globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6

3 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.11.2014 v 12:24 | Nahoru | #1
Dříve než Markus prožene na brzde svoji kozu, ukážu vám moje grafy. Nejde ani tak o nějaké absolutní hodnoty, každá brzda měří trochu po svém, spíše jsem si chtěl porovnat různé svoje úpravy.
Základní měření (VS) proběhlo s motorkou v sériovém provedení, výkon modře, moment červeně.
Při druhém testu (BOX)byl sundaný horní kryt airboxu. Nad 5.500 ot výkon znatelně stoupá, při 8.000 je to necelých 5 PS.
Na třetí test (VYFUK) se ještě namontovaly otevřené výfukové koncovky. Hodně to změnilo průběh momentu ve středních otáčkách. Mírnější zavlnění křivky před maximem typické pro V11 se změnilo na pěkný nárust s jedinou klesající vlnou při 4.000 ot. To je slabé místo všech Guzzin a spousta guzzistů hledá různé fígly na zlepšení. Oproti předchozí jízdě klesl výkon při max.otáčkách, ale ne o mnoho cca 2 PS.




(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.11.2014 v 19:22 | Nahoru | #2
geloš> tak to je dost zajimavý.
ale poctatná věc při brzdění a i velký vliv má teplota motoru
no uvidíme co ukáže to moje
ted sem si všiml jak mám dole nádrž že abych se dostal na ventili ,musí se minimálně povolit i ta přední maska,teda držák
mimochodem do uvratě si pomaháte přez zadní kolo?nebo sundat dekl a altikem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

21.11.2014 v 20:47 | Nahoru | #3
geloš> pěkný graf, nemluváš o filtru, takže vždy standard? U centaura jsem měl navrtané víko airboxu a pěkně to chrčelo. U scury se mi ho nechce kurvit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

18.3.2015 v 16:51 | Nahoru | #4
geloš> ZDAR
TAK KONEČNĚ SEM TU ITALKU UPNUL A ZMĚŘIL
přikládám osken graf,protože nedokážu obr grafu uložit(sem asi neuměl)
a ty udaje jsou na zadním kole tudíš k výsledku je to cca + 13-15% na motoru(ale to ber trochu z rezervou)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... Lof87 24 16.7.2019 v 13:37 Koudy01


TOPlist