nicmene ja patrim k tem který ma rad ten první pripad
takze otázka zni co je pro vas dulezite klasicka motorka nebo high tech
samozrejme ze do disciplin jako je okruh elektronika patri pochopitelne
1 reakcí na tento příspěvek Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
Navíc je to zbytečný. I dnes se dají koupit pěkné klasické motorky. Stejně jako UFO nesmysly. Záleží na vkusu každého soudruha.
A že to vyhraje v anketě "klasická motorka" je nasnadě.
Každej si zahlasuje, ale v reálu když masa lidí zjistí že klasické motorky až tolik nejedou, až tolik nebrzdí a až tolik se s nimi nedá jezdit na stupačku, koupí si radši Horneta, aby pak kňučeli že klasik je málo
Naposledy editováno 31.01.2015 08:59:01
seikos píše: A kde je to zamyšlení? To ses moc nezamyslel.
Navíc je to zbytečný. I dnes se dají koupit pěkné klasické motorky. Stejně jako UFO nesmysly. Záleží na vkusu každého soudruha.
A že to vyhraje v anketě "klasická motorka" je nasnadě.
Každej si zahlasuje, ale v reálu když masa lidí zjistí že klasické motorky až tolik nejedou, až tolik nebrzdí a až tolik se s nimi nedá jezdit na stupačku, koupí si radši Horneta, aby pak kňučeli že klasik je málo
1 reakcí na tento příspěvek Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
Danny350 píše: Čím víc kurvítek tím hůř. Ze všech motorek co jsem kdy měl mám teď poprvé stříkačku - a to beru jako vrchol techniky
jojo, když přišlo v roce 1972 první ABS, tak se taky řvalo. Pak přišlo vstřikování, řvalo se. Pak turba, řvalo se, comon rail, řvalo se, ASR/kontroly trakce/ESP/tempomaty/radary/automatické stěrače/hlídání pruhu/navigace, řvalo se. Pořád se bude řvát a ona ta nová technika i přes ten řev docela funguje a nekurví se.Rozhodně se nekurví jako moje auta cca z roku 1980. Pod těma jsem fakt ležel jako mladej kluk pořád.
Řev je zbytečnej
Naposledy editováno 31.01.2015 12:26:56
Vstřikování je taky dobrý, ještě abych tak šteloval karbec Tohle už ale můžou mít i klasický motorky.
Ze všech těch novinek by mi vadil e-plyn, s tím bych si na cestě neporadil, pokud by začal stávkovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
seikos píše: jojo, když přišlo v roce 1972 první ABS, tak se taky řvalo. Pak přišlo vstřikování, řvalo se. Pak turba, řvalo se, comon rail, řvalo se, ASR/kontroly trakce/ESP/tempomaty/radary/automatické stěrače/hlídání pruhu/navigace, řvalo se. Pořád se bude řvát a ona ta nová technika i přes ten řev docela funguje a nekurví se.
Rozhodně se nekurví jako moje auta cca z roku 1980. Pod těma jsem fakt ležel jako mladej kluk pořád.
Řev je zbytečnej
Já myslím, že ani tak nejde o řev jako o to, že kdyby auta a motorky byly prosty těchto vyfikundací, který běžnej uživatel ani nepotřebuje (já třeba ani nevím co ty zkratky znamenají) mohly by ty vozidla stát polovinu.
Např. auto který ani po opravě poruchy není schopno odjet, protože je ještě potřeba řídící jednotce přes noťas vysvětlit, že je opraveno a odjet může. Kolik to stojí takovejhle kompl v autě? A kolik pak stojí nějakej servisák kterej to musí programovat? A k čemu to tam je? Já to prostě nechci. Stejně tak nechci, aby mě nějaký pípání vysíralo, že jsem si nezapnul pás. Nechci aby mě auto zamykalo o své vůli v kabině pokaždé když zavřu dveře atd...
2 reakcí na tento příspěvek Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
Takže další zimní téma nahovno.
nemel jsem na mysli jak dopadne anketa a jestli téma nebavi tak se nevyjadruj
mel jse na mysli semi activ,lunch control,kontrola trakce,atd.
abs a vstrik je bezny systém
jo k tomu hornetu ten je spis klasicky motocykl teda mysleno první modely
v tomhle vlaknu nemyslim klasicke motorky jako styl ale usporadanim a osazenim
nikomu nic nevnucuji jen za sebe rikam ze jsem vyzkousel hodne motorek a vice spokojeny jsem s téma klasickyma max.s abs a vstřikem tot vse
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
vanyl píše: Ale, jak pravil Seikos, v anketě s přehledem vyhrává klasika.
Takže další zimní téma nahovno.
nemel jsem na mysli jak dopadne anketa a jestli téma nebavi tak se nevyjadruj
mel jse na mysli semi activ,lunch control,kontrola trakce,atd.
abs a vstrik je bezny systém
jo k tomu hornetu ten je spis klasicky motocykl teda mysleno první modely
v tomhle vlaknu nemyslim klasicke motorky jako styl ale usporadanim a osazenim
nikomu nic nevnucuji jen za sebe rikam ze jsem vyzkousel hodne motorek a vice spokojeny jsem s téma klasickyma max.s abs a vstřikem tot vse
Já pořád nechápu, k čemu to téma má sloužit. Já bych se klidně "zamyslel", ale fakt nevím k čemu.
seikos píše: jojo, když přišlo v roce 1972 první ABS, tak se taky řvalo. Pak přišlo vstřikování, řvalo se. Pak turba, řvalo se, comon rail, řvalo se, ASR/kontroly trakce/ESP/tempomaty/radary/automatické stěrače/hlídání pruhu/navigace, řvalo se. Pořád se bude řvát a ona ta nová technika i přes ten řev docela funguje a nekurví se.
Rozhodně se nekurví jako moje auta cca z roku 1980. Pod těma jsem fakt ležel jako mladej kluk pořád.
Řev je zbytečnej
Myslim si,ze tohle je presny,co jsi napsal.Porad to jde ku predu a rev s tim nic nenadela.Jen by me zajimalo jestli tem budoucim bude moto z roku 2014,pripadat tak archaicke jak nam,z roku 65..
2 reakcí na tento příspěvek Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
Já pořád nechápu, k čemu to téma má sloužit. Já bych se klidně "zamyslel", ale fakt nevím k čemu.
ocividne jsi to nepochopiljen ty ale to nevadi neresme to
jen jsem chtěl poukázat na to ze za par let budou motorky prospikovane takovými technologiemi ze s normalni jizdou uz to nebude mit co delat a tenkdo vam motorku proda bude mit všechny informace třeba jak rychle jezdite v nebo mimo obec atd.to je jen spicka ledovce po tom ja urcite netouzim
jo k tomu lunch control jo to je k obedu ,mozna jsem to spatne napsal tak se omlouvam dotcenemu panovi jinak to slouží k bezchybnym a kontrolovanym startum
vsem co elektronicke asistentymaji radi preji jen bezstarostne uzivani
za sebe zustanu kde jsem u své staré Yamahy TRX 850
tak se neurážejte nad timto zamyslenim které bohužel nepochopili všichni ale i tak vas mam rad vsechny jsme prece jedna rodina na dvou kolech
edit: možná Kawa Z1300, 11ka katana nebo bukovka NX turbo nebo jak se to jmenovalo....
Naposledy editováno 01.02.2015 02:05:24
vanyl píše: ... jsme prece jedna rodina na dvou kolech
Já se proti takovému tvrzení protestuji. Kdokoli, kdo jezdí na motorce, je mi stejně vzdálen jako ten, kdo jde sbírat houbu, když je náhodou sbírám taky...
Nic jako motorodina neexistuje.
vanyl píše: Filodrndron
Já pořád nechápu, k čemu to téma má sloužit. Já bych se klidně "zamyslel", ale fakt nevím k čemu.
ocividne jsi to nepochopiljen ty ale to nevadi neresme to
jen jsem chtěl poukázat na to ze za par let budou motorky prospikovane takovými technologiemi ze s normalni jizdou uz to nebude mit co delat a tenkdo vam motorku proda bude mit všechny informace třeba jak rychle jezdite v nebo mimo obec atd.to je jen spicka ledovce po tom ja urcite netouzim
jo k tomu lunch control jo to je k obedu ,mozna jsem to spatne napsal tak se omlouvam dotcenemu panovi jinak to slouží k bezchybnym a kontrolovanym startum
vsem co elektronicke asistentymaji radi preji jen bezstarostne uzivani
za sebe zustanu kde jsem u své staré Yamahy TRX 850
tak se neurážejte nad timto zamyslenim které bohužel nepochopili všichni ale i tak vas mam rad vsechny jsme prece jedna rodina na dvou kolech
Já mám taky starou klasickou vránu bez elektronických fičur a také se mně nelíbí (vzhledově)moderní motorky, ale nezakládám kvůli tomu vlákno. Mám takový dojem, že už dopředu jsi věděl, jak to dopadne a chtěl ses v tom jen utvrdit. Také mě rozesmálo to "zamyšlení", ke kterému stejně nedošlo. Tou poslední větou s motorodinou jsi to zabil úplně... (viz MedWed).
Ale jo, jsme na veřejném fóru a každý si může psát, co chce, ale nedělejme z toho zbytečný drama. Technika jde kupředu a to ty ani já nezastavíme. Mně ani tak nevadí ta moderní technika jako spíše ty moderní "tvary". Jak se říká "dle gusta každého soudruha".
Jinak TRX
2 reakcí na tento příspěvek Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamysleni kam smeruje motocyklova produkce
Danny350 píše: Já myslím, že ani tak nejde o řev jako o to, že kdyby auta a motorky byly prosty těchto vyfikundací, který běžnej uživatel ani nepotřebuje (já třeba ani nevím co ty zkratky znamenají) mohly by ty vozidla stát polovinu.
Např. auto který ani po opravě poruchy není schopno odjet, protože je ještě potřeba řídící jednotce přes noťas vysvětlit, že je opraveno a odjet může. Kolik to stojí takovejhle kompl v autě? A kolik pak stojí nějakej servisák kterej to musí programovat? A k čemu to tam je? Já to prostě nechci. Stejně tak nechci, aby mě nějaký pípání vysíralo, že jsem si nezapnul pás. Nechci aby mě auto zamykalo o své vůli v kabině pokaždé když zavřu dveře atd...
Taky sem si to driv rikal... Ale ve chvili kdy auto prestanes pouzivat jen sem tam a na delsi trasy nez do okolnich vesnic... Tak sakra poznas za co sis musel priplatit....
Je rozdil vylejzat po 500km ze sedacek auta za 150tis a z ortopedickych z auta za milion, je rozdil jet po nemecky dalnici 120 a cekat co upadne a jet stabilnich 180-200 ... Dalo by se vesele pokracovat...
MichalR10 píše: Tady je to zase samý hrdina a internetobijec... je zajímavé, že jsou to pořád jedni a ti samí, co mají ke všemu co napsat. A hlavně, pokud to jde, a ono to jde prakticky pořád, napsat něco řádně negativního, aby si to ten odvážlivec, který se opovážil něco napsat, příště rozmyslel...
Inu, kdyz jako jeden z prvnich projevu tady zacne takovou uvahou.... neni se co divit...
(jinak se kazdopadne taky hlasim do skupiny tech, kteri maji ke vsemu co napsat... jen jsem dost linej a tak pisu jen obcas)
MichalR10 píše: Tady je to zase samý hrdina a internetobijec... je zajímavé, že jsou to pořád jedni a ti samí, co mají ke všemu co napsat. A hlavně, pokud to jde, a ono to jde prakticky pořád, napsat něco řádně negativního, aby si to ten odvážlivec, který se opovážil něco napsat, příště rozmyslel...
souhlasim to je prava ceska povaha jak se říká potrefena husa se vždycky ozve
ale někdy bych si chtěl pořídit nějakou fakt jednoduchou klasickou motorku na které si udělám fakt všechno sám... dvou vál, karbec, 2ventily na válec... a udělat si z toho cafíčko jen tak okolo komína...
Naposledy editováno 02.02.2015 11:42:48
assassin píše: Taky sem si to driv rikal... Ale ve chvili kdy auto prestanes pouzivat jen sem tam a na delsi trasy nez do okolnich vesnic... Tak sakra poznas za co sis musel priplatit....
Je rozdil vylejzat po 500km ze sedacek auta za 150tis a z ortopedickych z auta za milion, je rozdil jet po nemecky dalnici 120 a cekat co upadne a jet stabilnich 180-200 ... Dalo by se vesele pokracovat...
Vzhledem k tomu, že jsem zvyklej jezdit na motorce (v létě třeba 900 km z Chorvatska přes Bosnu až domů za půl dne), každý auto do kterýho vlezu je 100x pohodlnější.
Jinak máš samozřejmě pravdu, každý od toho očekává něco jinýho a je jasný, že se priority v tomto můžou během života měnit.
Není nic jednoduššího než udělat loukostovou verzi s tím, že všechny tyhle vocasoviny jsou za příplatek. Chtěl bych vidět kolik lidí by je potřebovalo. Kdo by si např. připlatil za to, že na něj řvou pásy...atd.