tahne to stejne jak v 60, tak ve 120 kmh.
Je s tim porad zabava v jakychkoli rychlostech. Ten motor je takovej parchant. Zkus ho a pak dej vedet.
Jasny, tobe nemusi sedet a nebude te to bavit, protoze neni tocivej, treba, nevim, ale spousta lidi ho ma rada..
Snad jsem ti to priblizil. Je proste dobrej na pomalejsi silnice, vytahne te ze zatacek, protoze ten kroutak je fakt dole. Kdyz nechas spadnout otacky na jinym stroji, tak vyjezd stoji zaprd, tady tahne hned na max.
Tobe se treba tohle nebude libit, ale mne prisel hodne zabavnej a povazuju ho za nej do provozu. Pouze do provozu..
A ma potencial, dost velkej, vacky, komplet vyfuky, setrvak, jednotka a 14 zubu dopredu a ma 120 koni a 115 kroutak a to bez jakykoli elektroniky, coz pro tebe nejsou velky hodnoty, ale kdyz to prichazi uz ve 4 tis, tak to ma neco do sebe.
Je to proste jako 500 Nm diesel, asi tak bych to prirovnal..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 20:55 | Nahoru | #5673

Petta píše: Attim> je to proste zabavnej motor na silnice, hlavne utazeny zatacky. Ma hrozne nizko polozenej kroutak, takze nemusis tocit a presto se dobre bavis. Motor musis drzet nad 4 tis.ot. a v 4700 mas maximalni kroutak. Z tohohle pohledu mi prijde nej na silnice. Maximalni kroutak vzdy a vsude.
Ma to 103 Nm a 95 koni, na 8 tis. umira. Proste z tohohle pohledu mi to prijde jako ideal na silnice, pokud nechces trhat rychlostni rekordy a litat na okruhu. Nemusis cekat, az se to roztoci na 10 tis, tahne to stejne jak v 60, tak ve 120 kmh.
Je s tim porad zabava v jakychkoli rychlostech. Ten motor je takovej parchant. Zkus ho a pak dej vedet.
Jasny, tobe nemusi sedet a nebude te to bavit, protoze neni tocivej, treba, nevim, ale spousta lidi ho ma rada..
Snad jsem ti to priblizil. Je proste dobrej na pomalejsi silnice, vytahne te ze zatacek, protoze ten kroutak je fakt dole. Kdyz nechas spadnout otacky na jinym stroji, tak vyjezd stoji zaprd, tady tahne hned na max.
Tobe se treba tohle nebude libit, ale mne prisel hodne zabavnej a povazuju ho za nej do provozu. Pouze do provozu..
A ma potencial, dost velkej, vacky, komplet vyfuky, setrvak, jednotka a 14 zubu dopredu a ma 120 koni a 115 kroutak a to bez jakykoli elektroniky, coz pro tebe nejsou velky hodnoty, ale kdyz to prichazi uz ve 4 tis, tak to ma neco do sebe.
Je to proste jako 500 Nm diesel, asi tak bych to prirovnal..



No tak se svezte se Zmulinem na něčem pořádným, ať neplácáte z hladu

M1100 EVO jsem jel a strašně se mi líbil jak táhne všude, ale když měla začít sranda, motor umřel. Hned jsem skočil na SF848 a tam to krásně ve vrchu letělo, ale dole...no chcíplotina. A pak jsem si koupil Corsaro a to je (dle mě) ideální motor (a vlastně i motorka) na silnici. Táhne všude líp jak monster a všude líp jak malej SF.
Pak jsem se taky svezl na Brutale 1090 a tam ten motor byl jak na elektriku. Vždy a všude jak fík! Mě chyběl trošku ten dvouvál, ale objektivně je ten motor špička do provozu a jede to asi fakt líp jak Corsaro. No a nejel jsem na SD 1290 ani na Tuonu 1100, které budou do provozu ale úplně nejlepší

Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 21:03 | Nahoru | #5674





Ale byl to dobrej rok. Klucí. Ze jo?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 21:12 | Nahoru | #5675
Franco82> voe na ničem jinym se dneska vubec nedá jezdit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 21:20 | Nahoru | #5676
Petta> něco takovýho jsem čekal a jo, rozumím tomu. Franco mě trochu předběhl, ale ... můj speed má od cca 3500ot 95 Nm, čili taky nemusím nijak točit a pořád to jede. Neumírá to v 8, do omezovače to furt jede, většinou jezdím v rozmezí 4-8tis. Na dvojku to přizvedává kolo na výjezdech ze zatáček. To mě baví !
Tuono V4 to přední kolo přizvedne i na trojku při výjezdu z rychlý zatáčky v třeba 140km/h, kdykoli, stačí jen zatopit. Zábava jako prase, teda když si zvykneš, že ještě nemáš motorku narovnanou a už se ti řidítka kvedlají v ruce. Je to pěkně ovladatelný, nevím jestli líp jak můj Speed, ale to může být tím, že jsem na tom Tuonu všehovšudy ujel cca 100km jenom.

Tím chci říct, že já za tím vidím spíš fun factor V2 motoru obecně a ten tam je (pokud mluvíme o motorech, ne o 600ccm prdítkách), o tom nediskutuju. Takových motorů ale najdeš víc, i lepších. A co se týká úprav - každej motor se dá nějak upravit, to nepovažuju za argument. Krom toho 14 zubu dopředu nemá na parametry motoru žádnej vliv

Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 21:44 | Nahoru | #5677
Jináč mě bavilo vlastně všechno na čem jsem jezdil, včetně úžasnýho jednoválu MT-03. Jenom Fazer 600 mi přišel nezajímavej .
Kdyby nedopadlo Corsaro, skončil jsem na M1100.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 21:52 | Nahoru | #5678
no tyvole, srovnavat roadsmart, kterej se ve vedru po par sviznejsich (rozumnej mrdalskejch) kolech prehreje i na slabym bajku s gumou co da 30 kol v takovy kudle o ktery se nikomu ani nezda a pod """plne vyuzitejma""" 200++ konma...no chlapi zas vopatrne s tema vyrokama, byt slo o nadsazku

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 22:01 | Nahoru | #5679

Attim píše: Petta> něco takovýho jsem čekal a jo, rozumím tomu. Franco mě trochu předběhl, ale ... můj speed má od cca 3500ot 95 Nm, čili taky nemusím nijak točit a pořád to jede. Neumírá to v 8, do omezovače to furt jede, většinou jezdím v rozmezí 4-8tis. Na dvojku to přizvedává kolo na výjezdech ze zatáček. To mě baví !
Tuono V4 to přední kolo přizvedne i na trojku při výjezdu z rychlý zatáčky v třeba 140km/h, kdykoli, stačí jen zatopit. Zábava jako prase, teda když si zvykneš, že ještě nemáš motorku narovnanou a už se ti řidítka kvedlají v ruce. Je to pěkně ovladatelný, nevím jestli líp jak můj Speed, ale to může být tím, že jsem na tom Tuonu všehovšudy ujel cca 100km jenom.

Tím chci říct, že já za tím vidím spíš fun factor V2 motoru obecně a ten tam je (pokud mluvíme o motorech, ne o 600ccm prdítkách), o tom nediskutuju. Takových motorů ale najdeš víc, i lepších. A co se týká úprav - každej motor se dá nějak upravit, to nepovažuju za argument. Krom toho 14 zubu dopředu nemá na parametry motoru žádnej vliv



To jsou taky slusny parametry, tazke do provozu taky dobry. Proste ten kroutak dole je na silnici dobrej. Ja tst ani na corsaru nejel, takze ducati motor byl pro me nej.
Kdybych znal i jiny motory, tak to tak asi nenapisu..
Chtel jsem tim rict, ze ten motor ma dobrej potencial a jede dobre i v zakladu..
14 zubu vpredu je dobrych, neni to tak ucukany a jeste divocejsi, na motor to jasne nema vliv, ale urcite to doporucuju..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 00:44 | Nahoru | #5680


Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 01:40 | Nahoru | #5681
Týýývoe, to je samý tvrdá směs, měkká směs, megaultraOhlinse, brzdiče M( nevím co), miliontiny sekundy a pak když vidím vaše video mimo okruh, tak je to kochárna jak sviň

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 01:41 | Nahoru | #5682
Frennky> na zdaróvje, právě jsem se vrátil z Václavské pouti

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 01:44 | Nahoru | #5683
Přátelé...potřeboval bych vám oznámit výslednou myšlenku naší dnešní dschůze . Rozhodli jsme se, že založíme novou customizérskou firmu na motorky značky DUCATI ! Vedlejší garáže co pronajímáme jako servis dosavadnímu dvornímu mechanikovi \pavlovi vypovídáme smlouvu a kompltně zrekonstrujeme. Nahoru to vyženeme o štok (minimálně !) kde budou kanceláře a bydlení pro Ráďu. Název firmy a logo ještě musíme dopilovat, ale to neonový logo v místě kde vždycky odpaluju uhňostroj vidím už teď . Tímto bych chtěl každému kdo má nějaký sen o upravené motorce nabídnout kompletní servis. Já jako majitel firmy a hlavní designér spolu s vámi probereme vaší představu vaší budoucí motorky. Předložím grafický návrh (myslím, že vzdělání i umělecké cítění na to mám) a po vašem schválení začne vlastní realizece. Nákup špičkových komponentů a jejich vyskládaní do komínků zabere nějaký ten čas, ale vše zvládneme. Mezi hlavní realizací nám teta bude donášet občerstvení rampou z terasy přímo na pracoviště . Mojhe pracovní zařazení už znáte...a tak ještě můj tým : dosavadní mechanik z garáží bude motorář (jezdí na bahňáku Yamaze 450), motorky má rád a rád by přešel od plechovek k nim. Ráďa bude 'normální' mechanik a bude skládat jednotlivé díly do sebe. Lakýrník a airbrushman bude exmanžel tety, s kterým se náramně chlastá a v oboru je na Kladně vyhlášeným odborníkem. Tak to by byl náš tým...a teď bych potřeboval hlavně poradit s názvem naší nové company . Hrozně rád bych byl, aby v názvu bylo garage - to znamená něco ..........GARAGE . Děkuju za pochopení a podporu v začátcích naší bohulibé činnosti !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 01:46 | Nahoru | #5684
Frennky> ještě, že nemám tu Ducati, byste mi jí tam zprznili

Naposledy editováno 26.09.2015 01:48:01

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 01:54 | Nahoru | #5685
strakon> ...bys mě urazil !

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 01:55 | Nahoru | #5686
Frennky> RUM GARAGE RACING v logu by měla tuty být plachetnice

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 01:57 | Nahoru | #5687
Jasek> Tam by ale měly být švestičky !

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 01:58 | Nahoru | #5688
Jasek> Nebo Plum Design

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 02:03 | Nahoru | #5689
Frennky> to bych si nedovolil, ty se radši drž toho Cateringu, aby pak nevzniklo něco takovýho



(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 02:04 | Nahoru | #5690
Frennky> švestičky jsou takový holčičí,si zkuste zařvat RUM a potom švestička

Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 02:05 | Nahoru | #5691
Já budu stíhat obojí





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 02:06 | Nahoru | #5692
strakon> ...a mě se to zrovna líbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 02:08 | Nahoru | #5693
Frennky> tak to už máš dost a jdi hnípat, taky se jdu přitulit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 02:13 | Nahoru | #5694
strakon>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 02:17 | Nahoru | #5695
Frennky> sežral jsem půl Nutely, zapil to pivákem a odeberu se do říše snů( třá Streetfighter v černé)

Naposledy editováno 26.09.2015 02:17:47

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 02:23 | Nahoru | #5696

strakon píše: Frennky> sežral jsem půl Nutely...



Ty si taky něco hulil ?





Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 02:38 | Nahoru | #5697
Tady je teda mrtvo



Naposledy editováno 26.09.2015 02:42:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 10:03 | Nahoru | #5698
dejf.> On je hlavní rozdíl hlavně v tom,že ta závodní má na sobě víc masa víš.Že pak líp pohlcuje teplo atd. je snad už jasný...
Já narážel hlavně na to,že sem tu zatím viděl jen nějaký ožmolkovaný zadní gumy a převážně ani ne od kraje a že by tu někdo strhnul hranu na předku sem si nevšim vůbec,což spíš znamená,že tu jsou mezery ve stylu,než vybavení a jestli se nedostaneš v Mostě pod 2min,tak to opravdu řešit nemusíš..

Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 10:19 | Nahoru | #5699

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.9.2015 v 10:49 | Nahoru | #5700
Hmmmm, zajímavý, tak proč si tolik lidí lehlo na nových pneu hned v prvnví zatáčce? Já znám takové 2 Néé teda na okruhu

Naposledy editováno 26.09.2015 10:50:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist