doporučite mi(kdo tomu rozumíte, nebo máte osobní kladnou zkušenost) nějakej dieselovej motor jednodušší odolnější a hlavně spolehlivější konstrukce, bez DPF filtru a dvouhmotného setrvačníku aj. přeplácaností.
Táta chce koupit ojetinu s nějakým bezproblémovým vznětovým motorem a ač s autem za rok mnoho Km nenajede, navíc spíše kratší trasy a jízdy po městě, nenechá si ropáka vymluvit, tak se mu budu snažit alespoň dopručit pokud možno nejmenší zlo...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Jo a pokud možno rozvody řetězem a taky by měl mít možnost repase vstřiků, nebo alespoň verzi která by nebyla v případě výměny přehnaně nákladná...
Najde se vůbec motor, kterej neni tak háklivej na kvalitu nafty(když opomenu bezturbovej SDi od koncernu)?
Napadají mne tyto motorizace:
1) 1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
2) 1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3) 1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
4) 1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
5) 1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
6) 2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
popřípadě doporučte jinej...
Díky
2 reakcí na tento příspěvek Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
minulej rok jsem par dni jezdil s i40 SW 1.7CRDI 100kw manual a pocity taky rozporuplne.
Netocis = nejedes, tocis = jedes = zere. A zere takovymn zpusobem, ze prumerna spotreba byla mezi 8 a 9l, coz je na naftu silene!
interier jak poutova atrakce - zvuky, displejicky, grafika, ovladani.
Proste korejce jeste nejakej cas fakt ne
Ale souhlas, že pokud jde o ty korejce, tak Accent je tak poslední typ, který beru, ty novější už jsou zase "přeplácané", přesně jak popisuješ s tím interiérem. A třeba automatickou A/C ovládanou jen tlačítky, nebo před dotyk. display, bych už z principu nechtěl, pokud to nebude mít záložní mechanické ovládání. Když elektronika klekne a klapky zůstanou zaseknuté v pozici "předek" a ještě zavřená zavíračka, tak bude auto nepoužitelné, když nebude jak odmlžovat okno.