doporučite mi(kdo tomu rozumíte, nebo máte osobní kladnou zkušenost) nějakej dieselovej motor jednodušší odolnější a hlavně spolehlivější konstrukce, bez DPF filtru a dvouhmotného setrvačníku aj. přeplácaností.
Táta chce koupit ojetinu s nějakým bezproblémovým vznětovým motorem a ač s autem za rok mnoho Km nenajede, navíc spíše kratší trasy a jízdy po městě, nenechá si ropáka vymluvit, tak se mu budu snažit alespoň dopručit pokud možno nejmenší zlo...
Jo a pokud možno rozvody řetězem a taky by měl mít možnost repase vstřiků, nebo alespoň verzi která by nebyla v případě výměny přehnaně nákladná...
Najde se vůbec motor, kterej neni tak háklivej na kvalitu nafty(když opomenu bezturbovej SDi od koncernu)?
Napadají mne tyto motorizace:
1) 1.4 D-4D, 66KW ( Toyota Corolla)
2) 1.8 TDCi 66KW (Ford Tourneo Connect)
3) 1.8 TDDi 55KW/66Kw (Tourneo Connect, Focus)
4) 1.4(1.3) HDi 55Kw (Peugeot Bipper, C. Nemo)
5) 1.4 TDi 51KW (Š.Roomster)
6) 2.0 SDi 51KW (VW. Caddy)
popřípadě doporučte jinej...
Díky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršího dieselu -jakej motor vybrat?
assassin píše:
Navic bych rekl ze superb je spis ve vyssi tride nez i40 - nebo na nejim okraji...
dyť i40 má větší rozvor
Che píše: dyť i40 má větší rozvor
Jo tak to uz kazdej vi, ze skodovka stavi na platforme z nizsi tridy auto ktere pada spis do te vyssi - tim padem v te nizsi kraluje velikosti kufru atd... Zakaznici skodovky na to slysi...
Koho zajima rozvor, konstrukce podvozku a motory kterejm se da rikat motor tak stejne nevybira mezi i40 a superbem...