paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 20:55 | Nahoru | #1

Petta píše: Attim> je to proste zabavnej motor na silnice, hlavne utazeny zatacky. Ma hrozne nizko polozenej kroutak, takze nemusis tocit a presto se dobre bavis. Motor musis drzet nad 4 tis.ot. a v 4700 mas maximalni kroutak. Z tohohle pohledu mi prijde nej na silnice. Maximalni kroutak vzdy a vsude.
Ma to 103 Nm a 95 koni, na 8 tis. umira. Proste z tohohle pohledu mi to prijde jako ideal na silnice, pokud nechces trhat rychlostni rekordy a litat na okruhu. Nemusis cekat, az se to roztoci na 10 tis, tahne to stejne jak v 60, tak ve 120 kmh.
Je s tim porad zabava v jakychkoli rychlostech. Ten motor je takovej parchant. Zkus ho a pak dej vedet.
Jasny, tobe nemusi sedet a nebude te to bavit, protoze neni tocivej, treba, nevim, ale spousta lidi ho ma rada..
Snad jsem ti to priblizil. Je proste dobrej na pomalejsi silnice, vytahne te ze zatacek, protoze ten kroutak je fakt dole. Kdyz nechas spadnout otacky na jinym stroji, tak vyjezd stoji zaprd, tady tahne hned na max.
Tobe se treba tohle nebude libit, ale mne prisel hodne zabavnej a povazuju ho za nej do provozu. Pouze do provozu..
A ma potencial, dost velkej, vacky, komplet vyfuky, setrvak, jednotka a 14 zubu dopredu a ma 120 koni a 115 kroutak a to bez jakykoli elektroniky, coz pro tebe nejsou velky hodnoty, ale kdyz to prichazi uz ve 4 tis, tak to ma neco do sebe.
Je to proste jako 500 Nm diesel, asi tak bych to prirovnal..



No tak se svezte se Zmulinem na něčem pořádným, ať neplácáte z hladu

M1100 EVO jsem jel a strašně se mi líbil jak táhne všude, ale když měla začít sranda, motor umřel. Hned jsem skočil na SF848 a tam to krásně ve vrchu letělo, ale dole...no chcíplotina. A pak jsem si koupil Corsaro a to je (dle mě) ideální motor (a vlastně i motorka) na silnici. Táhne všude líp jak monster a všude líp jak malej SF.
Pak jsem se taky svezl na Brutale 1090 a tam ten motor byl jak na elektriku. Vždy a všude jak fík! Mě chyběl trošku ten dvouvál, ale objektivně je ten motor špička do provozu a jede to asi fakt líp jak Corsaro. No a nejel jsem na SD 1290 ani na Tuonu 1100, které budou do provozu ale úplně nejlepší

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 21:12 | Nahoru | #2
Franco82> voe na ničem jinym se dneska vubec nedá jezdit..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist