Téma: Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
 
26.11.2014 v 11:23
zdar bejci,
doporučite mi(kdo tomu rozumíte, nebo máte osobní kladnou zkušenost) nějakej dieselovej motor jednodušší odolnější a hlavně spolehlivější konstrukce, bez DPF filtru a dvouhmotného setrvačníku aj. přeplácaností.

Táta chce koupit ojetinu s nějakým bezproblémovým vznětovým motorem a ač s autem za rok mnoho Km nenajede, navíc spíše kratší trasy a jízdy po městě, nenechá si ropáka vymluvit, tak se mu budu snažit alespoň dopručit pokud možno nejmenší zlo...

Jo a pokud možno rozvody řetězem a taky by měl mít možnost repase vstřiků, nebo alespoň verzi která by nebyla v případě výměny přehnaně nákladná...
Najde se vůbec motor, kterej neni tak háklivej na kvalitu nafty(když opomenu bezturbovej SDi od koncernu)?

Napadají mne tyto motorizace:
1) 1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
2) 1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3) 1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
4) 1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
5) 1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
6) 2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
popřípadě doporučte jinej...


Díky
Anketa: co vybrat
1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
0%
0
1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3%
1
1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
3%
1
1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
3%
1
1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
3%
1
2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
3%
1
jinej
84%
26

2 reakcí na tento příspěvek Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?

28.11.2014 v 15:33 | Nahoru | #1
Patecni, nepatecni kus, to nevim, kazopadne sravost extremni, ceny dilu ukrutne.

minulej rok jsem par dni jezdil s i40 SW 1.7CRDI 100kw manual a pocity taky rozporuplne.
Netocis = nejedes, tocis = jedes = zere. A zere takovymn zpusobem, ze prumerna spotreba byla mezi 8 a 9l, coz je na naftu silene!
interier jak poutova atrakce - zvuky, displejicky, grafika, ovladani.

Proste korejce jeste nejakej cas fakt ne

(reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?

28.11.2014 v 17:45 | Nahoru | #2
KubaLC8> a jak je na tom dle tebe v porovnání s Hyundé a Kie např. Chevrolet?

Mě osobně se docela zamlouvá Orlando 1.8 v benzínu na LPG.

(reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?

28.11.2014 v 18:48 | Nahoru | #3
KubaLC8> Nevím ,jak je na tom ten 1.7 motor, ale 1.5CRDi v Accentu stačí točit na 2000RPM (max. krouťáku je v rozsahu 1900 - 2700RPM) a jede i tak svižně, kolem 2000 spíná zabírá turbo, a třeba z 50 na 90km/h zrychlí prakticky okamžitě. Spotřeba 5 - 5.5l/100km, což docela jde. Ale chápu, že i40 bude těžší a právě ten "přeelektronizovaný" interiér bych také nechtěl. Kupa zbytečností a potenciálních kurvítek. A třeba některé MB, které mají na místě šaltpáky jen "jog" kolečko/tlačítko, je z mého pohledu naprostý omyl... za jízdy rolovat a hledat v různých meníčkách je zdržující a odpoutává to pozornost. A autě je daleko lepší ovládání samostatnými spínači, které si člověk snadno zapamatuje a najde je i poslepu.
Ale souhlas, že pokud jde o ty korejce, tak Accent je tak poslední typ, který beru, ty novější už jsou zase "přeplácané", přesně jak popisuješ s tím interiérem. A třeba automatickou A/C ovládanou jen tlačítky, nebo před dotyk. display, bych už z principu nechtěl, pokud to nebude mít záložní mechanické ovládání. Když elektronika klekne a klapky zůstanou zaseknuté v pozici "předek" a ještě zavřená zavíračka, tak bude auto nepoužitelné, když nebude jak odmlžovat okno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist