globalmoto_duben_nolan





Téma: Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
 
30.1.2015 v 22:33
pratele motorkari nechci zde resit jetli japonskou nebo italskou jestli dvou nebo tri nebo ctyr a vice valcu je lepsi ,chtěl bych vedet názor motorkare jako uzivatele ,kdysi v devadestych letech byly motorky hard tj.plyn lanka karburator motor kola ram kapoty a podvozek ,dnes je nepreberne množství systemu které pomahaji jezdci a jsou dane vývojem .
nicmene ja patrim k tem který ma rad ten první pripad
takze otázka zni co je pro vas dulezite klasicka motorka nebo high tech
samozrejme ze do disciplin jako je okruh elektronika patri pochopitelne
Anketa: mate radi novinky nebo jste na starsi poctive motorky
starsi klasicke
76%
42
nove high tech
15%
8
je mi to jedno jen motorku uzivam
9%
5

1 reakcí na tento příspěvek Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 08:56 | Nahoru | #1
A kde je to zamyšlení? To ses moc nezamyslel.
Navíc je to zbytečný. I dnes se dají koupit pěkné klasické motorky. Stejně jako UFO nesmysly. Záleží na vkusu každého soudruha.
A že to vyhraje v anketě "klasická motorka" je nasnadě.
Každej si zahlasuje, ale v reálu když masa lidí zjistí že klasické motorky až tolik nejedou, až tolik nebrzdí a až tolik se s nimi nedá jezdit na stupačku, koupí si radši Horneta, aby pak kňučeli že klasik je málo

Naposledy editováno 31.01.2015 08:59:01

(reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 10:07 | Nahoru | #2

seikos píše: A kde je to zamyšlení? To ses moc nezamyslel.
Navíc je to zbytečný. I dnes se dají koupit pěkné klasické motorky. Stejně jako UFO nesmysly. Záleží na vkusu každého soudruha.
A že to vyhraje v anketě "klasická motorka" je nasnadě.
Každej si zahlasuje, ale v reálu když masa lidí zjistí že klasické motorky až tolik nejedou, až tolik nebrzdí a až tolik se s nimi nedá jezdit na stupačku, koupí si radši Horneta, aby pak kňučeli že klasik je málo



Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 10:20 | Nahoru | #3
Zlatý střed pro běžný provoz. Radši rozumně využitelný výkon než 200k a 30 elektronických vyfikundací. Kdybych se válel v penězích, budu to vidět zase jinak. Nemám rád elektornický vychytávky, které pomáhají zvládnout nevyježděnému jezdci jeho stroj.

Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 11:57 | Nahoru | #4
furt se to vyvíjí dál.
V r. 2040 budou říkat to samý a vzpomínat na rok 2015

1 reakcí na tento příspěvek Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 12:00 | Nahoru | #5
Čím víc kurvítek tím hůř. Ze všech motorek co jsem kdy měl mám teď poprvé stříkačku - a to beru jako vrchol techniky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 12:25 | Nahoru | #6

Danny350 píše: Čím víc kurvítek tím hůř. Ze všech motorek co jsem kdy měl mám teď poprvé stříkačku - a to beru jako vrchol techniky

jojo, když přišlo v roce 1972 první ABS, tak se taky řvalo. Pak přišlo vstřikování, řvalo se. Pak turba, řvalo se, comon rail, řvalo se, ASR/kontroly trakce/ESP/tempomaty/radary/automatické stěrače/hlídání pruhu/navigace, řvalo se. Pořád se bude řvát a ona ta nová technika i přes ten řev docela funguje a nekurví se.
Rozhodně se nekurví jako moje auta cca z roku 1980. Pod těma jsem fakt ležel jako mladej kluk pořád.
Řev je zbytečnej

Naposledy editováno 31.01.2015 12:26:56

Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 13:23 | Nahoru | #7
Ale, jak pravil Seikos, v anketě s přehledem vyhrává klasika.

Takže další zimní téma nahovno.

Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 14:48 | Nahoru | #8
Tak jde o to, jaký novinky. Mám ABS a když mi nenaskočí, jsem poněkud nesvůj.
Vstřikování je taky dobrý, ještě abych tak šteloval karbec Tohle už ale můžou mít i klasický motorky.
Ze všech těch novinek by mi vadil e-plyn, s tím bych si na cestě neporadil, pokud by začal stávkovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 15:12 | Nahoru | #9

seikos píše: jojo, když přišlo v roce 1972 první ABS, tak se taky řvalo. Pak přišlo vstřikování, řvalo se. Pak turba, řvalo se, comon rail, řvalo se, ASR/kontroly trakce/ESP/tempomaty/radary/automatické stěrače/hlídání pruhu/navigace, řvalo se. Pořád se bude řvát a ona ta nová technika i přes ten řev docela funguje a nekurví se.
Rozhodně se nekurví jako moje auta cca z roku 1980. Pod těma jsem fakt ležel jako mladej kluk pořád.
Řev je zbytečnej


Já myslím, že ani tak nejde o řev jako o to, že kdyby auta a motorky byly prosty těchto vyfikundací, který běžnej uživatel ani nepotřebuje (já třeba ani nevím co ty zkratky znamenají) mohly by ty vozidla stát polovinu.
Např. auto který ani po opravě poruchy není schopno odjet, protože je ještě potřeba řídící jednotce přes noťas vysvětlit, že je opraveno a odjet může. Kolik to stojí takovejhle kompl v autě? A kolik pak stojí nějakej servisák kterej to musí programovat? A k čemu to tam je? Já to prostě nechci. Stejně tak nechci, aby mě nějaký pípání vysíralo, že jsem si nezapnul pás. Nechci aby mě auto zamykalo o své vůli v kabině pokaždé když zavřu dveře atd...

2 reakcí na tento příspěvek Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 15:57 | Nahoru | #10
Ale, jak pravil Seikos, v anketě s přehledem vyhrává klasika.

Takže další zimní téma nahovno.

nemel jsem na mysli jak dopadne anketa a jestli téma nebavi tak se nevyjadruj

mel jse na mysli semi activ,lunch control,kontrola trakce,atd.
abs a vstrik je bezny systém
jo k tomu hornetu ten je spis klasicky motocykl teda mysleno první modely
v tomhle vlaknu nemyslim klasicke motorky jako styl ale usporadanim a osazenim

nikomu nic nevnucuji jen za sebe rikam ze jsem vyzkousel hodne motorek a vice spokojeny jsem s téma klasickyma max.s abs a vstřikem tot vse

(reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 16:03 | Nahoru | #11
vanyl> lunch kontrol nějak souvisí s obědem? To bych asi na motorku bral, ale ty ostatní kurvítka ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 17:58 | Nahoru | #12

vanyl píše: Ale, jak pravil Seikos, v anketě s přehledem vyhrává klasika.

Takže další zimní téma nahovno.

nemel jsem na mysli jak dopadne anketa a jestli téma nebavi tak se nevyjadruj

mel jse na mysli semi activ,lunch control,kontrola trakce,atd.
abs a vstrik je bezny systém
jo k tomu hornetu ten je spis klasicky motocykl teda mysleno první modely
v tomhle vlaknu nemyslim klasicke motorky jako styl ale usporadanim a osazenim

nikomu nic nevnucuji jen za sebe rikam ze jsem vyzkousel hodne motorek a vice spokojeny jsem s téma klasickyma max.s abs a vstřikem tot vse



Já pořád nechápu, k čemu to téma má sloužit. Já bych se klidně "zamyslel", ale fakt nevím k čemu.

(reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 19:24 | Nahoru | #13

FILODENDRON píše: Já pořád nechápu, k čemu to téma má sloužit. Já bych se klidně "zamyslel", ale fakt nevím k čemu.

To musí každý téma k něčemu sloužit (ani neím, co to znamená)? Jsme na veřejným fóru...

Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 19:28 | Nahoru | #14
Moderni kurvitka jsou super dokud se neposerou, pak kdyz za nejakou krabicku od sirek mas vydat desitku tak to boli

(reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 20:51 | Nahoru | #15

seikos píše: jojo, když přišlo v roce 1972 první ABS, tak se taky řvalo. Pak přišlo vstřikování, řvalo se. Pak turba, řvalo se, comon rail, řvalo se, ASR/kontroly trakce/ESP/tempomaty/radary/automatické stěrače/hlídání pruhu/navigace, řvalo se. Pořád se bude řvát a ona ta nová technika i přes ten řev docela funguje a nekurví se.
Rozhodně se nekurví jako moje auta cca z roku 1980. Pod těma jsem fakt ležel jako mladej kluk pořád.
Řev je zbytečnej



Myslim si,ze tohle je presny,co jsi napsal.Porad to jde ku predu a rev s tim nic nenadela.Jen by me zajimalo jestli tem budoucim bude moto z roku 2014,pripadat tak archaicke jak nam,z roku 65..

2 reakcí na tento příspěvek Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

31.1.2015 v 22:57 | Nahoru | #16
Filodrndron

Já pořád nechápu, k čemu to téma má sloužit. Já bych se klidně "zamyslel", ale fakt nevím k čemu.

ocividne jsi to nepochopiljen ty ale to nevadi neresme to
jen jsem chtěl poukázat na to ze za par let budou motorky prospikovane takovými technologiemi ze s normalni jizdou uz to nebude mit co delat a tenkdo vam motorku proda bude mit všechny informace třeba jak rychle jezdite v nebo mimo obec atd.to je jen spicka ledovce po tom ja urcite netouzim
jo k tomu lunch control jo to je k obedu ,mozna jsem to spatne napsal tak se omlouvam dotcenemu panovi jinak to slouží k bezchybnym a kontrolovanym startum

vsem co elektronicke asistentymaji radi preji jen bezstarostne uzivani
za sebe zustanu kde jsem u své staré Yamahy TRX 850

tak se neurážejte nad timto zamyslenim které bohužel nepochopili všichni ale i tak vas mam rad vsechny jsme prece jedna rodina na dvou kolech

Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

1.2.2015 v 02:02 | Nahoru | #17
chtěl bych se svézt na GSXR1100 z roku 85-91 nebo první ZZR1100, pak už to stojí za pikaču. jako všechno....

edit: možná Kawa Z1300, 11ka katana nebo bukovka NX turbo nebo jak se to jmenovalo....

Naposledy editováno 01.02.2015 02:05:24

Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

1.2.2015 v 07:48 | Nahoru | #18
Dokud to nemá řídící jednotku a trochu tomu hovíte,opravíte si většinu věcí sami.Jináč si bez diagnostiky se spoustou věcí ani neškrtnete
Nelíbí se mi,taky,kam to kráčí designově.To bych u spousty věcí blil

(reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

1.2.2015 v 08:55 | Nahoru | #19

vanyl píše: ... jsme prece jedna rodina na dvou kolech



Já se proti takovému tvrzení protestuji. Kdokoli, kdo jezdí na motorce, je mi stejně vzdálen jako ten, kdo jde sbírat houbu, když je náhodou sbírám taky...
Nic jako motorodina neexistuje.

Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

1.2.2015 v 09:49 | Nahoru | #20
na druhou stranu ta elektronika uz zachranila hodne lidi od pruseru

(reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

1.2.2015 v 10:23 | Nahoru | #21

vanyl píše: Filodrndron

Já pořád nechápu, k čemu to téma má sloužit. Já bych se klidně "zamyslel", ale fakt nevím k čemu.

ocividne jsi to nepochopiljen ty ale to nevadi neresme to
jen jsem chtěl poukázat na to ze za par let budou motorky prospikovane takovými technologiemi ze s normalni jizdou uz to nebude mit co delat a tenkdo vam motorku proda bude mit všechny informace třeba jak rychle jezdite v nebo mimo obec atd.to je jen spicka ledovce po tom ja urcite netouzim
jo k tomu lunch control jo to je k obedu ,mozna jsem to spatne napsal tak se omlouvam dotcenemu panovi jinak to slouží k bezchybnym a kontrolovanym startum

vsem co elektronicke asistentymaji radi preji jen bezstarostne uzivani
za sebe zustanu kde jsem u své staré Yamahy TRX 850

tak se neurážejte nad timto zamyslenim které bohužel nepochopili všichni ale i tak vas mam rad vsechny jsme prece jedna rodina na dvou kolech



Já mám taky starou klasickou vránu bez elektronických fičur a také se mně nelíbí (vzhledově)moderní motorky, ale nezakládám kvůli tomu vlákno. Mám takový dojem, že už dopředu jsi věděl, jak to dopadne a chtěl ses v tom jen utvrdit. Také mě rozesmálo to "zamyšlení", ke kterému stejně nedošlo. Tou poslední větou s motorodinou jsi to zabil úplně... (viz MedWed).

Ale jo, jsme na veřejném fóru a každý si může psát, co chce, ale nedělejme z toho zbytečný drama. Technika jde kupředu a to ty ani já nezastavíme. Mně ani tak nevadí ta moderní technika jako spíše ty moderní "tvary". Jak se říká "dle gusta každého soudruha".

Jinak TRX

2 reakcí na tento příspěvek Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

1.2.2015 v 11:19 | Nahoru | #22
Tady je to zase samý hrdina a internetobijec... je zajímavé, že jsou to pořád jedni a ti samí, co mají ke všemu co napsat. A hlavně, pokud to jde, a ono to jde prakticky pořád, napsat něco řádně negativního, aby si to ten odvážlivec, který se opovážil něco napsat, příště rozmyslel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

1.2.2015 v 11:25 | Nahoru | #23

Danny350 píše: Já myslím, že ani tak nejde o řev jako o to, že kdyby auta a motorky byly prosty těchto vyfikundací, který běžnej uživatel ani nepotřebuje (já třeba ani nevím co ty zkratky znamenají) mohly by ty vozidla stát polovinu.
Např. auto který ani po opravě poruchy není schopno odjet, protože je ještě potřeba řídící jednotce přes noťas vysvětlit, že je opraveno a odjet může. Kolik to stojí takovejhle kompl v autě? A kolik pak stojí nějakej servisák kterej to musí programovat? A k čemu to tam je? Já to prostě nechci. Stejně tak nechci, aby mě nějaký pípání vysíralo, že jsem si nezapnul pás. Nechci aby mě auto zamykalo o své vůli v kabině pokaždé když zavřu dveře atd...



Taky sem si to driv rikal... Ale ve chvili kdy auto prestanes pouzivat jen sem tam a na delsi trasy nez do okolnich vesnic... Tak sakra poznas za co sis musel priplatit....

Je rozdil vylejzat po 500km ze sedacek auta za 150tis a z ortopedickych z auta za milion, je rozdil jet po nemecky dalnici 120 a cekat co upadne a jet stabilnich 180-200 ... Dalo by se vesele pokracovat...

(reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

1.2.2015 v 12:16 | Nahoru | #24

MichalR10 píše: Tady je to zase samý hrdina a internetobijec... je zajímavé, že jsou to pořád jedni a ti samí, co mají ke všemu co napsat. A hlavně, pokud to jde, a ono to jde prakticky pořád, napsat něco řádně negativního, aby si to ten odvážlivec, který se opovážil něco napsat, příště rozmyslel...



Inu, kdyz jako jeden z prvnich projevu tady zacne takovou uvahou.... neni se co divit...
(jinak se kazdopadne taky hlasim do skupiny tech, kteri maji ke vsemu co napsat... jen jsem dost linej a tak pisu jen obcas)

(reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

2.2.2015 v 11:03 | Nahoru | #25

MichalR10 píše: Tady je to zase samý hrdina a internetobijec... je zajímavé, že jsou to pořád jedni a ti samí, co mají ke všemu co napsat. A hlavně, pokud to jde, a ono to jde prakticky pořád, napsat něco řádně negativního, aby si to ten odvážlivec, který se opovážil něco napsat, příště rozmyslel...



souhlasim to je prava ceska povaha jak se říká potrefena husa se vždycky ozve

Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

2.2.2015 v 11:10 | Nahoru | #26
jo to je o technice, já čekal nějaké pojednání o dYzajnu, třeba jak nám ty motorku kurví takový "noje koncept" od Hondy s přilbou místo nádrže

Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

2.2.2015 v 11:12 | Nahoru | #27
a jinak k tématu-taky mám za to, že většin lidí, co řve po starých dobrých věcech/časech si vozí prdel v autě/na moto elektronikou prolezlé. Kdo chce železo, tak na výběr pořád má, jen to bude chtít dost zručnosti na uvedení do provozuschopného stavu.

Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

2.2.2015 v 11:40 | Nahoru | #28
řídící jedhnotka s co nejmín čidly a konec, nic víc bych nechtěl... zdá se mi to spolehlivější než karbeci...

ale někdy bych si chtěl pořídit nějakou fakt jednoduchou klasickou motorku na které si udělám fakt všechno sám... dvou vál, karbec, 2ventily na válec... a udělat si z toho cafíčko jen tak okolo komína...

Naposledy editováno 02.02.2015 11:42:48

(reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

2.2.2015 v 14:29 | Nahoru | #29

assassin píše: Taky sem si to driv rikal... Ale ve chvili kdy auto prestanes pouzivat jen sem tam a na delsi trasy nez do okolnich vesnic... Tak sakra poznas za co sis musel priplatit....

Je rozdil vylejzat po 500km ze sedacek auta za 150tis a z ortopedickych z auta za milion, je rozdil jet po nemecky dalnici 120 a cekat co upadne a jet stabilnich 180-200 ... Dalo by se vesele pokracovat...


Vzhledem k tomu, že jsem zvyklej jezdit na motorce (v létě třeba 900 km z Chorvatska přes Bosnu až domů za půl dne), každý auto do kterýho vlezu je 100x pohodlnější.
Jinak máš samozřejmě pravdu, každý od toho očekává něco jinýho a je jasný, že se priority v tomto můžou během života měnit.
Není nic jednoduššího než udělat loukostovou verzi s tím, že všechny tyhle vocasoviny jsou za příplatek. Chtěl bych vidět kolik lidí by je potřebovalo. Kdo by si např. připlatil za to, že na něj řvou pásy...atd.

Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce

2.2.2015 v 16:27 | Nahoru | #30
Na tohle nemám uplně jasnej názor.Stříkačku bych zpátky za karbec nevyměnil ani náhodou.Abs bych nechtěl vůbec.Rychlořazení beru ,TC mi od určitýho výkonu příjde zajímavá,ale já bych tomu asi stejně nevěřil,cokoliv eko neberu,elektronickej plyn neééé...a zbytek nevím na co tam je
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist