KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
3 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Základní měření (VS) proběhlo s motorkou v sériovém provedení, výkon modře, moment červeně.
Při druhém testu (BOX)byl sundaný horní kryt airboxu. Nad 5.500 ot výkon znatelně stoupá, při 8.000 je to necelých 5 PS.
Na třetí test (VYFUK) se ještě namontovaly otevřené výfukové koncovky. Hodně to změnilo průběh momentu ve středních otáčkách. Mírnější zavlnění křivky před maximem typické pro V11 se změnilo na pěkný nárust s jedinou klesající vlnou při 4.000 ot. To je slabé místo všech Guzzin a spousta guzzistů hledá různé fígly na zlepšení. Oproti předchozí jízdě klesl výkon při max.otáčkách, ale ne o mnoho cca 2 PS.
ale poctatná věc při brzdění a i velký vliv má teplota motoru
no uvidíme co ukáže to moje
ted sem si všiml jak mám dole nádrž že abych se dostal na ventili ,musí se minimálně povolit i ta přední maska,teda držák
mimochodem do uvratě si pomaháte přez zadní kolo?nebo sundat dekl a altikem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
TAK KONEČNĚ SEM TU ITALKU UPNUL A ZMĚŘIL
přikládám osken graf,protože nedokážu obr grafu uložit(sem asi neuměl)
a ty udaje jsou na zadním kole tudíš k výsledku je to cca + 13-15% na motoru(ale to ber trochu z rezervou)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... | Lof87 | 24 | 16.7.2019 v 13:37 Koudy01 |