nicmene ja patrim k tem který ma rad ten první pripad
takze otázka zni co je pro vas dulezite klasicka motorka nebo high tech
samozrejme ze do disciplin jako je okruh elektronika patri pochopitelne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
seikos píše: jojo, když přišlo v roce 1972 první ABS, tak se taky řvalo. Pak přišlo vstřikování, řvalo se. Pak turba, řvalo se, comon rail, řvalo se, ASR/kontroly trakce/ESP/tempomaty/radary/automatické stěrače/hlídání pruhu/navigace, řvalo se. Pořád se bude řvát a ona ta nová technika i přes ten řev docela funguje a nekurví se.
Rozhodně se nekurví jako moje auta cca z roku 1980. Pod těma jsem fakt ležel jako mladej kluk pořád.
Řev je zbytečnej
Já myslím, že ani tak nejde o řev jako o to, že kdyby auta a motorky byly prosty těchto vyfikundací, který běžnej uživatel ani nepotřebuje (já třeba ani nevím co ty zkratky znamenají) mohly by ty vozidla stát polovinu.
Např. auto který ani po opravě poruchy není schopno odjet, protože je ještě potřeba řídící jednotce přes noťas vysvětlit, že je opraveno a odjet může. Kolik to stojí takovejhle kompl v autě? A kolik pak stojí nějakej servisák kterej to musí programovat? A k čemu to tam je? Já to prostě nechci. Stejně tak nechci, aby mě nějaký pípání vysíralo, že jsem si nezapnul pás. Nechci aby mě auto zamykalo o své vůli v kabině pokaždé když zavřu dveře atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
Danny350 píše: Já myslím, že ani tak nejde o řev jako o to, že kdyby auta a motorky byly prosty těchto vyfikundací, který běžnej uživatel ani nepotřebuje (já třeba ani nevím co ty zkratky znamenají) mohly by ty vozidla stát polovinu.
Např. auto který ani po opravě poruchy není schopno odjet, protože je ještě potřeba řídící jednotce přes noťas vysvětlit, že je opraveno a odjet může. Kolik to stojí takovejhle kompl v autě? A kolik pak stojí nějakej servisák kterej to musí programovat? A k čemu to tam je? Já to prostě nechci. Stejně tak nechci, aby mě nějaký pípání vysíralo, že jsem si nezapnul pás. Nechci aby mě auto zamykalo o své vůli v kabině pokaždé když zavřu dveře atd...
Taky sem si to driv rikal... Ale ve chvili kdy auto prestanes pouzivat jen sem tam a na delsi trasy nez do okolnich vesnic... Tak sakra poznas za co sis musel priplatit....
Je rozdil vylejzat po 500km ze sedacek auta za 150tis a z ortopedickych z auta za milion, je rozdil jet po nemecky dalnici 120 a cekat co upadne a jet stabilnich 180-200 ... Dalo by se vesele pokracovat...