bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

20.11.2014 v 22:07 | Nahoru | #121
dva_hrnce> hele to stím přechodem z C na A a že to žralo méně olej to bych ale spíž viděl ke změně viskozity než značky,ale možný je vše

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

20.11.2014 v 22:17 | Nahoru | #122
Právě že viskozita i specifikace API i JASO jsou uplne stejné, takže těžko říct.
Nemám důvod nevěřit, na druhou stranu pokud to bere 2 deci na 5tis.km tak to je asi jako říkat ze s jiným benzínem klesne spotřeba.
A přitom za to může třeba vítr
Jen píšu co jsem slyšel, já přešel k Agipu hlavně kvuli ceně..

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

Skvělá odpověď, děkuji! 20.11.2014 v 22:40 | Nahoru | #123
Do motoru dávám autový Gulf 10W60, Má to motor jako auto tak nevím proč tam lít motorkový olej s příměsema na spojku . Převodovka a zadek Castrol 75W140, a do té starší přidávám malinko Molykote. Na starší se měnilo gufero motoru takže převodovka byla dole a spojka 0K( tachometr 70000- takže 170000???) Na černé byla převodova taky dole a spojka taky OK. Jezdím 80% s naloženýma kuframa ve dvou, a Filoméně předemnou dával kartáč Tom. Letos 15000km bez jakýchkoli problémů. Měl jsem spoustu motorek a když člověk trefí na krám je jedno jestli je to Ital nebo Japonec. Guzzi je spíše taková srdcovka a tak jí člověk musí i brát.Někteří si Guzzi se strašným nadšením koupili a pak najednou zjistí že ono je to něco úplně jiného než ostatní značky.Ke Jakékoli Guzzi chce asi dospět .

2 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

20.11.2014 v 22:45 | Nahoru | #124
tak se mi to nezdá až tak drahé , na to že to je na 10 000km. http://maziva.heure...ional-tws-10w-60-4l/
No a jinak se ani nedivím, že ta V 11 je taková zvláštní.
Jezdí asi na 3 doporučené oleje- dle manuálu.
Ventilové vůle jsou taky různé- dle Geloša.
Svíčky, ty schroustne úplně všechny
Do kardanu, nebo převodovky, taky nalijem co nám přijde vhodné
elektrika, ta se peče, kde se jí chce.
Pružina praská taky -jak ji napadne.
Gufera na Ohlinsech tečou hned po výměně
Někdy se jí jako nechce startovat
různé to propojení výfuků a svodů- je úplně na.ovno
ty gufera na kardanu-to je věc
a už na to zatím .eru.
Ale jinak je to spolehlivá supr mašina

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

20.11.2014 v 23:02 | Nahoru | #125

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

20.11.2014 v 23:04 | Nahoru | #126
Jinak ten olej z netu neni drahý, ale u kozího chcou 6kil za litr!
Takže beru z netu, ale agip, bo je jeste levnější a prachy neseru
Stejně jednou Breva umře spíš na kolizi v dopravě než na olej..

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.11.2014 v 09:21 | Nahoru | #127
Důrazně žádám Kubu aby nestrašil sněhem, musel bych z Guzzky udělat Švéda a Hrňajze aby nestrašil kolizí.
Teploměr jsem měl na Californii (zdravím tě Pietro ) a při pořádně čočce se dostala teplota maximálně na 120. Nevím, co letos vysledoval Petr. Nechápu, proč nedali teplotu olejeje do toho super duper kompjůtru na carc strojích. Jinak souhlasím s tím, že logicky by Guzza měla schroupat auto olej, ale jsem posera, tak dávám, co píší v chytré knize, tedy to co Hrňajz.
Zajímavé se mi zdají hlavně ty ventilové vůle. Mám pocit, že vačka je stejná na všech velkých Guzzinách (postupně ji jen vylepšovali kvůli mazání), takže by to mělo vlastně platit pro všechny. S tím se mi ale fakt riskovat nechce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.11.2014 v 09:25 | Nahoru | #128

Podas píše: Gufera na Ohlinsech tečou hned po výměně


Nestálo by za to nechat přeměřit trubky, jestli s tím před tebou někdo neťuknul? Se mi zdá divné, aby ty zlaťáky takhle uchcávaly? Za ty prachy by měly fungovat i bez oleje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.11.2014 v 09:52 | Nahoru | #129
Podas> no na to mi napadá jen reagovat
KOUPIL JSEM SI OPICI TAK TED JI MUSIM DÁVAT BANÁNY
to že je to srdcovka potvrzuju ač sem zatím ujel 50km
snad nikoho neurazím když napíšu muj názor že ta motorka je tak ošklivá až je krásná

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.11.2014 v 10:02 | Nahoru | #130
Markus.1> jen pro zajímavost zd eje odkaz na pár mazacích plánu od petrolejářu
jen škoda že v11 tam skoro nikde není

http://motorove-oleje.eu/mazacie-plany

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.11.2014 v 10:29 | Nahoru | #131

Tom-K píše: Nestálo by za to nechat přeměřit trubky, jestli s tím před tebou někdo neťuknul? Se mi zdá divné, aby ty zlaťáky takhle uchcávaly? Za ty prachy by měly fungovat i bez oleje.



Tome- to jsem trochu plácnul, jedny vydržely asi 10 000km a teď co jsme měnili s Pospíkem, tak mají asi 7000 a zatím ok.
Ještě jsem si vzpoměl, že při studenějším počasí se krásně mlží otáčkoměr.I když jsem mu vyvrtal dírky, ať se mu líp dýchá.
Spojky hadic do nádrže jsou skoro nerozebíratelné.Ale to jen naokraj
Taky lanko tachometru si taky občas praskne

Markus-mazací plán neví co to je Guzzi V 11. Oni to berou tak, že si tam naliješ, co si vzpomeneš.

No a teď už by to chtělo nějaké kladné hodnocení

3 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.11.2014 v 12:24 | Nahoru | #132
Dříve než Markus prožene na brzde svoji kozu, ukážu vám moje grafy. Nejde ani tak o nějaké absolutní hodnoty, každá brzda měří trochu po svém, spíše jsem si chtěl porovnat různé svoje úpravy.
Základní měření (VS) proběhlo s motorkou v sériovém provedení, výkon modře, moment červeně.
Při druhém testu (BOX)byl sundaný horní kryt airboxu. Nad 5.500 ot výkon znatelně stoupá, při 8.000 je to necelých 5 PS.
Na třetí test (VYFUK) se ještě namontovaly otevřené výfukové koncovky. Hodně to změnilo průběh momentu ve středních otáčkách. Mírnější zavlnění křivky před maximem typické pro V11 se změnilo na pěkný nárust s jedinou klesající vlnou při 4.000 ot. To je slabé místo všech Guzzin a spousta guzzistů hledá různé fígly na zlepšení. Oproti předchozí jízdě klesl výkon při max.otáčkách, ale ne o mnoho cca 2 PS.




Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.11.2014 v 17:47 | Nahoru | #133
Teplota oleje se pohybuje okolo 100 stupňů, záleží na zátěži. V olejářských manuálech Q8,Valvoline,Gulf, je u Guzzin uveden v Motoru normální autový olej. Má to plnoprůtok a nemá to mokrou spojku tak proč tam lít olej s příměsema na fungování spojky. . Vyší index je dobrý kvůli mazání ve vyšších teplotách. Přeci jen je to vzducháč a teplota u něj dost kolísá.Jak Píše Geloš o těch výfucích- Když vyndám z Mistrálů db kilery, nemá to moc rádo kadla kadla a musím víc řadit a držet to v otáčkách, ale zase se to od 3000 ochotněji roztáčía ten rachot je boží . Že jo Tome? Spotřeba je více méně stejná tak nebo tak, kolem 5litrů. Ta starší jede za 6-7litrů. Nevidím žádná zvláštní negativa- jak jsem psal , letos 15000km , bez jakýchkoli problémů .Na té starší mne trochu potrápila elektrika ale to z důvodu napadení kutilem- tím myslím předchozího majitele . Za tu dobu co je mám jsem na nich najel něco přes 40000km, a žádné velké dramata jsem neřešil.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.11.2014 v 19:22 | Nahoru | #134
geloš> tak to je dost zajimavý.
ale poctatná věc při brzdění a i velký vliv má teplota motoru
no uvidíme co ukáže to moje
ted sem si všiml jak mám dole nádrž že abych se dostal na ventili ,musí se minimálně povolit i ta přední maska,teda držák
mimochodem do uvratě si pomaháte přez zadní kolo?nebo sundat dekl a altikem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.11.2014 v 20:35 | Nahoru | #135

Markus.1 píše: Vladimir> moment ja mám teda V11 2003 a je to stříkačka
a pokud jde o ulejvání,to umí i stříkačka,a myslim že za to ani tak nemuže kolikrát ten karbec bo vstřik,ale to co je mezi klíčkem a řidítky a nebo což je taky a smutné,to tekuté co bohužel unás u čerpaček je dost nekvalitní palivo.
když pomenu to že proteče nádrž do motoru
Jo a ZAJÍMA MNĚ TEN TEPLOMĚR OLEJE,JESTLI MUŽU,jednak od jakého výrobce a proč demontovan?(případně nebyl by naprodej )
a provozní teplota oleje je normálně nad 100C to není voda
jinak rozumym dobře že ty dáváš olej 10-40 nebo 20-50?
a olej TWS je automobilový mám pocit že doporučený pro BMW,ale nechci machrovat
mně osobně příjde že ten motor je přeci jen starší konstrukce,a viskozita 10-60 je na to asi moc řidké
pokud se to dá porovnávat s HD nebo BMW gs



Já netvrdím že máš karburátory, je to jen zkušenost z jiných motorek.
Teploměr jsem měl digibudík co zobrazoval více parametrů a jeden z nich byl i teplota oleje kdy to bralo teplotu ze zátky ve vaně kde bylo čidlo. Nenašel jsem jedinej důvod proč mít scuru obmotanou větším počtem kabeláže než je nutné, nebylo to hezké a stejně jsem na to neviděl. Jo zbavit se toho verku klidně můžu.
Olej jsem psal 20w50, sám si tam nalej co uznáš, ale nedělal bych to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.11.2014 v 20:47 | Nahoru | #136
geloš> pěkný graf, nemluváš o filtru, takže vždy standard? U centaura jsem měl navrtané víko airboxu a pěkně to chrčelo. U scury se mi ho nechce kurvit.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.11.2014 v 21:08 | Nahoru | #137
Vladimir> ok v poho
ja spíš pokoukávám po teploměru místo zátky, souhlasím že kabely a jiné krámy navíc tam nepatří

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

22.11.2014 v 20:16 | Nahoru | #138

Vladimir píše: geloš> pěkný graf, nemluváš o filtru, takže vždy standard? U centaura jsem měl navrtané víko airboxu a pěkně to chrčelo. U scury se mi ho nechce kurvit.



Taky jsem nechtěl nic vrtat, tak jsem dal půlku airboxu rovnou do prdele. Filtr mám papírový standart, na nějaký KN nebo BMC jsem se ještě nepřesvědčil. Zvuk se změnil parádně, hlavně při akceleraci se toho nemůžu nabažit. A taky se takto filtr aspoň opticky méně špiní, s původníma chobotama vypadal po 3.000 km hrozně a radši jsem ho vyměnil.




Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

24.11.2014 v 13:05 | Nahoru | #139
Tak i já přispěji svou airboxí troškou do mlýna. Tohle je má úprava z minulého týdne. Zvuk je fakt řádný. Měl jsem tam přímé košíčky a moc se mi (nejem mi) to nezdálo, tak tam šel airbox, ale rovnou jsem ho trochu víc otevřel. Oproti těm košíčkům se mi zdá, jako by to bylo nepatrně jalovější kolem 4000, ale možná je to jen zdání, páč kolem 5000 se mi to zase zdá výživnější, tak tam možná jen přišel větší nárůst, který zdůrazní tu guzzí díru. Podotýkám, že na brzdě jsem nikdy nebyl.






Jo a teploměr jsem měl na Californii takovýto RR . Na V11 by měl být stejný.

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

28.11.2014 v 13:02 | Nahoru | #140
geloš> zdar jen jedne zajímavý odkaz,http://www.v11sport.de/forum/viewtopic.php?f=10&t=5189&p=84174&hilit=welche+Öl+castrol#p84174

jen vyseknu to co mně zaujalo,ZNALCI TO TŘEBA UŽ VÍ,

"2006 Guzzi vydala oběžníky nen olej se doporučuje v detailu plně syntetický 10W 60 optimální i při vyšších teplotách
Aby bylo zajištěno, hodnoty tlaku. Ne nadarmo, nedávný Guzzi olejovým chladičem a termostatem ...

Již v roce 1977 modely byly předepsány vzorce RS Castrol pro Le Mans, který byl plně syntetický 15W 50 od později 10 W byl 60. Začátkem 70. let byl plně syntetický Agip Synt vhodný pro všechny Guzzi 2000.

Na V 11. přišel podle specifikací výrobce 3,5 l, ale to není dost, a wegschwappt tak, že čerpadlo nasává vzduch. Lepší 4 litry 10 W 60ar vollsynt. Utáhněte olejový filtr s 12 -15 Nm."

TO JEN CO JSEM ČETL NĚCO O ODLEVÁNÍ PŘI AKCELERACI A PROBLIKNUTÍ ČERVENÉ KONTROLKY MAZÁNÍ.

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

28.11.2014 v 21:07 | Nahoru | #141
Chlapci, to tady budeme pořád debatovat jen o olejích?

V roce 2006 Guzzi poslala V11 do důchodu, nové CARC modely už nemají alternátor na klikovce, ale jinak je motor pořád poskládaný ze starých dílů a většina modifikací byla udělána v zájmu plnění emisí podle euro3, tj.spalování chudých směsí a s tím spojené vyšší tepelné zatížení motoru. Proto oleje s viskozitou 10W-60.

Markusi, radši prozraď kolik ti přibylo na tachometru, jak probíhá příprava na brzdu a nějaké další novinky. Já už teď proháním jen cizí guzziny, tento týden 100 km při ladění jednoho trucujícího Stelvia. Moje V11 už letos nezavrčí, venku je i klikovka, mometálně řeším jestli se zabývat rozdílem 3gr na ojnicích, hodil bych sem i fotky, ale přijde mi to nemístné, když ty oleje ještě pořád nejsou dořešené.

Zdar Geloš

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

29.11.2014 v 07:58 | Nahoru | #142
geloš> ja neřešil ani tak viskozitu ajko tu zajímavost s množství oleje,místo 3,5 4l
je to i ohledně te přepážky do vany
přírava vázne
mám na práci jiné špeky bohužel pracovní
a začla 4kolková sezona,takže i tohle se mi tam ted objevuje a to je hned plná dílna
jo a 3g BYCH TEDA JA OSOBNĚ DÁVAL DO NULY ONO PŘECI JEN V TOM POHYBU TO PAK NAČTE,OTÁZKA JE JAK TO HONÍ VÝROBCE DO DETAJLU ABY SE PAK MOTO MOC NEDIVIL ŽE JE TAK PINTLICH

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

1.12.2014 v 08:20 | Nahoru | #143
Tome, neblázni, jak se ti to přestane klepat, tak už to nebude Guzzina. Já minulý týden poprvé 0. Ani jsem si k tobě nedojel pro ty věci. Ráno do kolbenky mráz a večer tma. Ale vyjet ještě musím, páč mám prázdnou nádrž a špinavá je jak zemědělský stroj.
Jaký vlastně byl důvod přehození toho alternátoru? Dole mi to přišlo hezčí a hlavně konstrukčně jednodušší.

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

29.12.2014 v 20:20 | Nahoru | #144
Chlapci, není tady někdo s 2V Grisem, Brevou nebo Sportkou, kdo si na zimu sundal výfukové kolena? Potřeboval bych něco přeměřit. Kdyby je snad chtěl někdo extra kvůli mě zdemontovat, odměna na srazu je jistá.
Mějte se fajn a makejte, není po sezóně, je před sezónou....

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

29.12.2014 v 20:23 | Nahoru | #145
Hele tam staci povolit matice, pod nima neni zadné těsnění které by se muselo dat nové nebo nějaká jina past?
Pripadne bych je sundal a aspon pořádně vylestil jestli to zvládne i cvičený šimpanz bez nářadí..
Ps: kladivo mám

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

29.12.2014 v 20:23 | Nahoru | #146
Hele tam staci povolit matice, pod nima neni zadné těsnění které by se muselo dat nové nebo nějaká jina past?
Pripadne bych je sundal a aspon pořádně vylestil jestli to zvládne i cvičený šimpanz bez nářadí..
Ps: kladivo mám

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

29.12.2014 v 20:58 | Nahoru | #147
Zdar Hrnku,
jo, stačí povolit dvě matice na hlavě a objímku na spoji k mezisvodu. V hlavě je kruhové těsnění, které by mělo zůstat na svém místě, aspoň u mne jsem svody sundal a pak zase namontoval minimálně 5x bez problémů stále s jedním těsněním, kdyby ti něco neklaplo, mám nové. Spodní spoj by měl být jen trubka do trubky bez těsnění. Jestli do toho půjdeš, napíšu ti pak, co potřebuju. Šupleru máš?

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

29.12.2014 v 21:15 | Nahoru | #148
Šupleru mám, spodek uz jsem rozdělany mel, tak já na to nejak v dohledné době vlitnu

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

30.12.2014 v 18:10 | Nahoru | #149
geloš> Zdarec, svody určitě sundávat budu, tak jako každý rok, tak houkni, co chceš změřit.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

30.12.2014 v 20:53 | Nahoru | #150
Jde mi o to, že výfukový kanál na V11 má na celé délce průměr 35 mm, vstup do svodu má taky 35 mm a pak následuje docela strmý odskok do trubky, která má světlost 41 mm. Nevím, co tím Luigi z Mandella sleduje a zajímalo by mě, jestli to tak nechali také u novějších motorů. Capito?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... Lof87 24 16.7.2019 v 13:37 Koudy01


TOPlist