globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání
12.3.2015 v 12:30
zdar,
min, sezonu jsem prvně obul Pirelli Angel ST(novou sadu) a byl jsem s ní celkem dost spokojenej.
Uvažoval jsem i o Angelech GT, ale ty ST-čka vyšly cenově o dost lépe.

Má už někdo srovnání na Buse s ST vs.GT? Budu se rozhodovat mezi těmito...

PS: je na Busu- respektive na všechny asfalt trhající hypermotocykly nějaká spešl vyztužená verze s označením(s jakým), nebo jsou v rozměrech 120/70/17+190/50/17 všechny vyrobené přímo na tyto stroje?


díkes

Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

12.3.2015 v 12:33 | Nahoru | #1
Mám srovnání na K1300R, kupoval jsem ty zátěžovky na psycho stroje. A rozdíl jsem nezaznamenal. Takže bych koupil levnější variantu.

Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

12.3.2015 v 12:54 | Nahoru | #2
ja som tento rok obul druhu sadu GT.minuly rok som mal tiež GT.urobil som na nich 10 000 km a mali vzorku este 3,00-3,5 mm.dokonca prisiel kamos a tu jazdenu sadu odomna kupil,že ake krasne gumy zachovale vyhadzujem.ja som s nimi maximalne spokojny,jazdim prevažne svižne,ale nie agresivne a minimalne 80% so spolujazdcom.zosilnena kostra na hyperbike ma oznacenie ,,A,, bohužial ST som nikdy nejazdil.takže neviem ci ti moj prispevok pomože...ozaj.tento rok som kupil sadu bez oznacenia ,,A,, a nic som nezaznamenal.iba nižssiu cenu.bral som ich z Megalevnepneu.cz postou k nam

Naposledy editováno 12.03.2015 12:56:04

Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

12.3.2015 v 12:58 | Nahoru | #3
mám na GT najeto zatím 6 tis km a jsou v polovině, na vodě je supr, ale nemám takový trhač asfaltu jako ty, ale třeba názor pomůže

Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

12.3.2015 v 13:22 | Nahoru | #4
Jo a na zadku jsem najel necelých 5000 km, což považuji za ohromný úspěch

Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

12.3.2015 v 14:21 | Nahoru | #5
Angel GT zatim max spokojenost jak v jizde na prasáka tak s přetíženou motkou. Prozatimni pořadí

(obvykly najezd zadek 6tis na draty (předek 12t) - - GT na tom budou podobně)

1. ANGEL GT
2. BT023
3. Roadsmart I.
dlouho nic
jeste dlouho nic
nejake jine gumy
nekde daleko v nedohlednu Z8 interact

Naposledy editováno 12.03.2015 14:22:12

Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

12.3.2015 v 15:47 | Nahoru | #6
uvazuji koupit je na litroveho farose mam vzadu sportmax 1 a byl sem s nema velmi spokojen ale uz se nedelaj a nemuzu sehnat na predek kdyz dam dopredu udelam chybu ?

Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

12.3.2015 v 16:23 | Nahoru | #7
tak teď už jen někoho, kdo jezdil oboje a mám to komplet...

Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

12.3.2015 v 17:21 | Nahoru | #8
Na 1100xx, jsem jezdil ST. Teď mám zzr 1400 a jezdím GT, největší rozdíl vidím ve sjíždění plošky na středu gumy, když musíš po dálnici třeba jako já do Itálie ve dvou a třemi kufry. Nájezd km, ještě nevím, protože GT mám prvně, ale myslím si, že to bude cca.10 000km na předek i zadek. Na vodě je ta pneu super, stejně tak jako v zatáčkách.

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

12.3.2015 v 17:26 | Nahoru | #9
Jaký byl nájezd na Pirelli angel ST?? Dík za info.

Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

12.3.2015 v 17:38 | Nahoru | #10
Na 1100xx asi 8500-9000km

Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

12.3.2015 v 18:09 | Nahoru | #11
gt super,mám na nich cca 7 tis a jěště 1tis dají. střed 3 mm,boky už se začínají dotýkat značek-takže asi něco pod 2 mm. a to jsem s nima byl na dovolené v bosně,ve dvou a přetíženýma kuframa.

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

13.3.2015 v 06:09 | Nahoru | #12
no jo, sice to na to nejezdí, ale teď jsem se na ně díval a Angel GT se nedělají v rozměru 200/50, co máš myslím na Buse.

(reakce na) Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

13.3.2015 v 11:19 | Nahoru | #13
ušák.> Já na ni najel 12500 km na zadku,z toho 9000 km na dovolené s kuframa a se spolujezdcem...

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

16.3.2015 v 10:55 | Nahoru | #14
Tak asi něco dělám špatně. Jsou to sice výborné gumy (Angel GT), ale na zadku 7400 a boky úplně hladké. Ve středu ještě bylo vzorku relativně dost.

(reakce na) Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

16.3.2015 v 13:56 | Nahoru | #15

Tom-K píše: Tak asi něco dělám špatně. Jsou to sice výborné gumy (Angel GT), ale na zadku 7400 a boky úplně hladké. Ve středu ještě bylo vzorku relativně dost.



...nemam busu ae stejně se dostavam i na polovinu inzerovaneho nájezdu a to mi z gum lezou doslova dráty - nic si z toho nedělej, stejny to máš se spotřebou - někdo jezdí za 5 a někdo za 14

(reakce na) Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

12.5.2015 v 13:11 | Nahoru | #16

mmks píše: no jo, sice to na to nejezdí, ale teď jsem se na ně díval a Angel GT se nedělají v rozměru 200/50, co máš myslím na Buse.



Busa ma 190/50, King ma v origu 200

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

14.5.2015 v 00:52 | Nahoru | #17
Zdarec, já GTčka bohužel zatím neměl tu čest vyzkoušet, na staré Buse jsem zůstal u STček. Před Pirellkama jsem obouval Bridge 023 a pamatuju se, že na hodně sjetých pneumatikách se na zadku měla tendenci dělat hrana zrovna na tom místě kde se prolínaly ty dvě směsi (boky - střed). Za mokra to pak bylo vyloženě o hubu, jakmile člověk trefil tu hranu, zadek okamžitě ustřeloval. Byl to sice extrém, v tom stavu ta pneu měla být dávno vyměněná, ale přiznávám, že od té doby jsem k dvousměsi na zadku skeptický. Proto zůstávám u ST (jednosměs), další benefit je teď navíc i cena. Před časem jsem kdesi narazil na podrobnější technický popis GTček a pamatuju se, že zadní pneu je u GT o něco plošší než ST kvůli lepší stabilitě a vyšší styčná plocha má přispět k vyšší životnosti. Sorry že to tu zasírám teorií, snad to k něčemu bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

14.5.2015 v 00:58 | Nahoru | #18

Petřičák píše: Zdarec, já GTčka bohužel zatím neměl tu čest vyzkoušet, na staré Buse jsem zůstal u STček. Před Pirellkama jsem obouval Bridge 023 a pamatuju se, že na hodně sjetých pneumatikách se na zadku měla tendenci dělat hrana zrovna na tom místě kde se prolínaly ty dvě směsi (boky - střed). Za mokra to pak bylo vyloženě o hubu, jakmile člověk trefil tu hranu, zadek okamžitě ustřeloval. Byl to sice extrém, v tom stavu ta pneu měla být dávno vyměněná, ale přiznávám, že od té doby jsem k dvousměsi na zadku skeptický. Proto zůstávám u ST (jednosměs), další benefit je teď navíc i cena. Před časem jsem kdesi narazil na podrobnější technický popis GTček a pamatuju se, že zadní pneu je u GT o něco plošší než ST kvůli lepší stabilitě a vyšší styčná plocha má přispět k vyšší životnosti. Sorry že to tu zasírám teorií, snad to k něčemu bude.

mel jsi ty 023 ve verzi GT ??? pokud ne, mel jsi tam tu hranu prave proto

(ze stejneho duvodu obouvam Angel GT ve verzi A)

Naposledy editováno 14.05.2015 01:04:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

14.5.2015 v 03:14 | Nahoru | #19

FishX3 píše: mel jsi ty 023 ve verzi GT ??? pokud ne, mel jsi tam tu hranu prave proto

(ze stejneho duvodu obouvam Angel GT ve verzi A)


Bridge jsem měl obyč BT023. Může bejt. Jen se přiznám, že by mě jakožto věčného rejpala zajímalo, jakým způsobem je toho dosaženo. Respektive jaké jsou rozdíly v konstrukci, které tomu jevu zabrání. Já všude narazil jen na obecné fráze typu vyztužené kostry pro těžší motorky, ale nic konkrétního. Při delších dálkových přesunech na rovnějších úsecích se té plošce na středu zabránit nedá (typicky dálnice). Kor když se často bere baťoh a jezdec není zrovna vymetač zatáček. S jednosměsovou ST jsem ten problém nikdy nezaznamenal. Pravda je, že jsem problém neměl ani s vícesměsovým Battlaxem tuším S20, ale tam bych to připisoval nestandardnímu rozměru 190/55 a hlavně mnohem měkčí směsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

14.5.2015 v 08:54 | Nahoru | #20
Petřičák> Hele to ti neumím zodpovědět, ale gumu jsem takhle debilne sjížděl a co jezdím ty "zátěžový " jev zmizel. Konkrétně 023 jsem měl obě verze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

14.5.2015 v 12:18 | Nahoru | #21

FishX3 píše: Petřičák> Hele to ti neumím zodpovědět, ale gumu jsem takhle debilne sjížděl a co jezdím ty "zátěžový " jev zmizel. Konkrétně 023 jsem měl obě verze.


Jasnačka, v poho. Jak říkám, su jen zvědavej.

(reakce na) Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

14.5.2015 v 12:50 | Nahoru | #22

Petřičák píše: Jasnačka, v poho. Jak říkám, su jen zvědavej.

když jsem to řešil, tak že tam he víc železa v kordu ale nic za co bych se mohl postavit jsem nenašel....

Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání

14.11.2015 v 20:52 | Nahoru | #23
Jestli jsi spokojený, tak neměń. Jsem byl s ST velmi spokojený. Spíš jestli chceš něco vymýšlet, tak profil na 55. Já jezdím v zadu 200 55 17 a v náklonech mám pořád velkou plochu. Ale pokud si zakládáš na poserproužku, tak se drž origo rozměru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist