globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 11
Následující

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

1.11.2014 v 20:17 | Nahoru | #1
Místní motokatalog ber spíše jako orientační. U hodně motorek tam jsou nějaké blbosti. Nedávno jsem někde hlásil chybu, když měli přehozený rozměr přední/zadní.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

Skvělá odpověď, děkuji! 1.11.2014 v 21:03 | Nahoru | #2
tak kdyz teda nikdo...
V11 je samo vzdy OHV, propojeni svodu se bezne odstranuje i treba u Brev, atd.
pruzinky praskaji, olej mas vymeneny u kafe

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

1.11.2014 v 23:46 | Nahoru | #3
nechápu co kdo má s guzzí spolehlivostí....
startuje za jakéchkoliv podmínek, ať prší nebo je umytá, svítí, dobijí....
ještě ani jednou mě nikde nenechala a neřešil jsem žádnou závadu. je pravda že mě zlobí nějaké kontakt ve chcípáku na řiditku, stačí procvakat a zas v pořádku. a taky se mně pořád vibracema setřepává mínusové kontakt z baterky. ale naposledy jsem to přivázal a vypadá to už dobře
jinak mám rok 2001 a svody mám originál samostatně, propojení je přímo pod vypouštěcím šroubem z převodovky

a V11 ber- je to nejlepší guzza a guzza sama o sobě
klepe se to jak drahé pes, na kilometr je slyšet to ohv, je to dlouhý jak téden před véplató, váží to to co normální motorka aji se sajdou, baťůžek po hodině jízdy brečí, tobě upadávají kyčle, dlaně po delšíé jízdě máš umrtvený na dlouhou dobu dopředu, při každým ubrání plynu za sebou taháš prdel, ze zvuku v originálu rezonuje všechno kolem a když rychle pustíš spojku aji bez přidávání plynu, se třema škubnutíma do strany se to zvedne z volnoběhu na prdel takže si nemůžeš vybrat líp

Naposledy editováno 01.11.2014 23:58:31

2 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 08:48 | Nahoru | #4
Ahoj,
hele kup si Bmw, Guzzi maj každou chvilku fatální poruchy.
viz: http://www.motorkar...mp;fid=76&pgr=85
http://www.motorkar...mp;fid=76&pgr=84
rozdíly najdeš : http://www.motorkar...?ft=140818&fid=6

Naposledy editováno 02.11.2014 08:50:00

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 09:11 | Nahoru | #5

Vladimir píše: Ahoj,
hele kup si Bmw, Guzzi maj každou chvilku fatální poruchy.
viz: http://www.motorkar...mp;fid=76&pgr=85
http://www.motorkar...mp;fid=76&pgr=84
rozdíly najdeš : http://www.motorkar...18&fid=6 [/quote]
Přesně tak. Každou chvilku. Já měl za posledních 50tis km celou jednu. A to mám 8V, která měla prostě jednu věc blbě navrženou a výrobce mi to vyměnil za inovované a spolehlivé řešení. A V11 se tenhle problém vůbec netýká.

BMW je super spolehlivé. Tak určitě. Já se koukal jen na kardany:















Naposledy editováno 02.11.2014 09:25:53

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 09:13 | Nahoru | #6
Vladimir> Díky
ale to je asi i jedna z věcí co mně baví ,na to že ujedu za rok tak max 1000km
se vtom tu a tam rád štourám a ikdyž po BMW sem taky zvažoval,má ho muj kamoš a brattr a tak,nechci nějak doplnovat řadu,ikdyž jsu i cenově jinde,ale pro mně to je pro radost a ne jezdit jen jako tupý němčour nic proti nikomu a ničemu ono vše má své
Tudíš doufám že v tom poměru km a závad to nebude 1:1
konec koncu kdo je odkojen na jawa 50 tak tohle zná a přesto nedá na fichtla dopustit že

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 09:19 | Nahoru | #7
seikos> díkes za reakci,hlavně to tu chlapci nechci brát jako válku světů,jen zabavu
mimochodem ,těch 50tis KM .mi nahrálo,když koukám na inzerce V11 mají kupodivu stejě skoro najeto(30-40tis KM),náhoda NEBO záměr?
Třeba BMW se cca okolo 60tis KM teprve zajíždí,ikdyž často odejde ložisko na kardanu,nebo i umělcum nekerým spojka,ale to je asi taky jak a kdo stím jezdí že
mně když ze servisu odjíždí panáček 1nnááááááááá 2dvěěěěěěěěěěěěěěěě a motor je krásně studený,a předtím pan vypráví jak má moto rád a že si ji hejčká a tak dále.
no tak ty co ví to ví a ti co ne budou remcat to je koloběh,hlavně mír a úsměv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 09:31 | Nahoru | #8

Markus.1 píše: seikos> díkes za reakci,hlavně to tu chlapci nechci brát jako válku světů,jen zabavu
mimochodem ,těch 50tis KM .mi nahrálo,když koukám na inzerce V11 mají kupodivu stejě skoro najeto(30-40tis KM),náhoda NEBO záměr?
Třeba BMW se cca okolo 60tis KM teprve zajíždí,ikdyž často odejde ložisko na kardanu,nebo i umělcum nekerým spojka,ale to je asi taky jak a kdo stím jezdí že
mně když ze servisu odjíždí panáček 1nnááááááááá 2dvěěěěěěěěěěěěěěěě a motor je krásně studený,a předtím pan vypráví jak má moto rád a že si ji hejčká a tak dále.
no tak ty co ví to ví a ti co ne budou remcat to je koloběh,hlavně mír a úsměv

ono vy stálo za to si přečíst kolekci hlášek uživatele Váňa, tady na Motorkářích. Jo, takové ty hlášky že BMW se na 60 teprve zajíždí ma 120 přestává žrát olej, ty jsou už skoro slavné

Co se týče nájezdu 30-40, tak to není specifikum V11, ale obecně celého českého trhu se všemi motorkami.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 09:59 | Nahoru | #9
seikos> s těma KM to je souhlas,a pravda MG má mechanický tacho,a ostaně i vetšina moto dovozu je cca 20-30tis km
hm to je už spíš na zamyšlení pro případné OUŘEDNÍKY dekra a podobně,než pro nás smrtelníky
Ale všeobecně řečeno nejde ani tak o KM jako oto který Pepík nebo Helmut či Giuseppe to měl v rukách že ano.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 11:13 | Nahoru | #10
Do V11 běž! Pro mne to byla nej motorka co jsem měl a byly to krásný časy,poruchy žádný pouze běžný opotřebení,jen pokud často něco kutíš,je lepší šrouby dávat na lepidlo,vibracemi se povolují, olej mi tekl ze spodu motoru na výfuk a smrdělo to,přetěsnil jsem šrouby,přes které to šlo a byl klid. Nádhernej zvuk,na kvalitních silnicích se s tím dala jet vcelku hustá střelba i z mnohem sportovnějšíma motorkama, BMW motor je proti Guzzi takovej mdlej... guzzi je fakt boží!!! Někdo by mohl namítnot proč mám teď rejži tak jen vysvětlím,že abych vůbec mohl,jezdit,když už mám rodinu,tak musím brát s sebou i manželku a jezdíme především na dlouhý výlety, u dvouválů manželce vadil prudký nárust krouťáku a dávala mi hlavičky a bylo to pro ni fyzicky náročný,tak jsme pořídili parník... ale Norge byla taky v hledáčku... Od jistý doby prostě dělám kompromisy...

2 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 13:55 | Nahoru | #11
vyser se na mouchy a když jsi se zamiloval tak si jí kup ... každá motorka, věc nebo i ženská má taky svoje mouchy ... a co se líbí tobě tak se určitě nebude líbit druhému ...
mě se líbila vždycky tahle lokomotiva a tak jsem si jí pořídil a neřešil jsem co o ní ostatní povídají ... a když mě jednou (možná) přestane bavit tak se s ní rozvedu



(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 16:21 | Nahoru | #12

jurajda píše: vyser se na mouchy a když jsi se zamiloval tak si jí kup ... každá motorka, věc nebo i ženská má taky svoje mouchy ... a co se líbí tobě tak se určitě nebude líbit druhému ...
mě se líbila vždycky tahle lokomotiva a tak jsem si jí pořídil a neřešil jsem co o ní ostatní povídají ... a když mě jednou (možná) přestane bavit tak se s ní rozvedu




Konečně rozumný názor

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 16:41 | Nahoru | #13
Já bych to nebral na Lehkou váhu , tyhle italský jebky Tě zradí každou chvilku
Buď rozumnej a kup si pěkně japonskou nebo německou spolehlivou mašinu.

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 17:45 | Nahoru | #14
Kup si Itali, kdo ma koukat furt na japonsky vysavace vsude.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 17:48 | Nahoru | #15
jurajda> Díky je to ruzumný,ostatně proto jsem ted prodal Anglána a předtím i japonce
tak že už jen zbejva koštnou Amíka,Itala a Němce

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 19:01 | Nahoru | #16
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka.
Souhlas,teď sou v módě langoše

Myslim,že V11tkou nic neskazíš a budeš spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.11.2014 v 19:57 | Nahoru | #17
seikos>
JJ blbě navrhnuté zdvihátka ventilů u motoru A5.
Přesně před rokem jsem ZADŘEL motor v 16,000 km.Vyřešeno výměnou motoru za A8.
Pro neznalé - MG SPORT 1200 4V ma motor A5.Dnes si kooupíte 8V s novějším motorem.Obojí je Quatrovalvole - SOHC
V11 je OHV.

Naposledy editováno 02.11.2014 20:55:48

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

3.11.2014 v 06:24 | Nahoru | #18

MARTlN píše: Kup si Itali, kdo ma koukat furt na japonsky vysavace vsude.


To mě rozesmálo

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

3.11.2014 v 16:10 | Nahoru | #19

Muňos píše: seikos>
JJ blbě navrhnuté zdvihátka ventilů u motoru A5.
Přesně před rokem jsem ZADŘEL motor v 16,000 km.Vyřešeno výměnou motoru za A8.
Pro neznalé - MG SPORT 1200 4V ma motor A5.Dnes si kooupíte 8V s novějším motorem.Obojí je Quatrovalvole - SOHC
V11 je OHV.

to není tak úplně pravda. Já jsem mám motor A8. Ovšem vršek byly klasická zdvihátka ala "kostičky".
MG je malosériový výrobce a spousta věcí je stále ve vývoji. Může se běžně stát, že máš motor v něčem prostě specifický

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

3.11.2014 v 21:27 | Nahoru | #20
Tak tak, u A8 jsou i jiné svíčky.
Bylo mě řečeno vada materiálu a pry jsem jel 240km/h .Možná na brzdě.Nikdo neví a řešení mě přišlo korektní.V neděli jsem zadřel, kamoš jel zrovna do Prahy-tak jel s dodávkou a motorkou.Mr.Weingartner ji posunul do Dingolfingu a zbytek se řešil tam.Akorát mě sralo znovu zajíždět Olejem to nebylo
Určitě to není u Guzzi časté a jsou renomované značky které mají taky problémy(rozvodový řetěz u VW, zadřené BMW K1300 atd...) je toho fůůůra svolaváček.
Jo a eště me nasrali taliáni s ložiskama zadní kyvky.Kdyby se nemontovalo Hyperpro,tak se to rozsype.
Jinak do Guzzin nebušte,bo syn ma KAWU Z750 a to jsou "pumpičky!"

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.11.2014 v 09:33 | Nahoru | #21
8-ventilové motory 1200 ccm u Guzzi vymysleli celkem v pěti variantách, A5, A7 i A8 mají rozvody v podstatě shodné, tzn.s oněmi poruchovými hrníčkovými zdvihátky. Teprve od typů AA a AC se přešlo na spolehlivější systém zdvihátek s rolnama. Měnit motor A5 za A8 je jak z louže pod okap. Pro závady na rozvodu dodává Guzzi sadu dílů - vačky, zdvihátka a ostatní drobnosti, kterými se starší typy předělají na novější systém.
Motor z V11 je oproti tomu stará klasika, v podstatě už tady všechno bylo dříve na starších modelech, nová je jen převodovka. Nejsou to bezporuchové stroje, ale to už ke Guzzi tak nějak patří. Chce to najet na italskou vlnu, žádný problém není tak velký, aby se z toho člověk dlouho trápil.

3 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.11.2014 v 11:04 | Nahoru | #22
Motorka se ti musí hlavně líbit a musí se ti na ni dobře jezdit. Já mám Guzzi Stelvio a super:)

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.11.2014 v 11:19 | Nahoru | #23
Véstrom> jasný
jenže abych to zjistil musim ji vyzkoušet,ale žel bohu nikdo není moc dostupný v okolí prahy
tak pojedu na vejlety
a díky za rady

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.11.2014 v 11:46 | Nahoru | #24
Véstrom> cus ,taky tu hod do placu kdo ti to poradil ty filuto, to ses tak jednou svezl na mojem stelviu a bylo vymalovano co? Ja mam sve stelvio rad, jezdi se mi na nem prima a do guzzi jsem se proste zamiloval a tak jsem si koupil jste jednu, SP1000 1978, stara dobra klasika. maximalni spokojenost

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.11.2014 v 11:52 | Nahoru | #25
seikos> jako nechapu jak si někdo koupi tenhle shitt za pul mega a pak se mu to takhle vysype, to by mne vazne nastvalo, ještě ze mam Stelvio, 50 tacu za bukem a nic, musim zaklepat...

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.11.2014 v 14:30 | Nahoru | #26

Véstrom píše: Motorka se ti musí hlavně líbit a musí se ti na ni dobře jezdit. Já mám Guzzi Stelvio a super:)



přésněé

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.11.2014 v 15:40 | Nahoru | #27
memphis.unv> Naprosto dokonalý popis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.11.2014 v 20:59 | Nahoru | #28
geloš>
Zdravice z 3nce!
Co stojí taková "předělávka" z hrníčku na rolny v A spiritu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

5.11.2014 v 11:12 | Nahoru | #29

Muňos píše: geloš>
Zdravice z 3nce!
Co stojí taková "předělávka" z hrníčku na rolny v A spiritu?



Jsou 3 různé kity.
Kity A a B jsou pro motory A8
Kit C je pro motory A5

kit A USD 999,38
kit B USD 754,00
Kit C USD 1.456,00

Kit C


1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

5.11.2014 v 11:57 | Nahoru | #30
to co tu popisujete je problém všech MG 1200 motorů?
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 11
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 533 11.3.2024 v 10:20 Podas
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... Lof87 24 16.7.2019 v 13:37 Koudy01

TOPlist