globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.4.2023 v 12:59 | Nahoru | #1

oioi01 píše: Koudy01> jo dosedaci plochu stredove diry kola taky liznu vazelinou, jen zlehka, aby se pak odstredivou silou nedostala na brzdy...

Ale ze strojirenskeho hlediska mi prijde blbost mazat srouby... Aby si mel jistotu, tak bys musel pouzit vetsi moment, ale to pak natahujes drik sroubu... Udelas to 20x a lup.....

Proto cumim, ze to napsal Assa...



Strojirenske hledisko sem nezohlednoval, ale dela to muj tata, delam to ja, a nikdy sem matku/sroub neztratil, a vzdycky to pri prezouvani v pohode povolil. Narozdil od veci "nasucho od vyroby co jezdi X let", treba konovozejk, a kde pak potrebujes za 10 let sundat pichly kolo, a je to presne zarezly tak, ze hrozi ze to utrhnes Nehlede k tomu ze na dilne si pomuzes vzdycky, mas trubku, kriz, pneumatickej razovej utahovak ... kdezto na silnici mas kdyz dobre tak nejakej zarohovej klic co se pribaluje do auta, a to je pak nekdy pekna prekerka.

Takze mozna to ze srojirenskeho hlediska nedava smysl, a mas se to davat na sucho a na moment (oktafka ma 120Nm, a v pneuservisu ti to stejne zatahnou pneumatikou klidne na 300), ale v praxi se mi osvedcilo neco uplne jinyho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.4.2023 v 13:13 | Nahoru | #2

Ozzy_ píše: dela to muj tata, delam to ja,



To mi trošku připomnělo...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.4.2023 v 13:50 | Nahoru | #3

Ozzy_ píše: Strojirenske hledisko sem nezohlednoval, ale dela to muj tata, delam to ja, a nikdy sem matku/sroub neztratil, a vzdycky to pri prezouvani v pohode povolil. Narozdil od veci "nasucho od vyroby co jezdi X let", treba konovozejk, a kde pak potrebujes za 10 let sundat pichly kolo, a je to presne zarezly tak, ze hrozi ze to utrhnes Nehlede k tomu ze na dilne si pomuzes vzdycky, mas trubku, kriz, pneumatickej razovej utahovak ... kdezto na silnici mas kdyz dobre tak nejakej zarohovej klic co se pribaluje do auta, a to je pak nekdy pekna prekerka.

Takze mozna to ze srojirenskeho hlediska nedava smysl, a mas se to davat na sucho a na moment (oktafka ma 120Nm, a v pneuservisu ti to stejne zatahnou pneumatikou klidne na 300), ale v praxi se mi osvedcilo neco uplne jinyho.



hae, naprostej souhlas. U nás taky děda,táta a teď já šrouby lehce mažu. Nikdy sem neměl problém.
A že nějakej pisálek někde něco napíše , to ještě nemusí bejt pravda. Protože dneska je každej píčus "expert" na všechno.

Naposledy editováno 19.04.2023 13:51:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist