globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Linkování
27.9.2014 v 21:01
Chci se zeptat na 1, jelikož sem neměl na chrom tak si koupím takovou chromovou folii která se na nádrž přilepí a horkovzdušnou pistolí nataví ale chci se zeptat jak ten "chrom" má být vysokej a dlouhej prostě odkud kam a za 2, se chci zeptat linkování na nádrži, dvě linky vedou napříč nádrží kolem hrdla až na konec ale jak jsou daleko od sebe?

Linkování

27.9.2014 v 21:30 | Nahoru | #1
www.jawamania.info/tree/images.aspx
Všichni vozí chromovat k vám, to tam nemáš nikoho známého?

Naposledy editováno 27.09.2014 21:36:38

2 reakcí na tento příspěvek Linkování

27.9.2014 v 22:13 | Nahoru | #2
Co jsem viděl něco fotografií z renovací, tak se nádrž nechá nachromovat celá a boky se potom oblepí páskou - je holt třeba přesně dodržet tvar dělicích linií a zbytek se potom nastříkne červenou. Ale podrobnosti neznám, jistě to bude chtít nějakou přípravu, jelikož dle selského rozumu na zrcadlové lesklém chromu barva moc držet nebude. Ale rád se nechám poučit.
O té chromové folii bych dost pochyboval, někde jsem kdysi viděl klip o "stříkaném" chromu, šlo skutečně o nástřik, takže klidně i na plasty, ale co pamatuju, vyžadovalo to dost složitou přípravu povrchu. U klasického chromování je třeba nádrž pořádně očistit, hrubě rozleštit, pomědit, rozleštit do zrcadla, poniklovat, opět rozleštit do zrcadla a pak nachromovat - vrstvička chromu je tak tenká, že lesk závisí na lesklosti podkladu - sebemenší nepřesnosti pak budou na chromu vidět. Ale na druhou stranu, kvalitně provedení chromový povlak vydrží věčně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Linkování

27.9.2014 v 22:27 | Nahoru | #3
J.M.K.> tady

(reakce na) Linkování

27.9.2014 v 22:35 | Nahoru | #4
rancher> Děkuju, to je určitě ono. I když v domácích podmínkách to jistě proveditelné nebude.

Linkování

28.9.2014 v 00:12 | Nahoru | #5
Kemo, když už se zabýváš tím, abys měl vyšpíglované linky, nebylo by lepší pošetřit a udělat na tom opravdový chrom, než nějákou fólii?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Linkování

28.9.2014 v 07:51 | Nahoru | #6
protože 5000 na chrom bohužel namám jenom za nádrž
tady to dělá jeden kluk stou folií musíte uznat že je to pěkný :)
taky sem si to představoval jinak že si to nechám všechno nachromovat ale nemám na to prostě

(reakce na) Linkování

28.9.2014 v 08:28 | Nahoru | #7
jindrazahor1997> Kup celou nádrž...

1 reakcí na tento příspěvek Linkování

28.9.2014 v 08:51 | Nahoru | #8
Co si myslíš,že ti udělá ta folie,až ti na ni kápne benzín?Řekl bych,že se na ní udělají puchýře a půjde dolů.Pokud nemáš na chrom,máš dvě možnosti.Buďto si kup pěknou nádrž se zachovalým chrpmem,nebo si zrenovuj sociální verzi a ta je bez chromu.Teď tu dělám takovou kývačku také,je absolutně bez chromu,jen není v červené,ale v kombinaci modré a bílé barvy.A jinak,renovace je vždy o penězích,pokud jich máš málo,tak renovuj delší dobu.Pošetři nějakou korunu a udělej to pořádně.Na tom chromování je drahá ta příprava pod chrom,ale pokud ji zvládneš sám a najdeš jen někoho,kdo má přístup k mědění a chromování,na tebe zbyde jen to leštění,které je na tom to nejdražší.

Edit.K tomu tvému odkazu na stránku renovace,toto není renovace.Při renovaci se motocykl dává do původního stavu,ale tem člověk tam má některé díly z 559 a některé z 353,potlučená kolena výfuku atd...

Naposledy editováno 28.09.2014 09:02:49

Linkování

28.9.2014 v 12:10 | Nahoru | #9
Postavit na lidovou verzi

sudetenjawa.wz.cz/dilna.htm

(reakce na) Linkování

28.9.2014 v 19:37 | Nahoru | #10
Vítězslav_Máří> ptal jsem se na to co to udělá když na to kápne chemikálie a prej se nic neděje :) zkoušeli to i s kyselinama slabšíma.
je mi 16 a peníze mám co si vydělám takže bych jenom na tu jednu nádrž šetřil hodně dlouho :)

Linkování

28.9.2014 v 19:44 | Nahoru | #11
Podle mne je to jen nějaká hliníková folie a ta po kápnutí zešedne,celkem bych se toho bál.Zkus nejdříve kousek té folie dát na kus plechu a vyzkoušet,co s tím benzín udělá.Na rovinu,mám na Shadow teď už nový lak,ale na původním originálním laku,který byl opravdu kvalitní,mi benzín sežral lak pod koženkou na nádrži.Ono se to nezdá,ale ten benzín je dost agresivní.Fakt bych asi šel tou levnější cestou a udělal lidovou (sociální) verzi bez chromu.

1 reakcí na tento příspěvek Linkování

28.9.2014 v 22:19 | Nahoru | #12
Jak se říká, každá sranda něco stojí. Díval jsem se na to "renovační" video a ta fólie je podle mě hezká tak z 5m - nic ve zlém. I na tom videu je vidět, jak tam má místy zvlněné okraje, nehledě na to, že ti to udělá hranku, kterou linkou stejně nezakryješ. Až se budeš dotýkat koleny nádrže, viděl bych to tak, že se ta samolepka začne po delší či kratší době odlupovat. Taky být tebou nevěřím, že to vydrží něják moc. Sem tam ti ukápne benzín, budeš o to drhnout koleny... Myslim, že to ta fólie za čas vzdá a buď ji budeš dávat znovu, nebo uděláš ten chrom opravdový. Na co to je vůbec primárně určené?
Být tebou, šel bych cestou, co ti radí kluci. Červených chromovaných jawek jezdí tisíce, když si uděláš pěknou lidovku alespoň se odlišíš a bude to, alespoň dle mého názoru, vypadat daleko lépe, než pseudochrom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Linkování

29.9.2014 v 11:44 | Nahoru | #13
Přesně tak, mít "lidovou verzi" není žádná ostuda. Tak se to prostě dělalo fabricky a hezky to vypadá také. Koukni na ten vzorník barevných kombinací co jsem ti poslal. nedávno jsem viděl na pumpě jednu 250 lidovku a rozhodně bych neřekl že to bylo ošklivé, spíš naopak. Jak psal kolega...červeno-chromovek jezdí mraky.

Naposledy editováno 29.09.2014 11:44:53

(reakce na) Linkování

29.9.2014 v 12:12 | Nahoru | #14
trigr> tu nalevo dole myslíte?





Naposledy editováno 29.09.2014 12:18:35

Linkování

29.9.2014 v 12:15 | Nahoru | #15
já když na to koukám tak ta nádrž je celá šedivá :/



1 reakcí na tento příspěvek Linkování

29.9.2014 v 12:18 | Nahoru | #16





a tady jsou zase jen boky :) a pořád nevím odkud kam má být ta barva šeidvá podle čeho se to pozná?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Linkování

29.9.2014 v 13:05 | Nahoru | #17
jindrazahor1997> Bez urážky, ale řešíš, jak "ochcat" chromování nádrže a přitom, podívej se na ty ráfky, špajchny, kolena, doutníky... to všechno budeš muset nechat nachromovat a v tom už se náklady na chromování nádrže prakticky ztratí. Leda, že bys to chtěl zprasit stříbřenkou, ovšem to už bude na Tobě - pak to ale s renovací nebude mít nic společného.
Největší pakárna bude s těmi doutníky - neradi toto chromují, jelikož uvnitř usazený karbon ničí lázně. Pokud to ale vypadá jen na povrchovou korozi, můžeš zkusit trik s otíráním papírem, nebo hadrem namočeným v Coca-Cole (ano, funguje to - obsažená kyselina fosforečná chrom dobře očistí - pohledej na YT, je tam takových triků plno, vesměs s "lišatými" výfuky u skútrů po zimním provozu). K tomu Tě čeká zřejmě nové lakování všech krytů, blatníků, nevíš, v jakém stavu je motor - tam přinejmenším sundat hlavu a válec, válec opískovat a stříknout na černo. A podívej se na motor, jaký typ na něm bude vyražen. Ta motorka vypadá spíš jako 559, než 353. Ale byla kupa mezitypů. Dle tvaru válce bych ale já osobně řekl, že je to motor "panelka". K tomu brzdy, ložiska, nové potažení sedla... zrenovovat Jawu z tohoto, celkem dedzolátního stavu - počítej s náklady kolem 40 - 50000,-

Linkování

29.9.2014 v 16:29 | Nahoru | #18
to není ta moje motorka :)ta fotka je z http://sudetenjawa.wz.cz/dilna.htm dole v tom genofondu ty fotky :)
lak sem včera dodělal :) motor sem poskládal cca před měsícem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Linkování

29.9.2014 v 22:03 | Nahoru | #19

J.M.K. píše: jindrazahor1997> Bez urážky, ale řešíš, jak "ochcat" chromování nádrže a přitom, podívej se na ty ráfky, špajchny, kolena, doutníky... to všechno budeš muset nechat nachromovat a v tom už se náklady na chromování nádrže prakticky ztratí. Leda, že bys to chtěl zprasit stříbřenkou, ovšem to už bude na Tobě - pak to ale s renovací nebude mít nic společného.
Největší pakárna bude s těmi doutníky - neradi toto chromují, jelikož uvnitř usazený karbon ničí lázně. Pokud to ale vypadá jen na povrchovou korozi, můžeš zkusit trik s otíráním papírem, nebo hadrem namočeným v Coca-Cole (ano, funguje to - obsažená kyselina fosforečná chrom dobře očistí - pohledej na YT, je tam takových triků plno, vesměs s "lišatými" výfuky u skútrů po zimním provozu). K tomu Tě čeká zřejmě nové lakování všech krytů, blatníků, nevíš, v jakém stavu je motor - tam přinejmenším sundat hlavu a válec, válec opískovat a stříknout na černo. A podívej se na motor, jaký typ na něm bude vyražen. Ta motorka vypadá spíš jako 559, než 353. Ale byla kupa mezitypů. Dle tvaru válce bych ale já osobně řekl, že je to motor "panelka". K tomu brzdy, ložiska, nové potažení sedla... zrenovovat Jawu z tohoto, celkem dedzolátního stavu - počítej s náklady kolem 40 - 50000,-

JMK-to není 559,jelikož 559 má matky výfuku dovnitř válce a toto na fotce má vějířovité matky vně válce.Je to kývačka,ale už s doutníky.

(reakce na) Linkování

30.9.2014 v 10:48 | Nahoru | #20
Vítězslav_Máří> Děkuju, to bude ono.

Linkování

30.9.2014 v 12:12 | Nahoru | #21
Celošedé nádrže http://www.veteranf...2905001340279255.jpg byly nejvíce montovány na "lidovky" ze Strakonic, tedy tzv.malé kývačky (125-150-175), kdežto velké 250 a 350 měly většinou jen boky v šedé či krémové bílé. Ale existovalo mnoho a mnoho barevných vyjímek!
Celošedé nádrže měly i Péráky, nebo i stříbrněnkou http://www.veteranf...9022001358946980.jpg a obráceně malé kývačky měly jen lakované boky krémovou bílou (viz foto http://sudetenjawa..../bar175_356_1958.jpg). Mám doma i foto kde je velká kývačka s celošedou nádrží!

A pokud se bavíme o šedé u kývaček tak ta celolakovaná nádrž s červenýma linkana je jakoby "metalíza" nebo jak to nazvat a ta co má šedě lakované boky je jen šedá (bílá+černá). Jakože nejde o identické typy barev.

Linkování

2.10.2014 v 09:00 | Nahoru | #22
Šlo by to i takhle? tahle fotka je z muzea





Naposledy editováno 03.10.2014 08:16:05

Linkování

3.10.2014 v 12:24 | Nahoru | #23
Ne to sem takto nikdy neviděl. Nádrž ano, ale celekm nikoliv.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3879, 3880] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116373 Včera v 16:41 pech.
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist