kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Assassin > jj, mám už taky něco asi míň odmontováno a člověk ví jak zatahovat závity v AL a jak v oceli.
Momenťáky asi spíš na náboje s ložiskama, možná aretační srouby na osy kol atd. Něbo krk řízení...tam to asi dává smysl...
Naposledy editováno 19.04.2023 11:00:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Stev> ...ok, jak se začne otáčet auto...zastavit...
Assassin > jj, mám už taky něco asi míň odmontováno a člověk ví jak zatahovat závity v AL a jak v oceli.
Momenťáky asi spíš na náboje s ložiskama, možná aretační srouby na osy kol atd. Něbo krk řízení...tam to asi dává smysl...
Já jsem ze šroubování trochu vypadnul a tak jsem si raději pořídil k elektronickýmu extolu i malej 1/4" mechanickej momenťák. 2-25 Nm. Ale nejspíš to byla blbost. Měl jsem vzít nějakej 3/8" s 20-110 Nm, to by mělo asi větší smysl.
E: jinak ten elektronickej, co mám já, je pěkná bambule...
Naposledy editováno 19.04.2023 11:21:09