globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!
 
16.1.2015 v 14:58
Zdrvim všechny, který už svrbí heftová ruka.

Jak je to teď po novém roce s prodejem rámu s papírama?

Předpokládám, že je to jako prodávat celou motorku. Papíry mám v depozitu a podřebuju je odhlásit. Takže je potřeba?:

- kupní smlouva
- čestné prohlášení od kupujícího (notářsky ověřená)
- pojištění
- evidenční kontrola?... fak nevím jak!!!

Nebo je to jinak? Poraďte mistři prodejci. Díky.

Naposledy editováno 16.01.2015 15:00:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 10:29 | Nahoru | #1

Kafi píše: Hele snažil jsem se ti to vysvětlit, ale kluci měli pravdu...meleš pořád to samí...sou prostě motorky, které u nás nekoupíš, ale sou tu na ně bohužel kolikrát už jen papíry...nikde jsem nemluvil o tom, že je legální přebouchat čísla..když sem mluvil o legálnosti, vždy to bylo ve spojení s rámem, což ty asi nejsi schopný pochopit nebo nechceš..možná pořádně nečteš..
Ideu nevymýšlím, funguje to tak..Ural bych příklad, osobně Urala nechci...ale dám ti tedy jiný příklad...najdi mi kolik je péráků u nás s TP..je jich poskromnu, ale je dost péráku bez papírů...a víš jak se to LEGÁLNĚ dělá s pérákama, pokud na něm chceš opravdu jezdit, protože je to supr stroj? Koupíš péráka, opravíš si ho, k tomu koupíš buď čistě papíry nebo rám s papírama z kejvačky/panelky...ověříš, jestli VIN na rámu tvého péraka není někde náhodou provozavný...zvedneš telefon, zavoláš do Jawy a popíšeš jim situaci (mám péráka, mám přepsatelné doklady, eventuelně mám i rám a chtěl bych to přihlásit)...v Jawě ti řeknou, ať jim napíšeš dopis, kde uvedeš VIN a číslo TP...vystaví ti doklad o přestavbě (kejvka/panelka vychází koncepčně z péráka a jelikož se dělala i sportka, která má taky větší kola, tak to lze..), kde uvedou změnu čísla rámu, změny kol a tipu motoru..za toto zaplatíš 1500,- jawě..s tím vším zajdeš na STK/evidenčku, kde ti to potvrdí, že to sedí..a jdeš to na úřad LEGÁLNĚ přihlásit....a máš péráka na papírech..díky tomu, že se někdo zbavil motorky a zbyly mu ty papíry..vidíš v tom někde čórku, nelegálnost? já teda ne..a máš péraka třeba za 30tis na papírech, který dnes už opravdu s TP nejde skoro sehnat nebo stojí mrdu....
Ne pochopil jsi to špatně, tvoje uvažování kolikrát ovlivňuje to na čem jezdíš..mě je to fakt fuk na čem si vozíš tvé pozadí..ale necpi to ostatním...a naději tu bereš ty..protože právě kvůli takovým lidem jako si ty, kteří bohužel sedí tam nahoře dnes (ne)máme co (ne)máme...a bylo by líp, kdyby nešlo přihlásit moto bez TP na jíné TP, pokud mám rám a TP? Nebylo, naštěstí to jde a tak je možnost jezdit legálně na starých motorkách v běženm provozu..

edit: taky chodím každý den do práec, ale že by si musel? Nutí tě snad někdo? Víš to je to co ty asi neumíš pochopit...je spousta zažitých zbytečných pravidel, stejně tak jako je spousta zbytečných zákonů, kteří akorát přitěžují život...a každý další zákon je další omezení svobody....
¨
edit2: aby si zase nenarážel že pak chci něco levněji..tak na tom taky neni nic špatneho, bohužel v dnešní době je spousta překupníků co asi neznají pravou hodnotu stroje..a ne každý na to pak má, ale chce si splnit sen...a opět to neni ojebávání...a k tomu Uralu, že to pro tebe není vhodný stroj neznamená, že to tak platí i pro jiné ;) možná by ses divil, ale staré stroje vydrží více než ty nové...a ano sou věci, které u nás nelze koupit, aby to šlo jen tak přepsat...třeba staré japonské motocykly např z 80. let nebo staré HD...dnes už to z dovozu nepřihlásíš, ale pokud někdo má doklady a rám, pač to roztřelil..posralo se mu to a díly tu neseženeš, tak zbytek rozprodal a opět mu zbyl rám a TP tak to pak je jediný způsob jak to Legálně dostat na papíry, které patří k danému modelu...



Jasně, že "kluci" měli pravdu. Zvlášť ti, kteří mají naprosto stejný názor jako Ty. Já s tímto názorem nesouhlasím a nezlob se, nepřesvědčil si mě tu ani Ty, ani nikdo jinej. Diametrálně se totiž lišej naše představy v tom co je a co není legální. A taky se tu setkávaj prakticky 2 problémy se společným jmenovatelem - kšeft s dokladama.
V tom prvním jde o veterány - to jest to, o čem tu mluvíš ty. Pro mě je veterán stará krásná motorka v top stavu co nejvíc v rámci možností připodobněná originálu. Kdybych takovou měl, tak na ní rozhodně denně nejezdím, takže by mi ani tak moc nevadilo pokud nemá TP. Pokud bych chtěl něco starého, jednoduchého na ježdění, tak si koupím kejvu, nebo stopětasedmu s papírama (kterých je hromada) a jezdím si na ní.
V tom druhým jde o "běžné" motorky - to je vlastně od základu případ tohoto vlákna. Tam s nějakým prodejem papírů (nebo papírů s kusem rámu, chceš-li) zásadně nesouhlasím, jak jsem tu už několikrát zmínil, tak to podle mě podporuje čórkařinu (ač tu hromada lidí uvádí "ten svůj, zaručeně legální" případ). Ovšem pravidla by měly být univerzální, takže je nutné toto samé aplikovat i u těch veteránů.

Co se týká tý práce, tak věř, že chodit do ní musím. A to právě proto, že když něco "chci", tak nechci vymýšlet kličky, chci si to pořídit naprosto čistou a jednoduchou cestou, obchodovat pouze se slušnými lidmi....blá, blá...atd.

Co si mě trochu zaskočil je, že dovozové motorky z 80.tých let nelze přihlásit. Žiju v domnění, že vše co má kdekoli v EU platné papíry lze legálně dovézt a přihlásit v ČR. Skutečně to tak není?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 10:45 | Nahoru | #2

Dave81 píše: Jasně, že "kluci" měli pravdu. Zvlášť ti, kteří mají naprosto stejný názor jako Ty. Já s tímto názorem nesouhlasím a nezlob se, nepřesvědčil si mě tu ani Ty, ani nikdo jinej. Diametrálně se totiž lišej naše představy v tom co je a co není legální. A taky se tu setkávaj prakticky 2 problémy se společným jmenovatelem - kšeft s dokladama.
V tom prvním jde o veterány - to jest to, o čem tu mluvíš ty. Pro mě je veterán stará krásná motorka v top stavu co nejvíc v rámci možností připodobněná originálu. Kdybych takovou měl, tak na ní rozhodně denně nejezdím, takže by mi ani tak moc nevadilo pokud nemá TP. Pokud bych chtěl něco starého, jednoduchého na ježdění, tak si koupím kejvu, nebo stopětasedmu s papírama (kterých je hromada) a jezdím si na ní.
V tom druhým jde o "běžné" motorky - to je vlastně od základu případ tohoto vlákna. Tam s nějakým prodejem papírů (nebo papírů s kusem rámu, chceš-li) zásadně nesouhlasím, jak jsem tu už několikrát zmínil, tak to podle mě podporuje čórkařinu (ač tu hromada lidí uvádí "ten svůj, zaručeně legální" případ). Ovšem pravidla by měly být univerzální, takže je nutné toto samé aplikovat i u těch veteránů.

Co se týká tý práce, tak věř, že chodit do ní musím. A to právě proto, že když něco "chci", tak nechci vymýšlet kličky, chci si to pořídit naprosto čistou a jednoduchou cestou, obchodovat pouze se slušnými lidmi....blá, blá...atd.

Co si mě trochu zaskočil je, že dovozové motorky z 80.tých let nelze přihlásit. Žiju v domnění, že vše co má kdekoli v EU platné papíry lze legálně dovézt a přihlásit v ČR. Skutečně to tak není?



Přečti si ty příspěvky ještě jednou psal sem například o USA, Číně, Indii atd...spousta krásných motorek,kterých tu je pár kusů, pár víc kusů papírů a už se to neprodává...
No nic, dělej si to po svym a my zase po svym...a kejvaček a panelek s papírama ubývá...a ne veterán není jen nablejskanej starej stroj, to je renovace bez patiny a ztrácí na hodnotě, ale chápu, že tomu nerozumíš, když se o to nezajímáš A nemusíš, ale chceš...a není to o vymejšlení kliček ale o všeobecném přehledu....a v evropě je dost států co v EU ještě nejsou a maj skvosty a prostě to tu nepřihlásíš, pokud je to starší jak X-let...přihlásíš to jen s doklady, co tu už jsou...
A já bych právě na staré motorce jezdil každý den, motorky sou na ježdění ne na koukání...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist