globalmoto_kveten





Téma: Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
 
30.1.2015 v 22:33
pratele motorkari nechci zde resit jetli japonskou nebo italskou jestli dvou nebo tri nebo ctyr a vice valcu je lepsi ,chtěl bych vedet názor motorkare jako uzivatele ,kdysi v devadestych letech byly motorky hard tj.plyn lanka karburator motor kola ram kapoty a podvozek ,dnes je nepreberne množství systemu které pomahaji jezdci a jsou dane vývojem .
nicmene ja patrim k tem který ma rad ten první pripad
takze otázka zni co je pro vas dulezite klasicka motorka nebo high tech
samozrejme ze do disciplin jako je okruh elektronika patri pochopitelne
Anketa: mate radi novinky nebo jste na starsi poctive motorky
starsi klasicke
76%
42
nove high tech
15%
8
je mi to jedno jen motorku uzivam
9%
5

1 reakcí na tento příspěvek Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 12:00 | Nahoru | #1
Čím víc kurvítek tím hůř. Ze všech motorek co jsem kdy měl mám teď poprvé stříkačku - a to beru jako vrchol techniky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 12:25 | Nahoru | #2

Danny350 píše: Čím víc kurvítek tím hůř. Ze všech motorek co jsem kdy měl mám teď poprvé stříkačku - a to beru jako vrchol techniky

jojo, když přišlo v roce 1972 první ABS, tak se taky řvalo. Pak přišlo vstřikování, řvalo se. Pak turba, řvalo se, comon rail, řvalo se, ASR/kontroly trakce/ESP/tempomaty/radary/automatické stěrače/hlídání pruhu/navigace, řvalo se. Pořád se bude řvát a ona ta nová technika i přes ten řev docela funguje a nekurví se.
Rozhodně se nekurví jako moje auta cca z roku 1980. Pod těma jsem fakt ležel jako mladej kluk pořád.
Řev je zbytečnej

Naposledy editováno 31.01.2015 12:26:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist