doporučite mi(kdo tomu rozumíte, nebo máte osobní kladnou zkušenost) nějakej dieselovej motor jednodušší odolnější a hlavně spolehlivější konstrukce, bez DPF filtru a dvouhmotného setrvačníku aj. přeplácaností.
Táta chce koupit ojetinu s nějakým bezproblémovým vznětovým motorem a ač s autem za rok mnoho Km nenajede, navíc spíše kratší trasy a jízdy po městě, nenechá si ropáka vymluvit, tak se mu budu snažit alespoň dopručit pokud možno nejmenší zlo...
Jo a pokud možno rozvody řetězem a taky by měl mít možnost repase vstřiků, nebo alespoň verzi která by nebyla v případě výměny přehnaně nákladná...
Najde se vůbec motor, kterej neni tak háklivej na kvalitu nafty(když opomenu bezturbovej SDi od koncernu)?
Napadají mne tyto motorizace:
1) 1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
2) 1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3) 1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
4) 1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
5) 1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
6) 2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
popřípadě doporučte jinej...
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
Che píše: já mám 193 a ta elektrická klimatizovaná sedačka mi naprosto vyhovuje - i s ní v kůži je je i40 levnější než superb s hadrovou
Ja sedel v obyc a tlacila me naka hrana vnitrni konstrukce sedacky..
Ad cena - jak sem rikal, kdybys mel produkt o kterej by se lidi rvali ikdyz by stal vic nez u konkurence, tak bys ho zlevnil jen proto aby se nemohlo rikat ze je drazsi?
Navic bych rekl ze superb je spis ve vyssi tride nez i40 - nebo na nejim okraji...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
assassin píše:
Navic bych rekl ze superb je spis ve vyssi tride nez i40 - nebo na nejim okraji...
dyť i40 má větší rozvor