Fakt nevím,jak to udělat, radši bych ty veteránské, stejně ji chci dát komplet do stavu původního. Je mi jí líto, jinak je fakt v dobrém stavu. Děkuji za reakce. Na fotce je jediná věc,co je na motoru, stačí to na ty veteránský? Třeba to je nějaký náhradní číslo.. a ta nakopávačka s řadičkou je taky hustá,ale funguje to super.
1 reakcí na tento příspěvek Jak přihlásit moto na papíry..?? ČZ 250/475 rady..
Prostě nádrž na zetku bych šel tak kolem 300 a to samé blatníky (max 500 za opravdu krásný). Nádrž stojí 300-500 vyklepání do superstavu a pak chromování. To je cca 1500 chrom a 1500 leštění pod něj. Pokud si to vyleštíš tak to není až tak extra brutus cena...
Jen se zeptám, máš opravu 475? Jakože zadní vidlice, podsedlové madlo , zadní blatník,..a tak? Píšeš "Štítek ze 455 a na rámu jsem TEĎ našel číslo taky,ale ne u krku řízení ale dole u držáku motoru je AP0 213 což taky nevím co je.. " Na štítku pro 475 je motor typu 455.02 nejspíše a rám čílo začínající 475.01 a v kolonce typ je 475.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Cz 250 /475 převodovka ČZ 250/475 | Louhovan | 1 | 5.8.2021 v 14:17 Dolin |
chytne a po 3 vteřinách chcípne ČZ 250/475 | Bláha | 29 | 16.2.2019 v 20:08 dave-lister |
Rozleštění hliníku ČZ 250/475 | Kuba7211 | 14 | 15.2.2017 v 23:38 rancher |
Malá rychlost cž 250 /475 [1 ... 4, 5] ČZ 250/475 | Habešan | 136 | 17.2.2015 v 20:13 Zwei |