doporučite mi(kdo tomu rozumíte, nebo máte osobní kladnou zkušenost) nějakej dieselovej motor jednodušší odolnější a hlavně spolehlivější konstrukce, bez DPF filtru a dvouhmotného setrvačníku aj. přeplácaností.
Táta chce koupit ojetinu s nějakým bezproblémovým vznětovým motorem a ač s autem za rok mnoho Km nenajede, navíc spíše kratší trasy a jízdy po městě, nenechá si ropáka vymluvit, tak se mu budu snažit alespoň dopručit pokud možno nejmenší zlo...
Jo a pokud možno rozvody řetězem a taky by měl mít možnost repase vstřiků, nebo alespoň verzi která by nebyla v případě výměny přehnaně nákladná...
Najde se vůbec motor, kterej neni tak háklivej na kvalitu nafty(když opomenu bezturbovej SDi od koncernu)?
Napadají mne tyto motorizace:
1) 1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
2) 1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3) 1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
4) 1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
5) 1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
6) 2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
popřípadě doporučte jinej...
Díky
KubaLC8 píše: Ceed SW, r.v. 2008 1.6CRDi 85kw manual. Auto z prvni serie vyroby, vlastneno od noveho po 150tkm. nerovnomerne sjizdeni prednich brzd vymena co 20tkm zadni co 40tkm, behem 150tkm 3x meneny predni tlumice, 2x zadni, nescetnektat meneny kosti stabilizarotu, silenbloky naprav ale bouchani od podvozku neodstraneni nikdy. 3x vymena celniho skla kdy 2x samo od sebe jen tak prasklo, cena jedne vymeny 18 - 20tkc, slo o normalni sklo. Chladic klimy deravy od kamenu - 22000kc, vrzajici interier, bouchajici povodzek, zpatecka sla radit nekdy na potreti, poctvrte - neodstraneno. vyzkouseny snad vsechny servisy po cele CR, extremne drahe dily - predni brzdy kolem 12 - 15000, zadni to same, tlumice kolem 10 na jednu napravu. Spotreba naftove 1.6ky byla prumerne 7.5l. Celkove to auto bylo docela tvrde naladene - podvozek.
S autem bylo za celou dobu tolik problemu, ze po prejeti hranice 150tkm kdy se auto vratilo leasingovce aut na prani KIA Zilina putovalo zpet do zavodu na kompletni rozborku.
takovej masakr závad-to mě docela překvalilo, kord když ze všech stran slyšíš, jak zrovna Hyundai a Kia šly kvalitou nahoru a potvrdil mi to i známej z STK, kde těch aut projde mraky, otázkou je, jakou to má vypovídací hdnotu...
1 reakcí na tento příspěvek Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
mari píše: Diesly foukaný turbem už jsou mimo téma, ještě eventuálně ta Caddyna s chrochtákem SDi
všechno špatně,to je auto pro zelináře,nebo rozvozce zboží....
...snad táta není takový debil,aby nepochopil tak jednoduchou větu -dizl je na krátké trasy nevhodný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
Jen pro upřesnění-s tim autem se samozřejmě bude jezdit občas i dál než kolem komína a abych řekl pravdu, asi si ho budu půjčovat na ryby...
2 reakcí na tento příspěvek Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
minulej rok jsem par dni jezdil s i40 SW 1.7CRDI 100kw manual a pocity taky rozporuplne.
Netocis = nejedes, tocis = jedes = zere. A zere takovymn zpusobem, ze prumerna spotreba byla mezi 8 a 9l, coz je na naftu silene!
interier jak poutova atrakce - zvuky, displejicky, grafika, ovladani.
Proste korejce jeste nejakej cas fakt ne
Ale souhlas, že pokud jde o ty korejce, tak Accent je tak poslední typ, který beru, ty novější už jsou zase "přeplácané", přesně jak popisuješ s tím interiérem. A třeba automatickou A/C ovládanou jen tlačítky, nebo před dotyk. display, bych už z principu nechtěl, pokud to nebude mít záložní mechanické ovládání. Když elektronika klekne a klapky zůstanou zaseknuté v pozici "předek" a ještě zavřená zavíračka, tak bude auto nepoužitelné, když nebude jak odmlžovat okno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
mari píše: Dolph-cz> no jestli je debil nedokážu posoudit, vzhledem k zaujatosti a jestli je nějakej diesel vhodnej na způsob použití co jsem psal na začátku, myslim si osobně, že tento traktor by s tím neměl mít problém, otázkou ovšem je, jestli se dá ještě sehnat slušnej neodlítanej kus.
Jen pro upřesnění-s tim autem se samozřejmě bude jezdit občas i dál než kolem komína a abych řekl pravdu, asi si ho budu půjčovat na ryby...
ale dvoulitrové SDI není žádný traktor,je to klasický PD motor se svými bolestmi jako každý jiný-vymačkávající se díry na vstřikovače,tekoucí gumičky kolem vstřikovačů,ometené vačky ,jeden vstřik v autorizáku stojí 18 tis,žhavička 600,palivový filtr 1000....jen to nemá turbo a dvouhmotu a opravdu to netopí.
ty motory nejsou špatné,udělají hromadu práce,ale aby si na sebe vydělaly,tak musí makat.a né že si otec koupí "voňavku" s vysněnými 150tis.km na tachometru a pak se možná bude hodně divit,jak se to auto umí prodražit.
já se fakt divím,jak hluboko mají ti lidi zakořeněné,že je provoz dizlu levný.ano,žere o 1-2 litry méně,ale benzínový motor má mnohem větší pravděpodobnost,že se neposere a když jo,tak jsou opravy mnohem levnější a spotřebák taky...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
Navíc se to tu dobře rozjelo a člověk se dozví aspoň zajímavý věci
mari píše: Dolph-cz> mě to vysvětlovat nemusíš, mě je to jasný a táta nechce naftu ani tak kvůli tomu aby šetřil ale protože jí chce nesjpíše vyzkoušet, když jí nikdy neměl a známej mu jí vychvaluje(Corolla 1.4 D-4D) a bohužel neví nic moc o diesel. motorech, ale já už mu to vysvětltim
Navíc se to tu dobře rozjelo a člověk se dozví aspoň zajímavý věci
jasně,kdo chce kam....
je to diskuze,to je v pohodě,navíc to tady zůstane a třeba to pomůže i někomu jinému v rozhodování..
1 reakcí na tento příspěvek Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
_monty píše: Co zkusit tohle ? motor to ma povedenej a kdyz nahodou zjisti, ze nafta neni pro nej, tak pri prodeji moc netrati..
Když to koupí, tak už to neprodá Já osobně bych se v tom styděl jezdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
Rogerer píše: Když to koupí, tak už to neprodá Já osobně bych se v tom styděl jezdit
proč styděl?....hlavně "imidž" a "značku",to je potřeba ,aby soused a ulice viděla.....to je většinový případ,těch nešťastníků,co si koupí "atraktivní" auto bez ohledu na "rozum"...a potom je brek,když to musí pořád opravovat a platit!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
assassin píše:
Jo a zreba sedacky v i40 na moje zada (190cm) nic moc ...
já mám 193 a ta elektrická klimatizovaná sedačka mi naprosto vyhovuje - i s ní v kůži je je i40 levnější než superb s hadrovou
2LEKO píše: proč styděl?....hlavně "imidž" a "značku",to je potřeba ,aby soused a ulice viděla.....to je většinový případ,těch nešťastníků,co si koupí "atraktivní" auto bez ohledu na "rozum"...a potom je brek,když to musí pořád opravovat a platit!
O značku mi vůbec nejde. I kdyby to bylo já nevím co, tak bych to nechtěl. To auto mi přijde jako designérský omyl, pro mě je prostě odporné...tolik k vysvětlení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
Che píše: já mám 193 a ta elektrická klimatizovaná sedačka mi naprosto vyhovuje - i s ní v kůži je je i40 levnější než superb s hadrovou
Ja sedel v obyc a tlacila me naka hrana vnitrni konstrukce sedacky..
Ad cena - jak sem rikal, kdybys mel produkt o kterej by se lidi rvali ikdyz by stal vic nez u konkurence, tak bys ho zlevnil jen proto aby se nemohlo rikat ze je drazsi?
Navic bych rekl ze superb je spis ve vyssi tride nez i40 - nebo na nejim okraji...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
assassin píše:
Navic bych rekl ze superb je spis ve vyssi tride nez i40 - nebo na nejim okraji...
dyť i40 má větší rozvor
Che píše: dyť i40 má větší rozvor
Jo tak to uz kazdej vi, ze skodovka stavi na platforme z nizsi tridy auto ktere pada spis do te vyssi - tim padem v te nizsi kraluje velikosti kufru atd... Zakaznici skodovky na to slysi...
Koho zajima rozvor, konstrukce podvozku a motory kterejm se da rikat motor tak stejne nevybira mezi i40 a superbem...
1 reakcí na tento příspěvek Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
je to vhodnej motor na LPG?
1 reakcí na tento příspěvek Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
Jen obecne - moderni benzinaky = primej vstrik, zas takova hitparada nejsou, zaprve system lpg pro primej vstrik je drazsi, je narocnejsi na nastaveni - clovek co to montuje musi peclive ten system naladit a jeste to zere i benzin pri provozu na lpg - tzn uz to neni tak usporne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
edit: samozrejme zalezi kolikrat za tech cca 2500km jedes na studenej motor,ja minimalne 2x denne -asi 2-3km nez se prepne benzin na lpg
Naposledy editováno 02.12.2014 07:04:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
1 reakcí na tento příspěvek Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
Podle budíků, to je tuareq?
Naposledy editováno 02.12.2014 07:55:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
RomanSS píše: 2LEKO> Zajímalo by mě srovnání s benzínem.
Podle budíků, to je tuareq?
"CC"
..u toho benzínu mě to vychází nepatrně rychleji..odhaduju 15 min. ,ale přesně jsem to neměřil