globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!
 
16.1.2015 v 14:58
Zdrvim všechny, který už svrbí heftová ruka.

Jak je to teď po novém roce s prodejem rámu s papírama?

Předpokládám, že je to jako prodávat celou motorku. Papíry mám v depozitu a podřebuju je odhlásit. Takže je potřeba?:

- kupní smlouva
- čestné prohlášení od kupujícího (notářsky ověřená)
- pojištění
- evidenční kontrola?... fak nevím jak!!!

Nebo je to jinak? Poraďte mistři prodejci. Díky.

Naposledy editováno 16.01.2015 15:00:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 12:18 | Nahoru | #1

Kafi píše: Dave> hned prnví mě napadá třeba Suzuki Bandit 400 a těch strojů bude určitě více...když budu mít čas, zkusím se ti třeba podívat...k těm veteránům, ona ta halda rezavího ,,šrotu" má kolikrát větší hodnotu než nablískaná voňavá leštěnka Ano někomu se to vyplatí, takový stroj nabírá na ceně, pro někoho je to zase citová záležitost...lidi sou různí, každý má jiné priority...prostě se mi nelíbí představa globalizování a centralizování...člověk by měl mít možnost volby a svobodného rozhodnutí...chápu, že někoho to štve, pač se bojí že mu někdo něco ukradne a pak to takto zlegalizuje...já bych třeba ano zakázal nebo šel po tom, když se prodávají TP bez rámu nebo minimálně požadoval to osvěčení od výrobce/dovoze a víc kontroloval přeražení..minimálně na novějších strojích nebo tak...to je nelegální to jistě...ale rám+TP, pokud to můžu doložit, tak v tom opravdu nevidím nic špatného...Tj. dobře, dovezu si mašinu, tady najdu papíry, zažádám o potvrzení, že to můužu přepsat nebo změnit VIN. K tomu doložím potvrzení o tom, že na dané VIN se nehledá motorka...a pak ať si to klidně na to přihlásím..

edit: i když bandita tu třeba občas objevíš i za 20tis...nebo třeba Jawa Švéd...



Ten příklad mi nepřijde nijak rozumnej. Bandit 400 - jak si sám psal, se tu občas objeví na inzerci a za pár korun. Určitě častěji než samotný doklady. A i kdyby ne, tak v DE se určo sehnat dá asi kdykoliv. Určitě ho nemá cenu vozit z Číny.
Co má u veteránů jakou cenu je mi celkem fuk, většinou jsou to nafouknutý bubliny spekulantama. Pro mě má hodnotu to, co se líbí mě.
Jak tu zmiňuješ ty levný motorky z USA, tak ta "neevropská homologace" není jen list papíru, ono to je poznat i na té motorce (osvětlení apod.). Přihlásit se to nechá legálně (po úpravách, nebo zapsání výjimek), není potřeba kvůli tomu šmelit s doklady. Přesto to dělá málokdo, protože se to nijak extra nevyplácí. Motorky maj navíc občas specifický díly, který se blbě sháněj.

(reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 16:42 | Nahoru | #2
[quote=Dave81]
Jak tu zmiňuješ ty levný motorky z USA, tak ta "neevropská homologace" není jen list papíru, ono to je poznat i na té motorce (osvětlení apod.).

blafuješ je taky normálně totožná, mám magnu z USA,

a o co tam de že nějaký starý blb si stěžoval že páté světlo oslnuje dneska to má každé auto, že světla jsou ve sloupcích dneska je to běžné, atd,
šaškárna nic víc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist