globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!
 
16.1.2015 v 14:58
Zdrvim všechny, který už svrbí heftová ruka.

Jak je to teď po novém roce s prodejem rámu s papírama?

Předpokládám, že je to jako prodávat celou motorku. Papíry mám v depozitu a podřebuju je odhlásit. Takže je potřeba?:

- kupní smlouva
- čestné prohlášení od kupujícího (notářsky ověřená)
- pojištění
- evidenční kontrola?... fak nevím jak!!!

Nebo je to jinak? Poraďte mistři prodejci. Díky.


Naposledy editováno 16.01.2015 15:00:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 10:29 | Nahoru | #151

Kafi píše: Hele snažil jsem se ti to vysvětlit, ale kluci měli pravdu...meleš pořád to samí...sou prostě motorky, které u nás nekoupíš, ale sou tu na ně bohužel kolikrát už jen papíry...nikde jsem nemluvil o tom, že je legální přebouchat čísla..když sem mluvil o legálnosti, vždy to bylo ve spojení s rámem, což ty asi nejsi schopný pochopit nebo nechceš..možná pořádně nečteš..
Ideu nevymýšlím, funguje to tak..Ural bych příklad, osobně Urala nechci...ale dám ti tedy jiný příklad...najdi mi kolik je péráků u nás s TP..je jich poskromnu, ale je dost péráku bez papírů...a víš jak se to LEGÁLNĚ dělá s pérákama, pokud na něm chceš opravdu jezdit, protože je to supr stroj? Koupíš péráka, opravíš si ho, k tomu koupíš buď čistě papíry nebo rám s papírama z kejvačky/panelky...ověříš, jestli VIN na rámu tvého péraka není někde náhodou provozavný...zvedneš telefon, zavoláš do Jawy a popíšeš jim situaci (mám péráka, mám přepsatelné doklady, eventuelně mám i rám a chtěl bych to přihlásit)...v Jawě ti řeknou, ať jim napíšeš dopis, kde uvedeš VIN a číslo TP...vystaví ti doklad o přestavbě (kejvka/panelka vychází koncepčně z péráka a jelikož se dělala i sportka, která má taky větší kola, tak to lze..), kde uvedou změnu čísla rámu, změny kol a tipu motoru..za toto zaplatíš 1500,- jawě..s tím vším zajdeš na STK/evidenčku, kde ti to potvrdí, že to sedí..a jdeš to na úřad LEGÁLNĚ přihlásit....a máš péráka na papírech..díky tomu, že se někdo zbavil motorky a zbyly mu ty papíry..vidíš v tom někde čórku, nelegálnost? já teda ne..a máš péraka třeba za 30tis na papírech, který dnes už opravdu s TP nejde skoro sehnat nebo stojí mrdu....
Ne pochopil jsi to špatně, tvoje uvažování kolikrát ovlivňuje to na čem jezdíš..mě je to fakt fuk na čem si vozíš tvé pozadí..ale necpi to ostatním...a naději tu bereš ty..protože právě kvůli takovým lidem jako si ty, kteří bohužel sedí tam nahoře dnes (ne)máme co (ne)máme...a bylo by líp, kdyby nešlo přihlásit moto bez TP na jíné TP, pokud mám rám a TP? Nebylo, naštěstí to jde a tak je možnost jezdit legálně na starých motorkách v běženm provozu..

edit: taky chodím každý den do práec, ale že by si musel? Nutí tě snad někdo? Víš to je to co ty asi neumíš pochopit...je spousta zažitých zbytečných pravidel, stejně tak jako je spousta zbytečných zákonů, kteří akorát přitěžují život...a každý další zákon je další omezení svobody....
¨
edit2: aby si zase nenarážel že pak chci něco levněji..tak na tom taky neni nic špatneho, bohužel v dnešní době je spousta překupníků co asi neznají pravou hodnotu stroje..a ne každý na to pak má, ale chce si splnit sen...a opět to neni ojebávání...a k tomu Uralu, že to pro tebe není vhodný stroj neznamená, že to tak platí i pro jiné ;) možná by ses divil, ale staré stroje vydrží více než ty nové...a ano sou věci, které u nás nelze koupit, aby to šlo jen tak přepsat...třeba staré japonské motocykly např z 80. let nebo staré HD...dnes už to z dovozu nepřihlásíš, ale pokud někdo má doklady a rám, pač to roztřelil..posralo se mu to a díly tu neseženeš, tak zbytek rozprodal a opět mu zbyl rám a TP tak to pak je jediný způsob jak to Legálně dostat na papíry, které patří k danému modelu...



Jasně, že "kluci" měli pravdu. Zvlášť ti, kteří mají naprosto stejný názor jako Ty. Já s tímto názorem nesouhlasím a nezlob se, nepřesvědčil si mě tu ani Ty, ani nikdo jinej. Diametrálně se totiž lišej naše představy v tom co je a co není legální. A taky se tu setkávaj prakticky 2 problémy se společným jmenovatelem - kšeft s dokladama.
V tom prvním jde o veterány - to jest to, o čem tu mluvíš ty. Pro mě je veterán stará krásná motorka v top stavu co nejvíc v rámci možností připodobněná originálu. Kdybych takovou měl, tak na ní rozhodně denně nejezdím, takže by mi ani tak moc nevadilo pokud nemá TP. Pokud bych chtěl něco starého, jednoduchého na ježdění, tak si koupím kejvu, nebo stopětasedmu s papírama (kterých je hromada) a jezdím si na ní.
V tom druhým jde o "běžné" motorky - to je vlastně od základu případ tohoto vlákna. Tam s nějakým prodejem papírů (nebo papírů s kusem rámu, chceš-li) zásadně nesouhlasím, jak jsem tu už několikrát zmínil, tak to podle mě podporuje čórkařinu (ač tu hromada lidí uvádí "ten svůj, zaručeně legální" případ). Ovšem pravidla by měly být univerzální, takže je nutné toto samé aplikovat i u těch veteránů.

Co se týká tý práce, tak věř, že chodit do ní musím. A to právě proto, že když něco "chci", tak nechci vymýšlet kličky, chci si to pořídit naprosto čistou a jednoduchou cestou, obchodovat pouze se slušnými lidmi....blá, blá...atd.

Co si mě trochu zaskočil je, že dovozové motorky z 80.tých let nelze přihlásit. Žiju v domnění, že vše co má kdekoli v EU platné papíry lze legálně dovézt a přihlásit v ČR. Skutečně to tak není?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 10:42 | Nahoru | #152

Kafi píše: a teď mi řekni jak s takovóu veteránskou značkou budu moci jezdit běžně na výlety nebo do zahraničí, když to veteránksá RZ zakazuje a smíš s tím jezdit pouze na ofiko srazy nebo předem oznámené jízdy?!)


a tuhle kravinu si sebral kde? V zákonech/vyhláškách nic takového není...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 10:45 | Nahoru | #153

Dave81 píše: Jasně, že "kluci" měli pravdu. Zvlášť ti, kteří mají naprosto stejný názor jako Ty. Já s tímto názorem nesouhlasím a nezlob se, nepřesvědčil si mě tu ani Ty, ani nikdo jinej. Diametrálně se totiž lišej naše představy v tom co je a co není legální. A taky se tu setkávaj prakticky 2 problémy se společným jmenovatelem - kšeft s dokladama.
V tom prvním jde o veterány - to jest to, o čem tu mluvíš ty. Pro mě je veterán stará krásná motorka v top stavu co nejvíc v rámci možností připodobněná originálu. Kdybych takovou měl, tak na ní rozhodně denně nejezdím, takže by mi ani tak moc nevadilo pokud nemá TP. Pokud bych chtěl něco starého, jednoduchého na ježdění, tak si koupím kejvu, nebo stopětasedmu s papírama (kterých je hromada) a jezdím si na ní.
V tom druhým jde o "běžné" motorky - to je vlastně od základu případ tohoto vlákna. Tam s nějakým prodejem papírů (nebo papírů s kusem rámu, chceš-li) zásadně nesouhlasím, jak jsem tu už několikrát zmínil, tak to podle mě podporuje čórkařinu (ač tu hromada lidí uvádí "ten svůj, zaručeně legální" případ). Ovšem pravidla by měly být univerzální, takže je nutné toto samé aplikovat i u těch veteránů.

Co se týká tý práce, tak věř, že chodit do ní musím. A to právě proto, že když něco "chci", tak nechci vymýšlet kličky, chci si to pořídit naprosto čistou a jednoduchou cestou, obchodovat pouze se slušnými lidmi....blá, blá...atd.

Co si mě trochu zaskočil je, že dovozové motorky z 80.tých let nelze přihlásit. Žiju v domnění, že vše co má kdekoli v EU platné papíry lze legálně dovézt a přihlásit v ČR. Skutečně to tak není?



Přečti si ty příspěvky ještě jednou psal sem například o USA, Číně, Indii atd...spousta krásných motorek,kterých tu je pár kusů, pár víc kusů papírů a už se to neprodává...
No nic, dělej si to po svym a my zase po svym...a kejvaček a panelek s papírama ubývá...a ne veterán není jen nablejskanej starej stroj, to je renovace bez patiny a ztrácí na hodnotě, ale chápu, že tomu nerozumíš, když se o to nezajímáš A nemusíš, ale chceš...a není to o vymejšlení kliček ale o všeobecném přehledu....a v evropě je dost států co v EU ještě nejsou a maj skvosty a prostě to tu nepřihlásíš, pokud je to starší jak X-let...přihlásíš to jen s doklady, co tu už jsou...
A já bych právě na staré motorce jezdil každý den, motorky sou na ježdění ne na koukání...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 10:47 | Nahoru | #154

S.h.I.t. píše: a tuhle kravinu si sebral kde? V zákonech/vyhláškách nic takového není...



Co říkají o veteránech předpisy
Historickým vozidlem je vozidlo, které je zapsáno v registru historických a sportovních vozidel a kterému byl vydán průkaz historického vozidla. V roce 2007 se jedná o vozidla z roku 1982 a starší.
Je třeba, aby vozidla byla uchována ve své podstatě a užívána ve stavu, v jakém je dodal výrobce veřejnosti, včetně dalšího vybavení a příslušenství, které bylo nabízeno výrobcem nebo prodáváno v době jeho výroby v prodejní síti.
Historické vozidlo nelze provozovat na pozemních komunikacích za účelem podnikání a běžného denního užívání pro vlastní potřeby.
Výsledek testování (subjektem s licencí FIA, FIVA) platí nejdéle do 30. dubna kalendářního roku následujícího po kalendářním roce, ve kterém se testování sportovního vozidla provedlo.
Veterány se dělí do kategorií podle stáří A-G (skupina A je omezena do roku 1904, auta vyrobená po roce 1970 patří do skupiny G).

Pokud tě uvidí ten, kdo dělá testaci jak na tom každý den jezdíš pro vlastní potřebu tak ti to povolení zabaví

edit: pokud to však není pravda, což se tedy asi může stát, že jsem byl uveden v omyl, tak se rád nechám poučit a omlouvám se :)

edit2: tak se omlouvám, na stránkach klubů je napsáno, že jsou platná v rámci EU, ale nejsou určena ke každodennímu provozu..

Naposledy editováno 22.01.2015 10:51:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 11:07 | Nahoru | #155

Kafi píše: Přečti si ty příspěvky ještě jednou psal sem například o USA, Číně, Indii atd...spousta krásných motorek,kterých tu je pár kusů, pár víc kusů papírů a už se to neprodává...
No nic, dělej si to po svym a my zase po svym...a kejvaček a panelek s papírama ubývá...a ne veterán není jen nablejskanej starej stroj, to je renovace bez patiny a ztrácí na hodnotě, ale chápu, že tomu nerozumíš, když se o to nezajímáš A nemusíš, ale chceš...a není to o vymejšlení kliček ale o všeobecném přehledu....a v evropě je dost států co v EU ještě nejsou a maj skvosty a prostě to tu nepřihlásíš, pokud je to starší jak X-let...přihlásíš to jen s doklady, co tu už jsou...
A já bych právě na staré motorce jezdil každý den, motorky sou na ježdění ne na koukání...



Hele, to myslíš vážně, že se vyplatí sem tahat moto z USA, nebo Číny (kterej v evropě není), v ČR na to koupit volný papíry k prodeji !!!! a pak to provozovat ke každodennímu ježdění??? Máš příklad nějakýho takovýho stroje? (třeba odkaz na inzerát motorky, nebo prodejce těch papírů, nebo co já vím....). Já nejsem všeznalec, ale žádná taková motorka mě nenapadá.
O veteránech jsem nikde nepsal, že jim rozumím, proto jsem psal co je veterán pro mě. Pokud je pro někoho jiného veterán hromada rezavého šrotu, tak je to zas jeho vkus.

1 reakcí na tento příspěvek Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 11:30 | Nahoru | #156
Dave> hned prnví mě napadá třeba Suzuki Bandit 400 a těch strojů bude určitě více...když budu mít čas, zkusím se ti třeba podívat...k těm veteránům, ona ta halda rezavího ,,šrotu" má kolikrát větší hodnotu než nablískaná voňavá leštěnka Ano někomu se to vyplatí, takový stroj nabírá na ceně, pro někoho je to zase citová záležitost...lidi sou různí, každý má jiné priority...prostě se mi nelíbí představa globalizování a centralizování...člověk by měl mít možnost volby a svobodného rozhodnutí...chápu, že někoho to štve, pač se bojí že mu někdo něco ukradne a pak to takto zlegalizuje...já bych třeba ano zakázal nebo šel po tom, když se prodávají TP bez rámu nebo minimálně požadoval to osvěčení od výrobce/dovoze a víc kontroloval přeražení..minimálně na novějších strojích nebo tak...to je nelegální to jistě...ale rám+TP, pokud to můžu doložit, tak v tom opravdu nevidím nic špatného...Tj. dobře, dovezu si mašinu, tady najdu papíry, zažádám o potvrzení, že to můužu přepsat nebo změnit VIN. K tomu doložím potvrzení o tom, že na dané VIN se nehledá motorka...a pak ať si to klidně na to přihlásím..

edit: i když bandita tu třeba občas objevíš i za 20tis...nebo třeba Jawa Švéd...

Naposledy editováno 22.01.2015 11:34:56

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 11:33 | Nahoru | #157
[quote=Dave81] Já nejsem všeznalec, ale žádná taková motorka mě nenapadá.

jak tě to může napadnout když tomu nerozumíš a nidky jsi v tom nelítal, nemůže se ti zdát že padáš padákem když si ho nikdy neviděl,

koupím si v americe stejnou motorku jak máš ty třeba za polovic hurá domů, motorka je naprosto identická stou tvojí, jedu na stk a pane to má jen americkou homologaci, běžte se sní vyfotit a jezděte si pozahradě

děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 11:36 | Nahoru | #158
felixx> i tak je to možné....koupit si tam třeba sportstera z roku 80...za poloviční cenu než v německu, s někym si výhodně domluvit převoz a v německu koupit bouračku s papírama...

jinak třeba kamarád takhle řešil přihlášení RoyalEnfilda 350....taky docela oříšek to přihlásit

Naposledy editováno 22.01.2015 11:36:50

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 11:57 | Nahoru | #159
Kafi> mi osobně strašně sere jak to u nás pořád zpřísnujou, hledají háčky čárky a k ničemu to nevede,

kdo si umí poradit a rozumí tomu tak si poradí sám vidíš jak to chodí, mi to osobně strašně sere celý ten cirkus

v holansku přivezeš motorku ukážeš nějaké papíry, motorku zaevidujou dají ti značku a jezdíš, žádná přiblblá stk kde ti něco pohledově skontrolujou, nic, vozíky ty se ani neevidujou, načmáráš na klacek číslo ke kterému autu to patří a jedeš,

pak vemeš motorku přijedeš do čr na stk si OK a jedeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 12:18 | Nahoru | #160

Kafi píše: Dave> hned prnví mě napadá třeba Suzuki Bandit 400 a těch strojů bude určitě více...když budu mít čas, zkusím se ti třeba podívat...k těm veteránům, ona ta halda rezavího ,,šrotu" má kolikrát větší hodnotu než nablískaná voňavá leštěnka Ano někomu se to vyplatí, takový stroj nabírá na ceně, pro někoho je to zase citová záležitost...lidi sou různí, každý má jiné priority...prostě se mi nelíbí představa globalizování a centralizování...člověk by měl mít možnost volby a svobodného rozhodnutí...chápu, že někoho to štve, pač se bojí že mu někdo něco ukradne a pak to takto zlegalizuje...já bych třeba ano zakázal nebo šel po tom, když se prodávají TP bez rámu nebo minimálně požadoval to osvěčení od výrobce/dovoze a víc kontroloval přeražení..minimálně na novějších strojích nebo tak...to je nelegální to jistě...ale rám+TP, pokud to můžu doložit, tak v tom opravdu nevidím nic špatného...Tj. dobře, dovezu si mašinu, tady najdu papíry, zažádám o potvrzení, že to můužu přepsat nebo změnit VIN. K tomu doložím potvrzení o tom, že na dané VIN se nehledá motorka...a pak ať si to klidně na to přihlásím..

edit: i když bandita tu třeba občas objevíš i za 20tis...nebo třeba Jawa Švéd...



Ten příklad mi nepřijde nijak rozumnej. Bandit 400 - jak si sám psal, se tu občas objeví na inzerci a za pár korun. Určitě častěji než samotný doklady. A i kdyby ne, tak v DE se určo sehnat dá asi kdykoliv. Určitě ho nemá cenu vozit z Číny.
Co má u veteránů jakou cenu je mi celkem fuk, většinou jsou to nafouknutý bubliny spekulantama. Pro mě má hodnotu to, co se líbí mě.
Jak tu zmiňuješ ty levný motorky z USA, tak ta "neevropská homologace" není jen list papíru, ono to je poznat i na té motorce (osvětlení apod.). Přihlásit se to nechá legálně (po úpravách, nebo zapsání výjimek), není potřeba kvůli tomu šmelit s doklady. Přesto to dělá málokdo, protože se to nijak extra nevyplácí. Motorky maj navíc občas specifický díly, který se blbě sháněj.

1 reakcí na tento příspěvek Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 12:43 | Nahoru | #161
felixx> takže vozit přes Holandsko?

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 13:17 | Nahoru | #162

Kafi píše:
edit: pokud to však není pravda, což se tedy asi může stát, že jsem byl uveden v omyl, tak se rád nechám poučit a omlouvám se :)

edit2: tak se omlouvám, na stránkach klubů je napsáno, že jsou platná v rámci EU, ale nejsou určena ke každodennímu provozu..


Vzhledem k tomu, že není povinnost vést knihu jízd, tak t každodenní běžní užívání může někdo těžko prokázat. Zcela jistě se totiž, pokud jedeš, jedná o radostný zážitek a ne o běžné denní užívání pouze za účelem přepravy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 13:24 | Nahoru | #163

felixxx píše:
pokud nekecáš dej sem tu novelu co vím já tak vozidlo muselo mít platnou STK a na vozidlo musely být přiděleny převozní značky asi za dva tisíce
já to zkoušel, že byl na slovensku a auto jsem prodal do servisu protžoe nejelo, tak vrátit značky a chtěli mi vystavit převozky,



ty vole, co to je za zpusob komunikace?
zadat text do guugla snad umis lamo...

mimochodem pred novelou byla potreba technicka a pojisteni, a stalo to "jen" 800,- kc, ted dokonce 450,-

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 13:31 | Nahoru | #164
Kafi>

no problém tam spoustu věcí vůbec neřeší na co, jestli jede motorka v americe tak pojede i v praze, lidi chtějí žít a ne přeskakovat pořád vyšší latky

1 reakcí na tento příspěvek Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 13:37 | Nahoru | #165
felixx> ale musíš tam mít někoho s trvalým bydlištěm ne?

edit: a tak by to mělo být

Naposledy editováno 22.01.2015 13:37:26

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 13:39 | Nahoru | #166
swizly> no promin já ti o nerozepsal technická + převozky 2OOO kč

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 15:51 | Nahoru | #167
Kafi> já bydlím pár km od hranic a do byl v dolech nebo u nafty tak jim na slovensku postavili byty tak kamarádů tam mám mraky
jinak když si něco opíšeš tak ten náš aparát jak je dokonalej tak je i blbej

i když vlastně už letos ne musí být u přepisu nebo si na poště oěřit jeho podpis na plnou moč

Naposledy editováno 22.01.2015 16:06:59

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 16:42 | Nahoru | #168
[quote=Dave81]
Jak tu zmiňuješ ty levný motorky z USA, tak ta "neevropská homologace" není jen list papíru, ono to je poznat i na té motorce (osvětlení apod.).

blafuješ je taky normálně totožná, mám magnu z USA,

a o co tam de že nějaký starý blb si stěžoval že páté světlo oslnuje dneska to má každé auto, že světla jsou ve sloupcích dneska je to běžné, atd,
šaškárna nic víc

Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 17:50 | Nahoru | #169
Hoši no tak nehádejte se...na jednom se shodnout můžem všichni..jde li o motorky.. na které papiry jen tak nejsou..nebo nejdou přihlasit z nějakeho důvodů..ztrata cizozemskeho tp..či nevyhovujicí homologace,,ci veteran..tak každy souhlasí že prodat papíry a postavit na to moto neni zločin.

Jiná věc jestli to pude cestou přes akredit,,nebo raznice v garaži..to at si každy vyřeší se svým svědomím.

Prasárna je když někdo koupí zbořku a pak lohne nebo nechá lohnout někomu kus na tyhle noty..za tohle sekat ruce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

23.1.2015 v 00:37 | Nahoru | #170

felixxx píše: Dolík....> toš selským rozumem by to šlo ale skutečnost je jiná

pokud se chceš zbavit motorového vozidla stavá se odpadem, pokud obsahuje určitě věci je nebezpečný odpad, a musí se likvidovat předepsaným způsobem,



myslel sem to jinak. když ti borec vystaví doklad o likvidaci, když mu přivedeš jen to, co sem komentoval, tak on si ušetří fůru peněz, bo on ty ostatní věci taky musí nějak zlikvidovat. tys vyspal jen seznam dobře speněžitelných dílů pro tu "ekolikvidační" firmu.

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

23.1.2015 v 06:54 | Nahoru | #171
Dolík....>

jo já tě chápu myslíš,

bohužel o ekolikvidaci motorvých vozidel od 1,1.2015 nemáš páru, vrak se musí přivézt na linku tam se musí vyfotit předepsaným způsobem a zlikvodovat,

výrobní štítky jsou kus plechu ne motovrak a na vrakoviště nepatří, myslíš to dobře ale nikdy jsi to v praxi nezkoušel

Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

23.1.2015 v 09:24 | Nahoru | #172
Tak hoši problém tazatele jste již vyřešili a teď je čas na zábavu





Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

23.1.2015 v 11:58 | Nahoru | #173
pičín řitka ?

Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

24.1.2015 v 02:07 | Nahoru | #174
Dave81:
- budu prodávat starého skůtra, chci se ho zbavit i pod cenou. Klidně přistopím na rozprodej po dílech a doklady zvlášť, je mi to fakt u prdele jak. Zavolej, prosím, na 158 a nahlaš, že jsem zloděj.
- budu prodávat Glock. Jsem strašná nemorální svině, protože by s tím kupující mohl i někoho zastřelit !!!
- na jaře si koupím novější verzi nabíječky z Lidlu, stará mi už po 8 letech dosluhuje. Asi to bude ale čorka, protože to prodejce nabízí 3x levnější, než Optimate. Nezapomeň, prosím, zavolat na bonzárnu, že to Lidl určitě někde krade...
- někdy prodám svoje auto. Bude to velice stresující období, co kdyby ho koupil nějaký pomatenec a někoho s ním úmyslně přejel...
- podle serveru www.kdejsme.cz není v CZ ani jeden Dušín. Jak šeredně se pletou....

Naposledy editováno 24.01.2015 02:07:49

1 reakcí na tento příspěvek Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

24.1.2015 v 12:09 | Nahoru | #175
Ty voe tady řádí svatá inkvizice ???? Kde jsou zadečky ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

24.1.2015 v 12:11 | Nahoru | #176
SPEEDY21> Jsou v koši, holkám tam hodili trochu zrní, tak baštěj Ale byly pěkný

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

24.1.2015 v 12:13 | Nahoru | #177

dewwil píše: SPEEDY21> Jsou v koši, holkám tam hodili trochu zrní, tak baštěj Ale byly pěkný

Asi svolám dement partu a trochu jim to tady zaprdelíme

1 reakcí na tento příspěvek Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

24.1.2015 v 13:27 | Nahoru | #178
tak jsem se konečně pročet až na konec, a jsou tu určitě i pro mně zajímavé příspěvky, ale to co potřebuji vědět jsem se tu nedozvěděl, a nevím zda li mně bude umět někdo odpovědět .
Nebudu to zatím rozvádět do podrobností, ale chci prodat ČZ 175, kterou jsem kdysi koupil. Evidenčku jsem na ní udělal, ale jelikož nemněla platnou STK tak mě zůstala řadu let v polopřevodu a nyní jsem se rozhodl ji prodat a už mám pravděpodobně i zájemce. Jde mě o to, jestli ji papírově budu prodávat já, nebo můj předchůdce na kterého je v podstatě stále vedená. V polopřevodu jsem ale uveden já. Přijde mě blbost tento polopřevod dokončit a poté to prodávat. Jak to vidíte?

Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

24.1.2015 v 13:43 | Nahoru | #179
prodáváš ty a novému majiteli napíšeš smlouvu mezi tebou a ním kterou po něm budou chtít při přepisu na jeho úřadě. Ty už nikam nemusíš. Přepisoval jsem tak vlek který byl v polopřevodu 5 let

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

24.1.2015 v 17:29 | Nahoru | #180

felixxx píše: cuir> můj poslední pokec s borcem co likviduje auta byl, kastle, motor,starter,altík a baterka,



tak já sem reagoval na toto nikdy sem nic nevrakoval ani to neřešil, takže nevím, jak to funguje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist