globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!
 
16.1.2015 v 14:58
Zdrvim všechny, který už svrbí heftová ruka.

Jak je to teď po novém roce s prodejem rámu s papírama?

Předpokládám, že je to jako prodávat celou motorku. Papíry mám v depozitu a podřebuju je odhlásit. Takže je potřeba?:

- kupní smlouva
- čestné prohlášení od kupujícího (notářsky ověřená)
- pojištění
- evidenční kontrola?... fak nevím jak!!!

Nebo je to jinak? Poraďte mistři prodejci. Díky.

Naposledy editováno 16.01.2015 15:00:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 10:42 | Nahoru | #1

Kafi píše: a teď mi řekni jak s takovóu veteránskou značkou budu moci jezdit běžně na výlety nebo do zahraničí, když to veteránksá RZ zakazuje a smíš s tím jezdit pouze na ofiko srazy nebo předem oznámené jízdy?!)


a tuhle kravinu si sebral kde? V zákonech/vyhláškách nic takového není...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

22.1.2015 v 10:47 | Nahoru | #2

S.h.I.t. píše: a tuhle kravinu si sebral kde? V zákonech/vyhláškách nic takového není...



Co říkají o veteránech předpisy
Historickým vozidlem je vozidlo, které je zapsáno v registru historických a sportovních vozidel a kterému byl vydán průkaz historického vozidla. V roce 2007 se jedná o vozidla z roku 1982 a starší.
Je třeba, aby vozidla byla uchována ve své podstatě a užívána ve stavu, v jakém je dodal výrobce veřejnosti, včetně dalšího vybavení a příslušenství, které bylo nabízeno výrobcem nebo prodáváno v době jeho výroby v prodejní síti.
Historické vozidlo nelze provozovat na pozemních komunikacích za účelem podnikání a běžného denního užívání pro vlastní potřeby.
Výsledek testování (subjektem s licencí FIA, FIVA) platí nejdéle do 30. dubna kalendářního roku následujícího po kalendářním roce, ve kterém se testování sportovního vozidla provedlo.
Veterány se dělí do kategorií podle stáří A-G (skupina A je omezena do roku 1904, auta vyrobená po roce 1970 patří do skupiny G).

Pokud tě uvidí ten, kdo dělá testaci jak na tom každý den jezdíš pro vlastní potřebu tak ti to povolení zabaví

edit: pokud to však není pravda, což se tedy asi může stát, že jsem byl uveden v omyl, tak se rád nechám poučit a omlouvám se :)

edit2: tak se omlouvám, na stránkach klubů je napsáno, že jsou platná v rámci EU, ale nejsou určena ke každodennímu provozu..

Naposledy editováno 22.01.2015 10:51:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist