kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já narážel hlavně na to,že sem tu zatím viděl jen nějaký ožmolkovaný zadní gumy a převážně ani ne od kraje a že by tu někdo strhnul hranu na předku sem si nevšim vůbec,což spíš znamená,že tu jsou mezery ve stylu,než vybavení a jestli se nedostaneš v Mostě pod 2min,tak to opravdu řešit nemusíš..
zmulin píše: dejf.> On je hlavní rozdíl hlavně v tom,že ta závodní má na sobě víc masa víš.Že pak líp pohlcuje teplo atd. je snad už jasný...
Já narážel hlavně na to,že sem tu zatím viděl jen nějaký ožmolkovaný zadní gumy a převážně ani ne od kraje a že by tu někdo strhnul hranu na předku sem si nevšim vůbec,což spíš znamená,že tu jsou mezery ve stylu,než vybavení a jestli se nedostaneš v Mostě pod 2min,tak to opravdu řešit nemusíš..
Ja taky gumy jako takovy neresim, jesli si si vsim. Jenom sem dloubnul do toho vtipnyho srovnani cestovni gumy vs zavodni okruhovky a kor z motoGP .
Ja jezdim roadsmart a sem spokojenej. V moste sem najezdil vsehovsudy sotva 55min a pod 2minuty sem opravdu zatim nejel. Nevim co to ma co spolecnyho s rychlosti apod, ale kdyz si to teda nakous, tak ano, RS1 sjedu obe gumy do hrany. Ale onicem to nevypovida, paklize se bavime o rychlosti
Jinak ten clanek na okruharich...no, ze by to byl nakej extra informacni štěp, to uplne rict nemuzu, ale dobry. Co spis nechapu a neuveritelne me to vytaci, ze autor clanku neumi pravopis. KURVA pneumatiky/gumy vzdycky doprdele s tvrdym (byly, pouzivaly, drzely, sjely) !!! To me uplne nakrklo