globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6

2 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 08:48 | Nahoru | #1
Ahoj,
hele kup si Bmw, Guzzi maj každou chvilku fatální poruchy.
viz: http://www.motorkar...mp;fid=76&pgr=85
http://www.motorkar...mp;fid=76&pgr=84
rozdíly najdeš : http://www.motorkar...?ft=140818&fid=6

Naposledy editováno 02.11.2014 08:50:00

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 09:11 | Nahoru | #2

Vladimir píše: Ahoj,
hele kup si Bmw, Guzzi maj každou chvilku fatální poruchy.
viz: http://www.motorkar...mp;fid=76&pgr=85
http://www.motorkar...mp;fid=76&pgr=84
rozdíly najdeš : http://www.motorkar...18&fid=6 [/quote]
Přesně tak. Každou chvilku. Já měl za posledních 50tis km celou jednu. A to mám 8V, která měla prostě jednu věc blbě navrženou a výrobce mi to vyměnil za inovované a spolehlivé řešení. A V11 se tenhle problém vůbec netýká.

BMW je super spolehlivé. Tak určitě. Já se koukal jen na kardany:















Naposledy editováno 02.11.2014 09:25:53

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 09:13 | Nahoru | #3
Vladimir> Díky
ale to je asi i jedna z věcí co mně baví ,na to že ujedu za rok tak max 1000km
se vtom tu a tam rád štourám a ikdyž po BMW sem taky zvažoval,má ho muj kamoš a brattr a tak,nechci nějak doplnovat řadu,ikdyž jsu i cenově jinde,ale pro mně to je pro radost a ne jezdit jen jako tupý němčour nic proti nikomu a ničemu ono vše má své
Tudíš doufám že v tom poměru km a závad to nebude 1:1
konec koncu kdo je odkojen na jawa 50 tak tohle zná a přesto nedá na fichtla dopustit že
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... Lof87 24 16.7.2019 v 13:37 Koudy01


TOPlist