globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: chytne a po 3 vteřinách chcípne
1.2.2019 v 14:19
Zdravím,složil jsem motor, na kopnutí chytne a po asi 3 vteřinách chcípne. Nacupuji, nakopnu a opět chcípne. Svíčka je mokrá. Může mi někdo poradit čím by to mohlo být ?

1 reakcí na tento příspěvek chytne a po 3 vteřinách chcípne

1.2.2019 v 14:43 | Nahoru | #1
Predpokladam, ze tam mas vse jak ma byt - nabita baterka, svcka, civka, predstih, volnej pruchod vzduchu a benzinu

(reakce na) chytne a po 3 vteřinách chcípne

1.2.2019 v 15:59 | Nahoru | #2
KubaLC8> vše zkontrolováno a zdá se v pořádku

1 reakcí na tento příspěvek chytne a po 3 vteřinách chcípne

1.2.2019 v 17:14 | Nahoru | #3
já s motorem 455 na Čz 475 laboruju už rok od GO od zkušeného odborníka. Motor je citlivý na předstih a osazení karburátoru, kterých jsem zkusil několik a furt to není ono. Vyhledej si diskusi na veteranforu, osobně si myslím, že máš špatný přísun paliva? plovák? hladina?

chytne a po 3 vteřinách chcípne

1.2.2019 v 17:29 | Nahoru | #4
asi vadnej čip v klíčku a ECU ti to po 3 se vypne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chytne a po 3 vteřinách chcípne

1.2.2019 v 18:49 | Nahoru | #5

cmiral píše: já s motorem 455 na Čz 475 laboruju už rok od GO od zkušeného odborníka. Motor je citlivý na předstih a osazení karburátoru, kterých jsem zkusil několik a furt to není ono. Vyhledej si diskusi na veteranforu, osobně si myslím, že máš špatný přísun paliva? plovák? hladina?

a ani lepší to nebude,on ten motor (250/455)je takový humpolácky hrozně tvrdej a uklepanej oproti jawě 250 a to vše díky větší kompresy a hrozně trpí na kliku. Jediný režim kdy jede je jen pod plynem .Vím to jelikož ji mám po kompletní GO

Bláha//// zkoukni relé jestli ho nemáš slepené (pokud je tam původní) , taky mě hrozně trápilo než jsem ji vyměnil za elektronické a teď chytá na nášlap ale zase její bez baterie nenastartujes

Naposledy editováno 01.02.2019 18:54:01

(reakce na) chytne a po 3 vteřinách chcípne

1.2.2019 v 19:13 | Nahoru | #6
hagrid.hagrid> naprosto souhlas , tvrdý vibrátor ale pod plynem je střela jinak tarokuje a sportce sedí. Kývačky a panelky jsou líný, ale zase lokomotivy. Jinak mám taky AEV.

Naposledy editováno 01.02.2019 19:16:05

chytne a po 3 vteřinách chcípne

1.2.2019 v 20:04 | Nahoru | #7
Tím,že to vždy chytne a pak se musí cupnout bych řek,že tam nejde benzín,co sítko v nádrži popřípadě špatná tryska.
Jestli to hází jiskru tak to v el. nebude,ještě bych vyzkoušel jinou svíčku,někdo nedá na brisky dopustit,já používám NGK nebo Bosh,a co spínací skříňka bošák drží pevně,mě se stalo,že po nastartování díky vibracím bošák nedoléhal a furt to chcípalo nebo škubalo.

chytne a po 3 vteřinách chcípne

1.2.2019 v 20:33 | Nahoru | #8
dvakrát jsem dal replikové víčko, kde ze spodní strany nebyla perforace tak jsem ho defloroval 1mm vrtákem, ale 3s to asi nebude ono. Zkus jiný karboš.

chytne a po 3 vteřinách chcípne

1.2.2019 v 21:53 | Nahoru | #9
Jak starý benzín v tom máš? Mě se to kdysi taky takhle chovalo. Pak stačilo odpustit benzín, který v sobě už měl vodu a zase to slapalo jako nové...

2 reakcí na tento příspěvek chytne a po 3 vteřinách chcípne

1.2.2019 v 22:28 | Nahoru | #10
Vypadá to tak,že když se vyčerpá benzin z plovákové komory,nestačí do ní dotékat a chcípne.V elektrice bych to nehledal.A pochybuji ,že to má čip v klíčku.

1 reakcí na tento příspěvek chytne a po 3 vteřinách chcípne

1.2.2019 v 23:26 | Nahoru | #11
Tak to nacupuj a hned jak to čapne , tak ten cupák podrž- tím zajistíš bohatší směs- jestli to bude alespoň o trochu lepší- je to jasný, jde tam málo paliva...

(reakce na) chytne a po 3 vteřinách chcípne

2.2.2019 v 10:28 | Nahoru | #12
truk> Díky všem za rady, některé možnosti jsem už vyloučil dříve, některé z Vašich rad zkusím ještě prověřit.

(reakce na) chytne a po 3 vteřinách chcípne

2.2.2019 v 14:34 | Nahoru | #13

Edrig píše: Vypadá to tak,že když se vyčerpá benzin z plovákové komory,nestačí do ní dotékat a chcípne.V elektrice bych to nehledal.A pochybuji ,že to má čip v klíčku.


Blbost, kdyby to za tři vteřiny vycuclo celý karburátor, muselo by to žrát 20l na 100km. Tolik paliva by to dokonale přehltilo. Tady to spíš vypadá že se mu paliva nedostává.

chytne a po 3 vteřinách chcípne

2.2.2019 v 15:07 | Nahoru | #14
třeba se jednou dozvíme co belo přéčinó závady

chytne a po 3 vteřinách chcípne

3.2.2019 v 00:38 | Nahoru | #15
Ucpaný přívod benzínu k volnoběžné trysce, možná samotná tryska.

chytne a po 3 vteřinách chcípne

4.2.2019 v 13:22 | Nahoru | #16
Tipoval bych přicpanou volnoběžnou trysku a pak si to bere přes hlavní, čímž se to uchlastá a zdechne anebo trhlinu v plováku, nedosedající jehlu na plováku anebo už příliš broušením krátkou jehlu plováku což udělá vysokou hladinu a motorka se ulije - píše že je svíčka mokrá - tudíž spíš ulito. Ovšem možná by pomohlo po chcípnutí zavřít benál , odšroubovat dva šroubky na víčku plovákovky a skouknout jesli je v plovákovce benál a kolik ho je - to by mohlo navést k dalšímu. Baterka je nabitá? Měl bys tam mít tak nejmíň 6,2 V. Když zapneš klíček kolik na baterce naměříš? Zkus ještě šroub bohatosti směsi - zašroubuj a pak povol o jednu a půl otáčky.

Naposledy editováno 04.02.2019 13:24:14

chytne a po 3 vteřinách chcípne

4.2.2019 v 13:36 | Nahoru | #17
kdoví co tam má a jak osazeno, já jsem musel po GO karburátor vyměnit a nakonec překopat aby to trochu jelo, přičemž jsem hledal v tabulkách tuším u jawarmaniaka co mám mít za hlavní trysku a ejhle byla špatná i plovák propouštěl. Stejně tak jsem se vrtal ve 125/473, po GO se přidírala a po přechodu na "obyčejný" olej a po přenastavení karburátoru je klid a moderní vodičky nechci ani vidět.

chytne a po 3 vteřinách chcípne

5.2.2019 v 09:48 | Nahoru | #18
Jo, 473,477,476 jsou háklivý na uchlastání za studena. 475 nejspíš taky.

chytne a po 3 vteřinách chcípne

6.2.2019 v 09:53 | Nahoru | #19
Díky všem, kteří mi radili, vypral jsem karburátor a trysky, překontroloval přívod benzínu, vše v pořádku ale závada nezmizela. Přitáhl jsem vzdušník na karburátoru, motor naskočil a držel jak na volnoběh, tak v otáčkách. Začal jsem jej povolovat a asi po 2 otáčkách se začal motor dusit. Nechal jsem tedy jenom necelou otáčku a motor chodí. Asi to někde přisává vzduch.

chytne a po 3 vteřinách chcípne

6.2.2019 v 10:20 | Nahoru | #20
Proč by to mělo přisávat,karbec se nastaví do základního nastavení a pak se dolaďuje,teď z hlavy nevím kolik má 475,ale moje 487 má v manuálu 3/4-1,1/4 nejlíp to funguje na necelejch 3/4 otáčky tak na to jezdim a neřeším,manuál je ke stažení na jawarmaniak.cz a jak nastavit karbec je tu na mot.téma.

Naposledy editováno 06.02.2019 10:21:53

chytne a po 3 vteřinách chcípne

6.2.2019 v 10:25 | Nahoru | #21
to se dá za 3s než to zdechne stihnout seřídit volnoběh, když je stejná závada, nerozumím? Znova, jaký to má karburátor, trysky a vzduchový filtr, i ten má vliv na směs, drátěnka, papírák? O rovné přírubě se snad ani nemusíme zmiňovat.

chytne a po 3 vteřinách chcípne

6.2.2019 v 10:30 | Nahoru | #22
Naše 475 šla v poho nastartovat, ale nijak seřídit (šlo o vyběhaný mtor), nakonec sem povolil volnoběžnou trysku tak že mě vypadla, bohatost to samé a nakonec i ten na výšku šoupátka. Tak sem seděl u motorky co byla nastartovaná, a já měl všecky 3 trysky v hrsti
Právě mám na ponku 455/05 DeLuxe, pak 250/485 tak uvidíme, motor je to stejný,....

chytne a po 3 vteřinách chcípne

6.2.2019 v 11:49 | Nahoru | #23
taky mám už připravené 2 motory 450 pro de luxe a sport + další do 356, jinak stejný motorář mi dělal 354, 559, 453, které jsem jen vložil do rámu a na šup natočil, jen ta 455 zlobí , když na to nemám a chci to top nechal jsem to na fachmanovi i když taky v ruce udržím šroubovák

chytne a po 3 vteřinách chcípne

6.2.2019 v 13:15 | Nahoru | #24
Dle návodu pro 475 je nastavení jehla druhý zářez od shora a tzv.vzdušník je 3/4 otáčky takže je motor v pořádku když na tohle nastavení běží.

chytne a po 3 vteřinách chcípne

6.2.2019 v 13:38 | Nahoru | #25
jenže to je základní nastavení

chytne a po 3 vteřinách chcípne

6.2.2019 v 14:02 | Nahoru | #26
No však píše,že na tohle nastavení to běží normálně, jestli měl vzdušník dvě otáčky a víc tak opravdu běžet nemůže,ze základního továrního nastavení se snad vychází vždy,teda aspoň tak jsem pochopil co napsal,že na 3/4otáčky motor běží a nechcípá,proč tam měl dvě otáčky a možná víc to nevím.

Naposledy editováno 06.02.2019 14:09:18

chytne a po 3 vteřinách chcípne

7.2.2019 v 10:00 | Nahoru | #27
Vlasťák - protože neznal tabulkové tovární nastavení, tak to dělal tak jako normálně když se to neví. Prostě se to nadlábne a trochu ohřeje a povoluje se luftšroubek a když to začne tarokovat tak se třeba o čtvrt až půl otáčky dotáhne no a pak se to projede a hledají se díry a nebo sleduje ja po přidání plynu na neutrál a jeho rychlém zavření motor reaguje a podle toho se to doseřídí. Kdo má možnost kouknout někam do něčeho na základní nastavení tak to má jednodušší - nastaví základ a pak to buď je v richtiku nebo to trochu pošteluje. Je zajímavé že na to základní nastavení většina verglů nějak jede a udrží volnoběh i když je spousta věcí vychozenejch, vyběhanejch, vyšochtlanejch.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chytne a po 3 vteřinách chcípne

16.2.2019 v 20:02 | Nahoru | #28

Edrig píše: Vypadá to tak,že když se vyčerpá benzin z plovákové komory,nestačí do ní dotékat a chcípne.V elektrice bych to nehledal.A pochybuji ,že to má čip v klíčku.

Mohl bych se zeptat, co společného by s tím mohl mít čip v klíčku? U ČZ, nebo Jawy?

Naposledy editováno 16.02.2019 20:17:31

(reakce na) chytne a po 3 vteřinách chcípne

16.2.2019 v 20:08 | Nahoru | #29
Milos1> To si dělal srandu, protože nic z toho ČZ nemá. Ale přesně takhle se chová zablokovaný imobilizér. Vadný čip v klíči je jedna z možných závad.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Cz 250 /475 převodovka ČZ 250/475 Louhovan 1 5.8.2021 v 14:17 Dolin
Rozleštění hliníku ČZ 250/475 Kuba7211 14 15.2.2017 v 23:38 rancher
Malá rychlost cž 250 /475 [1 ... 4, 5] ČZ 250/475 Habešan 136 17.2.2015 v 20:13 Zwei
Jde nějak přihlásit ČZ 250 trial be... ČZ 250/475 Rera247 29 17.2.2015 v 19:37 jawa350Basic


TOPlist