globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rozeta + kolečko FMX 650
Ahoj,
jde mi o větší zátah(na úkor max rychlosti), v základu to má kolečko - 14 a rozeta - 42
Tak o kolik ubrat na kolečku a kolik přidat na rozetě, dále jakou zvolit spojku - pevnou nýtovací nebo rozebíratelnou spojku(výhody nevýhody). Nikdy sem neměl moto tak dlouho abych musel kupovat řetězovku, tak uvítám jakékoliv rady. Díky páni

Vybral bych asi TUTO

rozeta + kolečko FMX 650

Skvělá odpověď, děkuji! 15.1.2015 v 10:37 | Nahoru | #1
Zhruba platí 1 zub na kolečku = 3 zuby na rozetě.
Změnu o 1 zub na kolečku pocítíš velmi silně.
Pokud na řetězovce nemáš moc najeto, dej jen větší rozetu.
Pokud nemáš hluboko do trezoru, tak samozřejmě celou sadu.

Mě FMX žralo řetězovky jak benzín. Nájezd cca 10.000 km. Ale životnost hodně záleží na stylu jízdy. Pokud půjdeš do lehkého převodu, dá se čekat mírné snížení životnosti. Jednohrnek dává docela štosy do řetězu.

1 reakcí na tento příspěvek rozeta + kolečko FMX 650

Skvělá odpověď, děkuji! 15.1.2015 v 10:39 | Nahoru | #2
Spojku řetězu jsem měl i rozebírací a nikdy jsem ji neztratil. Pružinku jsem měl pojištěnou plíškem.

1 reakcí na tento příspěvek rozeta + kolečko FMX 650

15.1.2015 v 11:07 | Nahoru | #3
Při převodu 19 / 46 mi jeden zub na předním kolečku udělal 7km/hod. Měnil jsem naopak do rychlosti a zásadní dramatický pokles výkonu jsem nezaznamenal. Dle mého jeden zub ve předu bude ok.

(reakce na) rozeta + kolečko FMX 650

Skvělá odpověď, děkuji! 15.1.2015 v 11:20 | Nahoru | #4
fidlimydli> Ty jsi měl převodový poměr 2,4. Wejrcze má 3,0. To je sakramentsky velký rozdíl, takže nemůžeš srovnávat.
Ale jeden zub dolů vepředu je dobrá volba. Vyzkoušet a pak třeba laborovat dál.

rozeta + kolečko FMX 650

Skvělá odpověď, děkuji! 15.1.2015 v 11:29 | Nahoru | #5
Na jednoválcový "buchar" 650ccm, je už 14ka kolečko hodně malá a proto má i řetězovka nízkou životnost...
Pokud chceš lepší akceleraci, nemůžeš už jít na 13ku ale zachovej 14z a rozetu zvětš na 45-46 +nezapomeň na delší řetěz

(reakce na) rozeta + kolečko FMX 650

15.1.2015 v 11:33 | Nahoru | #6
docent> Já vím, proto jsem uváděl můj poměr. Dával jsem z 19 na 20z.

1 reakcí na tento příspěvek rozeta + kolečko FMX 650

15.1.2015 v 12:03 | Nahoru | #7
Díky za rady, takže jestli to dobře chápu s kolečkem tedy nelaborovat, ale dát větší rozetu, jak si spočítám jak dlouhý řetěz pro 46 rozetu?

(reakce na) rozeta + kolečko FMX 650

15.1.2015 v 12:06 | Nahoru | #8

wejrcze píše: Díky za rady, takže jestli to dobře chápu s kolečkem tedy nelaborovat, ale dát větší rozetu, jak si spočítám jak dlouhý řetěz pro 46 rozetu?



Ten nárůst bude minimální, prostě místo 110čepů objednej 112

1 reakcí na tento příspěvek rozeta + kolečko FMX 650

15.1.2015 v 12:37 | Nahoru | #9
já nechci minimální nárůst tu motorku mám čistě na blbnutí, rychlost nehledám radši zatačky ostrej výjezd, wheelie atd... to samý na okruh.... je realný jak psal docent dát kolečko 13z a rozetu 45z? Chápu že se furt ptám jako blbec, ale rád bych si to ujasnil... řetězovku budu dávat novou ta stará je ještě původní má asi 16 tis. a je šíleně nerovnoměrně vytahaná a už to není bezpečný...

rozeta + kolečko FMX 650

Skvělá odpověď, děkuji! 15.1.2015 v 12:42 | Nahoru | #10

(reakce na) rozeta + kolečko FMX 650

Skvělá odpověď, děkuji! 15.1.2015 v 13:02 | Nahoru | #11
wejrcze> minimální nárůst bude na délce řetězu
+4 zuby na rozetě už poznáš na dynamice celkem výrazně...
jak píšu výš, pro 4T-650 je kolečko 13z nesmysl... to se montuje na 2T-125-250...

Naposledy editováno 15.01.2015 13:03:50

rozeta + kolečko FMX 650

15.1.2015 v 13:19 | Nahoru | #12
oka já už v tom začínám mít bordel.. kolečko kašlu dám 4 zuby navíc na rozetě o něco delší řetěz a hurá prohánět cestu na Karlštejn díky za rady borci

rozeta + kolečko FMX 650

15.1.2015 v 23:56 | Nahoru | #13
http://www.egu-motor...2c63798910df4401.php

v německu se na FMX dá sehnat jakýsi 700ccm kit a potom se asi převody řešit nemusí

rozeta + kolečko FMX 650

16.1.2015 v 08:18 | Nahoru | #14
To je nápad dát 80 tis. za nějaký tunning kit

rozeta + kolečko FMX 650

16.1.2015 v 23:08 | Nahoru | #15
otázkou je, kolik by stál ten kit dnes, toto už je stará info. Třeba už to bude dostupné i pro pozemštany

rozeta + kolečko FMX 650

17.1.2015 v 12:54 | Nahoru | #16
Stejně, jako u většiny "ladění" je nejlacinější tuning: prodej to a kup si silnější

Jsem asi starej a blbej, ale nikdy jsem nepochopil, proč se snaží tunit lidi, co nejezdí závody.
Tuning (a s tím související snížení životnosti) má smysl jen u závodního využití, kde je člověk omezen technickými předpisy.

A teď do mě

Naposledy editováno 17.01.2015 12:54:53

rozeta + kolečko FMX 650

21.1.2015 v 11:24 | Nahoru | #17
docent -> souhlasím vždy bývá lepší prodat a koupit prostě silnější...na druhou stranu to někoho může bavit a chce mít něco extra něco víc než ostatní..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vlákno o FMX 650-tuning a otevření ... [1 ... 31, 32] Honda FMX 650 Matess727x 959 12.7.2023 v 08:35 Kakibra
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo


TOPlist