paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 21:20 | Nahoru | #1
Petta> něco takovýho jsem čekal a jo, rozumím tomu. Franco mě trochu předběhl, ale ... můj speed má od cca 3500ot 95 Nm, čili taky nemusím nijak točit a pořád to jede. Neumírá to v 8, do omezovače to furt jede, většinou jezdím v rozmezí 4-8tis. Na dvojku to přizvedává kolo na výjezdech ze zatáček. To mě baví !
Tuono V4 to přední kolo přizvedne i na trojku při výjezdu z rychlý zatáčky v třeba 140km/h, kdykoli, stačí jen zatopit. Zábava jako prase, teda když si zvykneš, že ještě nemáš motorku narovnanou a už se ti řidítka kvedlají v ruce. Je to pěkně ovladatelný, nevím jestli líp jak můj Speed, ale to může být tím, že jsem na tom Tuonu všehovšudy ujel cca 100km jenom.

Tím chci říct, že já za tím vidím spíš fun factor V2 motoru obecně a ten tam je (pokud mluvíme o motorech, ne o 600ccm prdítkách), o tom nediskutuju. Takových motorů ale najdeš víc, i lepších. A co se týká úprav - každej motor se dá nějak upravit, to nepovažuju za argument. Krom toho 14 zubu dopředu nemá na parametry motoru žádnej vliv

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 22:01 | Nahoru | #2

Attim píše: Petta> něco takovýho jsem čekal a jo, rozumím tomu. Franco mě trochu předběhl, ale ... můj speed má od cca 3500ot 95 Nm, čili taky nemusím nijak točit a pořád to jede. Neumírá to v 8, do omezovače to furt jede, většinou jezdím v rozmezí 4-8tis. Na dvojku to přizvedává kolo na výjezdech ze zatáček. To mě baví !
Tuono V4 to přední kolo přizvedne i na trojku při výjezdu z rychlý zatáčky v třeba 140km/h, kdykoli, stačí jen zatopit. Zábava jako prase, teda když si zvykneš, že ještě nemáš motorku narovnanou a už se ti řidítka kvedlají v ruce. Je to pěkně ovladatelný, nevím jestli líp jak můj Speed, ale to může být tím, že jsem na tom Tuonu všehovšudy ujel cca 100km jenom.

Tím chci říct, že já za tím vidím spíš fun factor V2 motoru obecně a ten tam je (pokud mluvíme o motorech, ne o 600ccm prdítkách), o tom nediskutuju. Takových motorů ale najdeš víc, i lepších. A co se týká úprav - každej motor se dá nějak upravit, to nepovažuju za argument. Krom toho 14 zubu dopředu nemá na parametry motoru žádnej vliv



To jsou taky slusny parametry, tazke do provozu taky dobry. Proste ten kroutak dole je na silnici dobrej. Ja tst ani na corsaru nejel, takze ducati motor byl pro me nej.
Kdybych znal i jiny motory, tak to tak asi nenapisu..
Chtel jsem tim rict, ze ten motor ma dobrej potencial a jede dobre i v zakladu..
14 zubu vpredu je dobrych, neni to tak ucukany a jeste divocejsi, na motor to jasne nema vliv, ale urcite to doporucuju..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist