nicmene ja patrim k tem který ma rad ten první pripad
takze otázka zni co je pro vas dulezite klasicka motorka nebo high tech
samozrejme ze do disciplin jako je okruh elektronika patri pochopitelne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
Danny350 píše: Čím víc kurvítek tím hůř. Ze všech motorek co jsem kdy měl mám teď poprvé stříkačku - a to beru jako vrchol techniky
jojo, když přišlo v roce 1972 první ABS, tak se taky řvalo. Pak přišlo vstřikování, řvalo se. Pak turba, řvalo se, comon rail, řvalo se, ASR/kontroly trakce/ESP/tempomaty/radary/automatické stěrače/hlídání pruhu/navigace, řvalo se. Pořád se bude řvát a ona ta nová technika i přes ten řev docela funguje a nekurví se.Rozhodně se nekurví jako moje auta cca z roku 1980. Pod těma jsem fakt ležel jako mladej kluk pořád.
Řev je zbytečnej
Naposledy editováno 31.01.2015 12:26:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
seikos píše: jojo, když přišlo v roce 1972 první ABS, tak se taky řvalo. Pak přišlo vstřikování, řvalo se. Pak turba, řvalo se, comon rail, řvalo se, ASR/kontroly trakce/ESP/tempomaty/radary/automatické stěrače/hlídání pruhu/navigace, řvalo se. Pořád se bude řvát a ona ta nová technika i přes ten řev docela funguje a nekurví se.
Rozhodně se nekurví jako moje auta cca z roku 1980. Pod těma jsem fakt ležel jako mladej kluk pořád.
Řev je zbytečnej
Já myslím, že ani tak nejde o řev jako o to, že kdyby auta a motorky byly prosty těchto vyfikundací, který běžnej uživatel ani nepotřebuje (já třeba ani nevím co ty zkratky znamenají) mohly by ty vozidla stát polovinu.
Např. auto který ani po opravě poruchy není schopno odjet, protože je ještě potřeba řídící jednotce přes noťas vysvětlit, že je opraveno a odjet může. Kolik to stojí takovejhle kompl v autě? A kolik pak stojí nějakej servisák kterej to musí programovat? A k čemu to tam je? Já to prostě nechci. Stejně tak nechci, aby mě nějaký pípání vysíralo, že jsem si nezapnul pás. Nechci aby mě auto zamykalo o své vůli v kabině pokaždé když zavřu dveře atd...
seikos píše: jojo, když přišlo v roce 1972 první ABS, tak se taky řvalo. Pak přišlo vstřikování, řvalo se. Pak turba, řvalo se, comon rail, řvalo se, ASR/kontroly trakce/ESP/tempomaty/radary/automatické stěrače/hlídání pruhu/navigace, řvalo se. Pořád se bude řvát a ona ta nová technika i přes ten řev docela funguje a nekurví se.
Rozhodně se nekurví jako moje auta cca z roku 1980. Pod těma jsem fakt ležel jako mladej kluk pořád.
Řev je zbytečnej
Myslim si,ze tohle je presny,co jsi napsal.Porad to jde ku predu a rev s tim nic nenadela.Jen by me zajimalo jestli tem budoucim bude moto z roku 2014,pripadat tak archaicke jak nam,z roku 65..