globalmoto_kveten





Téma: Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
 
30.1.2015 v 22:33
pratele motorkari nechci zde resit jetli japonskou nebo italskou jestli dvou nebo tri nebo ctyr a vice valcu je lepsi ,chtěl bych vedet názor motorkare jako uzivatele ,kdysi v devadestych letech byly motorky hard tj.plyn lanka karburator motor kola ram kapoty a podvozek ,dnes je nepreberne množství systemu které pomahaji jezdci a jsou dane vývojem .
nicmene ja patrim k tem který ma rad ten první pripad
takze otázka zni co je pro vas dulezite klasicka motorka nebo high tech
samozrejme ze do disciplin jako je okruh elektronika patri pochopitelne
Anketa: mate radi novinky nebo jste na starsi poctive motorky
starsi klasicke
76%
42
nove high tech
15%
8
je mi to jedno jen motorku uzivam
9%
5

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 12:25 | Nahoru | #1

Danny350 píše: Čím víc kurvítek tím hůř. Ze všech motorek co jsem kdy měl mám teď poprvé stříkačku - a to beru jako vrchol techniky

jojo, když přišlo v roce 1972 první ABS, tak se taky řvalo. Pak přišlo vstřikování, řvalo se. Pak turba, řvalo se, comon rail, řvalo se, ASR/kontroly trakce/ESP/tempomaty/radary/automatické stěrače/hlídání pruhu/navigace, řvalo se. Pořád se bude řvát a ona ta nová technika i přes ten řev docela funguje a nekurví se.
Rozhodně se nekurví jako moje auta cca z roku 1980. Pod těma jsem fakt ležel jako mladej kluk pořád.
Řev je zbytečnej

Naposledy editováno 31.01.2015 12:26:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 15:12 | Nahoru | #2

seikos píše: jojo, když přišlo v roce 1972 první ABS, tak se taky řvalo. Pak přišlo vstřikování, řvalo se. Pak turba, řvalo se, comon rail, řvalo se, ASR/kontroly trakce/ESP/tempomaty/radary/automatické stěrače/hlídání pruhu/navigace, řvalo se. Pořád se bude řvát a ona ta nová technika i přes ten řev docela funguje a nekurví se.
Rozhodně se nekurví jako moje auta cca z roku 1980. Pod těma jsem fakt ležel jako mladej kluk pořád.
Řev je zbytečnej


Já myslím, že ani tak nejde o řev jako o to, že kdyby auta a motorky byly prosty těchto vyfikundací, který běžnej uživatel ani nepotřebuje (já třeba ani nevím co ty zkratky znamenají) mohly by ty vozidla stát polovinu.
Např. auto který ani po opravě poruchy není schopno odjet, protože je ještě potřeba řídící jednotce přes noťas vysvětlit, že je opraveno a odjet může. Kolik to stojí takovejhle kompl v autě? A kolik pak stojí nějakej servisák kterej to musí programovat? A k čemu to tam je? Já to prostě nechci. Stejně tak nechci, aby mě nějaký pípání vysíralo, že jsem si nezapnul pás. Nechci aby mě auto zamykalo o své vůli v kabině pokaždé když zavřu dveře atd...

(reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 20:51 | Nahoru | #3

seikos píše: jojo, když přišlo v roce 1972 první ABS, tak se taky řvalo. Pak přišlo vstřikování, řvalo se. Pak turba, řvalo se, comon rail, řvalo se, ASR/kontroly trakce/ESP/tempomaty/radary/automatické stěrače/hlídání pruhu/navigace, řvalo se. Pořád se bude řvát a ona ta nová technika i přes ten řev docela funguje a nekurví se.
Rozhodně se nekurví jako moje auta cca z roku 1980. Pod těma jsem fakt ležel jako mladej kluk pořád.
Řev je zbytečnej



Myslim si,ze tohle je presny,co jsi napsal.Porad to jde ku predu a rev s tim nic nenadela.Jen by me zajimalo jestli tem budoucim bude moto z roku 2014,pripadat tak archaicke jak nam,z roku 65..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist