chci si koupit nový kotouče ale narazil jsem na zádrhel.Teď originál jestli se nepletu tak je plovoucí třmen a kotouč na pevno viz. foto.Nové kotouče od NG jsou ale plovoucí a já mám pocit že jsem tu někde četl článek že si někdo koupil plovoucí kotouče i když měl původně plovoucí jen třmeny a že mu to dělalo bordel při brždění.Jak to je?Můžu dát místo pevných kotoučů plovoucí.Jestli teda ty NG na foto dvě jsou plovoucí.Díky
snad to rozlouskáte já to po sobě moc nechápu
originál stav
nový NG
ALESANDREA píše: Spíš bych otázku směřoval firmě co ti prodala nový kotouče. Nebo jiné co nabízí neoriginálni kotouče. Určitě s tím budou mít zkušenosti od zákazníků. Tipuju ale že to vadit nebude zase tolik neplave
ještě mi je nikdo neprodal,já se lekl toho obrázku, tak jsem jim psal co je v tý bedně a potrdily mi že úplně něco jinýho než origo a teď jsem z toho ve stresu protože jsem je mohl mít za fajnovou cenu ale plavací
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar | oko31 | 30 | 15.4.2024 v 20:14 Rooks |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 19 | 20.3.2024 v 13:04 aar |
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... | Mlhos | 19 | 23.1.2024 v 08:19 puffybodie |
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 8 | 30.12.2023 v 12:14 RunDr |