kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> mě o to jde... často jsem z pneuservisu nemohl povolit kolo, skákal jsem na kříži svojí vahou jako blázen a nic... nakonec trhák, ale to jsem se bál že ten šroub drbnu. Rázák přecijen funguje asi líp a trochu jinak.
No a filtr jsem píchal asi 3x to nepochopím...
rázák koupím taky určitě 230V ... ten digi moment je stejně velkej jako ráčná?...ono i s ní se leckde nedostaneš a mít tam ještě větší bazmek , nevím...
s těma 230V rázák...seš prostě lenoch
ke krizi das trubku od leseni a hotovo, povolis jednou rukou, druhou si kriz pridrzis
e: snad nemusim psat ze se to dela dokud auto neni zvedly ... :)
Naposledy editováno 19.04.2023 10:50:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Assassin > jj, mám už taky něco asi míň odmontováno a člověk ví jak zatahovat závity v AL a jak v oceli.
Momenťáky asi spíš na náboje s ložiskama, možná aretační srouby na osy kol atd. Něbo krk řízení...tam to asi dává smysl...
Naposledy editováno 19.04.2023 11:00:44