kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: FiZzeR> auta co dělám já sobě, tedy jen vlastní "ameriku" Ford KA si sám utahuju, a sám povoluju -nemám problém - když není člověk kokod, tak to neutáhne jak debil. Od tý doby co si servisuju olejově mašiny, nemám ani problém s povolováním filtrů a výpušťáků... fakt si libuju... nevím proč to všcihni utahujou jak kokodi..
ono nejde o to ze by to nepovolil, ale je to vyrazne rychlejsi a pohodlnejsi, s klicem je to docela drina ...
ten cernej lidl maka super a sem tam se hodi, povoli to spojku, pastorek na retezovce, variator na skutru...
krom nej pouzivam jsete ten nejmensi z lidlu s nastavcem na malou golu - misto racny. zacal jsem to pouzivat kdyz jsem predelaval MX na SM a zpet a stahnul jsem tu prestavbu z jedne hodiny na pul hod...
freedom : ten momentak na domaci pouziti pouzivam ten elektronickej... mit sadu slusnejch mechanickejch kdyz nedelas motorky/auta ve velkem mi prijde jako docela overkill...
ja momentakem dotahuju jen jen vidlice na zavodaku, suter antihop a veci na motoru - vacka/klika\
jo vlastne mam jeste momentak na draty... ale to uz je taky spis uchylka...
Naposledy editováno 19.04.2023 10:27:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Tifone> Rázak a aspoň dva momenťáky budu brzy taky kupovat
Dva mi vzdycky stacily. Malej 4-25 a stredni 20-110. Ale kvuli letmacu na sdr, kde je trochu vetsi moment, jsem musel objednal jeste treti 70-350. A budu mit snad pokryty vsechno
Vsechny od Teng tools v cervenych krabickach, at to ma tu - kulturu.
Naposledy editováno 19.04.2023 10:27:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
No a filtr jsem píchal asi 3x to nepochopím...
rázák koupím taky určitě 230V ... ten digi moment je stejně velkej jako ráčná?...ono i s ní se leckde nedostaneš a mít tam ještě větší bazmek , nevím...
s těma 230V rázák...seš prostě lenoch
Naposledy editováno 19.04.2023 10:34:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: no trošku víc hlouběji a hlavně na aku vrtačce bude mít 18V baterku ,takže smolík
ajo, to je 40V, tak treba ten je na 18, a taky je o dost silnejsi nez ten co sem daval prvni ...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: ajo, to je 40V, tak treba ten je na 18, a taky je o dost silnejsi nez ten co sem daval prvni ...
No akorát za ty prachy má ten černej z lidlu i s baterkou nabíječkou a nástavcema a pětiletou zárukou Lidl
a myslím že ten má větší grády
E: a kufříkem
Naposledy editováno 19.04.2023 10:41:04
Na metrovy páce udelam snadno 1000Nm a kdo rika, ze nemuze byt vetsi páka…
Ten 230V od Lidlu je slabší… no a proste kdyz mas kolem sebe hodne nářadí tak poznáš ktery nářadí je prinos a rad ho používáš a krery lezi v krabici… a 230V povolovak je ta druha varianta…
Jsou mista kam se hur dostaneš tim alektronickym a naopak - jak jsem psal, ja na moment uzahuju jen veci kde na tom zasadne zalezi - nedavam na moment vika apod - prece jen uz jsem za ty roky par šroubu utahl a mam to v ruce.. a na stsrejch strojich bych si tipnul, ze se vic šroubu strhne momentakem nez “na cit”
A Ad povolovani kol po servisu - myslim, ze je to spis v tom jak hodne se s tim chtej babrat - ja treba srouby pri prezouvani čistím a mazu - to dela velkej rozdíl. V pneuservisech co maji znami tak sice razakem kola dotahnou, ale jeste se kazdej šroub dotahuje velkym momentakem - a je to bezna praxe, takze ty “nepovolitelne” srouby podle me nejsou pretazene, ale prirezle…
Naposledy editováno 19.04.2023 10:52:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: No akorát za ty prachy má ten černej z lidlu i s baterkou nabíječkou a nástavcema a pětiletou zárukou Lidl
a myslím že ten má větší grády
E: a kufříkem
Ta makita udava 3XX Nm a lidl ma 13XX Nm - takze uplne jinej vesmír…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> mě o to jde... často jsem z pneuservisu nemohl povolit kolo, skákal jsem na kříži svojí vahou jako blázen a nic... nakonec trhák, ale to jsem se bál že ten šroub drbnu. Rázák přecijen funguje asi líp a trochu jinak.
No a filtr jsem píchal asi 3x to nepochopím...
rázák koupím taky určitě 230V ... ten digi moment je stejně velkej jako ráčná?...ono i s ní se leckde nedostaneš a mít tam ještě větší bazmek , nevím...
s těma 230V rázák...seš prostě lenoch
ke krizi das trubku od leseni a hotovo, povolis jednou rukou, druhou si kriz pridrzis
e: snad nemusim psat ze se to dela dokud auto neni zvedly ... :)
Naposledy editováno 19.04.2023 10:50:07
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Assassin > jj, mám už taky něco asi míň odmontováno a člověk ví jak zatahovat závity v AL a jak v oceli.
Momenťáky asi spíš na náboje s ložiskama, možná aretační srouby na osy kol atd. Něbo krk řízení...tam to asi dává smysl...
Naposledy editováno 19.04.2023 11:00:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Pral bych vam videt jakou páku mame na dilne na povolovani centrálních matic
To ten Lidl razák nedá?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Stev> ...ok, jak se začne otáčet auto...zastavit...
Assassin > jj, mám už taky něco asi míň odmontováno a člověk ví jak zatahovat závity v AL a jak v oceli.
Momenťáky asi spíš na náboje s ložiskama, možná aretační srouby na osy kol atd. Něbo krk řízení...tam to asi dává smysl...
Já jsem ze šroubování trochu vypadnul a tak jsem si raději pořídil k elektronickýmu extolu i malej 1/4" mechanickej momenťák. 2-25 Nm. Ale nejspíš to byla blbost. Měl jsem vzít nějakej 3/8" s 20-110 Nm, to by mělo asi větší smysl.
E: jinak ten elektronickej, co mám já, je pěkná bambule...
Naposledy editováno 19.04.2023 11:21:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pak je dotahivaci moment uolne jinej a taky by se mohl lip samovolne povolit ne? Sroubovy spoj prece drzi trenim v zavitu..?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Dva mi vzdycky stacily. Malej 4-25 a stredni 20-110. Ale kvuli letmacu na sdr, kde je trochu vetsi moment, jsem musel objednal jeste treti 70-350. A budu mit snad pokryty vsechno
Vsechny od Teng tools v cervenych krabickach, at to ma tu - kulturu.
Tak "kultůra" na KTM, je snad oranžová BETA
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Tak "kultůra" na KTM, je snad oranžová BETA
Přišlo mi i 3300,- dost za momenťák kvůli jedné matce. A to ještě nevím, jestli dorazí, pač všude jinde stojí o 1000 víc.
No když ne, budu tu jednu matku 1-2x za rok utahovat na značku a asi se "hovno stane"
Naposledy editováno 19.04.2023 12:08:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To je návod pro jelimány, aby si nenastříkali kotouče
Naposledy editováno 19.04.2023 12:33:05
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale ze strojirenskeho hlediska mi prijde blbost mazat srouby... Aby si mel jistotu, tak bys musel pouzit vetsi moment, ale to pak natahujes drik sroubu... Udelas to 20x a lup.....
Proto cumim, ze to napsal Assa...
Naposledy editováno 19.04.2023 12:26:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Koudy01> jo dosedaci plochu stredove diry kola taky liznu vazelinou, jen zlehka, aby se pak odstredivou silou nedostala na brzdy...
Ale ze strojirenskeho hlediska mi prijde blbost mazat srouby... Aby si mel jistotu, tak bys musel pouzit vetsi moment, ale to pak natahujes drik sroubu... Udelas to 20x a lup.....
Proto cumim, ze to napsal Assa...
Strojirenske hledisko sem nezohlednoval, ale dela to muj tata, delam to ja, a nikdy sem matku/sroub neztratil, a vzdycky to pri prezouvani v pohode povolil. Narozdil od veci "nasucho od vyroby co jezdi X let", treba konovozejk, a kde pak potrebujes za 10 let sundat pichly kolo, a je to presne zarezly tak, ze hrozi ze to utrhnes Nehlede k tomu ze na dilne si pomuzes vzdycky, mas trubku, kriz, pneumatickej razovej utahovak ... kdezto na silnici mas kdyz dobre tak nejakej zarohovej klic co se pribaluje do auta, a to je pak nekdy pekna prekerka.
Takze mozna to ze srojirenskeho hlediska nedava smysl, a mas se to davat na sucho a na moment (oktafka ma 120Nm, a v pneuservisu ti to stejne zatahnou pneumatikou klidne na 300), ale v praxi se mi osvedcilo neco uplne jinyho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: To ten Lidl razák nedá?
V praci jsou ty nejsilnejsi milwaukee a dewalty a nedaj to. Daj se najit na netu videa jak povoluji zatuhle centralni matky na lambu nebo na gt3 (maji stejnej system od porsche) na 3m trubce visi 3lidi a ani prd tak nejak podobne…