bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rychost, už nepojizdný
25.9.2014 v 21:43
Zdraví, mám otázku jestli by někdo nevěděl 2 věci a zda náhodou nesouvisej spolu třeba.
koupil jsem si před rokem a půl motorku ČZ175/487 a když jsem to projížděl tak se mi to zdálo dcl dobrý stroj nikde mě nenechávala holka ale postupem času přestaly jít blinkry potom klakson světlo atd tomu dávám za vinu vibrace na který motorka trpí, ALE motorka nejezdí nákejch 120-130 jak by měla mám tam 16ti zubový kolečko a jezdí sotva 80 nechápu proč přitom za1 za2 a za3 mi přijde úplně v pohodě že jede tak jak má ale za4 sice zrychlí ale vytáčím ji do otáček takovým způsobem že mám strach aby nevyskočil píst a něco vněm cinkalo ale jenom ve vysokých otáčkách jinak ne. no a dneska jsem dojezdil při nákejch 60km/h jsem předjížděl auto podřadil jsem zabral za plyn a chvilku cca 3-5s to zrychlio a na úrovni auta se mi zablokovalo kolo a nic jsem stím nemohl dělat zastavil jsem zkoušel jsem to nastartovat, marže páčku otočím do startovací polohy ale neprošlápnu, at mačkám spojku nebo ne at startuju s kvaltem nebo ne ani roztlačit nejde a to jsem roztlačoval na jedničku v pohodě.když je neutrál tak motorku lze vést vedle sebe ale to je max :D benzín jsem namíchal do 11l benzínu olej v poměru 1:40 na 12 litru benzínu takže oleje tam bylo dost. nevíte teda co stím? jinak mi to občas cuká při plným plynu spíš nejede než cuká a mám plnou nádž povolím plyn a zase to jede. to jsou asi všechny problémy motorky předem díky za váš čas a za případné rady
Předchozí
1 2
Následující

rychost, už nepojizdný

25.9.2014 v 21:58 | Nahoru | #1
Pokud nejde prošlápnout tak je kouslá,oleje sice dost,ale mohla byt špatně seřízená čili chudá směs a je to zadřený,je potřeba to rozebrat a zjistit co se seklo a pak zkontrolovat karbec zda je správně otryskován a zda má v pořádku sání.

To že na 4rku nezrychluje to mám i u 180tky,trojka jde až na 80 a pak 4rka udržovací,v každým kopci se musí za tři,skusil bych dát 15zubů kolečko pak by měla tahat líp i na 4rku,120-130 nepojede maximálka je tak kolem 110.120 se dá hodně krátkodobě,ale to je na ní moc.

rychost, už nepojizdný

25.9.2014 v 22:05 | Nahoru | #2
Za 1. jsi to zadřel
Za 2. bude tě čekat výbrus a novej píst.
Za 3. kde jsi vzal že má 175 čezeta lítat 120-130 ?

rychost, už nepojizdný

25.9.2014 v 22:21 | Nahoru | #3
Moje první rada zní: nauč se psát česky! Já odpustím sem tam nějakou hrubku, také se jich neúmyslně dopustím, ale ty máš problém se slovosledem. Čárky, tečky nikde. Škodíš jenom sám sobě, protože si to pak případný rádce nebude 3x číst aby pochopil, co to teda vlastně dělá a co ne...
Každopádně jak zaznělo, zadřel jsi to. Jestli se ti zaseklo kolo do smyku, tak asi nemá smysl honit prasátka ve válci. Rozhodně sundat hlavu, válec a pokud možno poslat fotky jak vypadá stěna válce a píst. Pak ti mohu říct jestli se tomu ještě dá pomoci nebo to rovnou poslat na výbrus - ale je září, zima jako kráva, hodil bych to na výbrus rovnou...

rychost, už nepojizdný

25.9.2014 v 22:42 | Nahoru | #4
Doporučuji Ti už to nezkoušet startovat, hold je to kouslé, sundat hlavu a uvidíš v jakém stavu je píst (myslím úlomky, mrkni i na hlavu, jestli Ti tam netrčí kroužek). Taky jsem kouslu svoji 3 a pulku, válec a píst vzít nejjemnějším smirkem, kroužky uvidíš - max dáš nové. Výbrus pouze pokud budou ve válci velké hluboké rýhy.

Viz. můj píst, bohužel nemám foto pravého, tam byli i ruplé všechny tři kruhy.





Naposledy editováno 25.09.2014 22:44:29

rychost, už nepojizdný

25.9.2014 v 22:46 | Nahoru | #5
stejnou motorku má kamarád a prohání virágo 125 který jede stovku a ještě mu ujíždí a navíc motor nedostane do otáček já to dostanu do otáček jako při jedničce a když jsme jeli s klukama já kámoš (stejná moto) a to virago 125 tak mi ujeli skoro okamžitě při rozjezdu dobrý ale potom mi ujeli suveréně. jinak s výbrusem tak nák počítám rozebraný to sice nemá spíš se ptám do čeho se pustit nejdřív. jinak s tím zadřením když to dotet jezdilo 2500km najeto a najednou zadřený to se mě právě nezdá. jinak kde jsem vzal že lítá 12-130 od strejdy kterej jí má od roku kolem 95 je druhej majtel a měl tam 16zubů na kolečku

rychost, už nepojizdný

25.9.2014 v 22:49 | Nahoru | #6
No nejdříve sundat hlavu, válec a uvidíš, výbrus jako poslední možnost........, jde o to jak máš taky otryskován a nastaven karburátor, hoď sem pak foto svíček.

E: samozřejmě myslím jen jednu svíčku.

Naposledy editováno 25.09.2014 22:53:19

rychost, už nepojizdný

25.9.2014 v 22:50 | Nahoru | #7
svíček? mám jen jednu teda co vím

rychost, už nepojizdný

25.9.2014 v 22:52 | Nahoru | #8
ale zatím díky za rady až se do toho pusítm tak napíšu

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 00:15 | Nahoru | #9
Teda laik se divi,odbornik zasne:
1. jak se tu psalo nekolikrat, honils to jako prase a kousnuls to. A zrejme jen jezdil a nechal bez povsimnuti vypadek blinkru, klaksonu a co ja vim ceho dal!
2. 120-130 v tomhle stari a bez uprav jezdi z CS vyrobku akorat tak triapula Jawka.
3. az to rozeberes, tak uvidis. Ale jestlis to neprotocil ani po vychladnuti, tak je to hryzly pekne natvrdo. Sundat hlavu, sundat valec, prohlidnout a na 99% vybrus [= dat vybrousit valec a k tomu ti dodaj i pist s cepem a kruhama].
4. prohlidnout, nebo spis v tvym pripade dat prohlidnout kliku s ojnici a loziskama. Muze byt hryzla taky
5. po dodavce noveho vybrusu smontovat s nekym, kdo vi o cem je rec
6. zajizdet podle predpisu> aspon 1000km opatrne a vic mazat


Stejne ti i po dobrym zajeti kazda nova dvaca suverenne ujede. Smir se s tim,nebo si kup [ve dvace] Hondu NSR. Budes jezdit >150, budes jezdit za deset litru a dvakrat do sezony delat pri takhle prasacky jizde GO. Ale bude z tebe Road King!

Naposledy editováno 26.09.2014 00:35:43

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 07:08 | Nahoru | #10
Jestli jsi nedokázal udržet v chodu ani blinkry,světlo a tak, předpokládám že výměna filtru nebo čištění výfuku nebo seřizování ti nic neříká. Doporučuju sehnat si manual a aspon 2X si ho přečíst a pak s tím něco začít dělat a až potom jezdit.

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 09:49 | Nahoru | #11
S tema blinkrama jsem akorat linej ja je nepotrebuji jsem zvyklej jeznich bez nich. Takze ikdyby mi funkovali tak je nepouziju a s tou rychlosti jsem si to myslel uplne stejne ale kdyz jsem sednul na stejnou moto tak jsem je prohanel takze zas tak pomalu nema jezdit. A po roce a pul jezdeni se to stalo az tet takze stylem jizdy to nemuze byt jezdim porad stejne a az tet se to pos..

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 11:58 | Nahoru | #12
Ten mamut asi sedí... Víš ony ty starý český dvoutakty přežijou spoustu prasečin, teda docela dlouho přežívaj.. To, že ti tenhle motor vydržel rok a půl znamená, že na tom buď neumíš, nebo jsi koupil slušnej vrak..
K dotazu.. Máš to kouslý, což ve většině případů znamená výbrus a ojnici.. Při té příležitosti bych vyměnil i ložiska a gufera.. Až budeš mít motorku tak nějak OK, tak doporučuju nestartovat, ale nejdřív nastudovat návod k obsluze - občas se to hodí.. Potom zajíždět. No a pak snad už jen nezkoušet z toho vymáčknout nějakejch 130, protože tolik ta motorka nikdy dlouhodobě nepojede.. Druhá varianta je lítat chvilku pod plným co to dá, vytočit a zaklapnout plyn, z kopce zásadně se zařazenou rychlostí bez plynu a za půl roku se opět zeptat, co s tím..

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 12:31 | Nahoru | #13
Ani jsem to nedočetl, protože to nejde. Zadřel jsi. A jestli je takových pacientů na silnici víc, tak pánbůh s námi....

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 13:56 | Nahoru | #14
máš to na trvdo, 175 ti nikdy 120-130 nepojede, takhle jede sotva vyladěná 350...

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 14:18 | Nahoru | #15
Kdyby jsem to nevidel na vlastni oci tak by jsem tomu taky neuveril

1 reakcí na tento příspěvek rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 14:19 | Nahoru | #16
Nicmene neresme maximalku teda ale to ze me na chlup stejna motorka ujizdela a ani se nesnazil??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 14:40 | Nahoru | #17
Mamut_Mamut> třeba na druhé motorce :
jsou správně nahuštěné gumy
jsou dobrá ložiska v kolech a rozetě
je správně udržovaný řetěz
jsou správně nastavené brzdy
motorka je dobře naladěná a udržovaná
případně:
je vysoký výbrus
jsou upravené kanály
je snížená hlava

To jsou věci, které nejsou vidět, ale mají sakra vliv

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 15:12 | Nahoru | #18
Jo to je pravda ale ja vim ze neni nijak upraveny videl jsem ho rozpulenej a koukal jsem se na to kdyz se skladal jinak co jedinej rozdil je ze to ma cerstve po vybrusu a ma bezkontakt a kdyz vezmu jeste jednu tak ma o 2 zuby min na sekundaru u motoru ne na rozete a jezdi lip nez ta moje coz je vubec divny a ta taky nema zadny upravy na 100% jsem si jist.

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 15:26 | Nahoru | #19
No jo, no. Já jsem toho v 19ti taky dost zkurvil, a kdo ne, přiznejte se machři....
Dej to na výbrus. Ale rozebírej to opatrně, pravděpodobně je kouslý píst ve válci, jestli přežila ojnice a klika, což podle popisu tak je, tak to není tak hrozný. Bacha ale, jestli je píst nebo kroužky rozlámaný, tak si dej sakra pozor, aby ti nic z těch úlomků nespadlo a nezůstalo v prostoru kliky. Jinak ti to ten úlomek pak nasaje do válce po výbrusu a dokurvíš to znova. Každopádně trochu nejdřív číst jak se s čím zachází a pak teprve něco prasit se už vyplatilo hodně lidem.

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 16:47 | Nahoru | #20
Je to marny, je to marny a jeste jednou JE TO MARNY!
Nekolik lidi Ti tady reklo to samy a ty meles podivym a nesrozumitelnym jazykem, vzdalene se bizicim cestine porad to samy!
Pust si Jachyma a vprihodny okamzik zavolej







Treba se tou bazukou trefi a zbavi te chudaka Cizy

Pak si porid tohle, coz jsme tu uz doporucovali kdysi Hipikovi - ale ten zmoudrel a potom Jareckovi Pareckovi. Naprosto bezudrzbovej stroj:







Naposledy editováno 26.09.2014 16:52:03

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 18:11 | Nahoru | #21
Jo vim moje cestina stoji za hovno a stim pistem to tak udelam nerikam ze ne dam to na vybrus a uvidim ale vy mi pisete nektery veci co neni pravda a videl jsem to na vlastni oci ale to je jedno treba stou rychlosti strejda lital porad kolem 120 a nijak ji nemel upravenou tak mi netvrtte ze to tak nejezdi a jo asi jsem koupil vrak kterej je potreba dat do kupy. A taky ze ho dam, jen nemam moc penez jsem studen.tak prosim nejaky ty povysenecky reci si odpustte. Dekuji vsem kdo mi poradil

(reakce na) rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 18:27 | Nahoru | #22

maspe píše: Mamut_Mamut> třeba na druhé motorce :
jsou správně nahuštěné gumy
jsou dobrá ložiska v kolech a rozetě
je správně udržovaný řetěz
jsou správně nastavené brzdy
motorka je dobře naladěná a udržovaná
případně:
je vysoký výbrus
jsou upravené kanály
je snížená hlava

To jsou věci, které nejsou vidět, ale mají sakra vliv



Tak nějak jsem to myslel chtít po motorce která není v perfektním stavu perfektní výkony je trošku nelogicky, 350 sem taky tahal stylem on-off takže tě chápu ale bez pořádné péče to nešlo. Když napíšeš že ses z lenosti vyprdl na blinkry tak si dovedu představit na co všechno ses jěště vyprdnul, že se ti to potom zadřela
Dej dohromady to co ti napsal maspe(kromě úprav ty už sou na zvážení),pořádně rgenerálkuj motor a potom napiš jak jede.
K maspeho seznamu bych dodal co už sem psal čistý filtr, čistý výfuk.
Ovlivnit výkon může každá blbost z mé zkušenosti třeba přicpané palivové kohout

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 18:32 | Nahoru | #23
ok kouknu a uvidí každopádně tet moc čas nebude a dík moc všem za snahu pomoct

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 18:39 | Nahoru | #24
udělej GO, když se to kouslo, tak to určitě odnesla i klika (která už musela být chycená i předtím), to že někdo říká, že jede 120-130 je dost sporné... Orig. tachometry dost zvaní, zvlášť když se pak vymění již zmíněný sekundár. Taky už jsem viděl, že 487 ujížděla 487, bylo to však tím sekundárem. Bylo to tedy hlavně v kopci, jinak vycházely kvalty a hlavně menší sekundár má větší tah už jen z principu...

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 20:32 | Nahoru | #25
ČZ 175-487 podľa príručky max. rýchlosť 95-105 km/h.

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 21:13 | Nahoru | #26
Moje 250 kývačka taky. Maximum 105, když jsem ji rozvášnil přes 100, to byl svátek, alelujáááá.
Takže fakt nevím, kde jsi 120-130 vzal. Podle mě je to u neupravované 175 pitomost.

1 reakcí na tento příspěvek rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 21:34 | Nahoru | #27
Hergot neřešte tu rychlost pořád, když v už v prvním příspěvku zaznělo, že je to píčovina! Samozřejmě že to žádnou změnou sekundárního převodu není možné a úpravy, které by to dokázaly by musely být vidět, alespoň větší karburátor. Možná vložka vybroušená do tloušťky papíru, komprese 10 a těch 120 km/h bych mu věřil...a možná že to tak má, proto to hvízdnul...

rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 21:42 | Nahoru | #28
No pánové, abych přispěl svojí troškou do diskuze o rychlosti, tak když jsem měl půjčenou 487 od kámoša kdysi, tak jsem na ní letěl tacho 150, což je reálně tak 120. (Předjížděl jsem auta na silnici Kuřim - kénik). Podotýkám, že motorka v TOP sériovém stavu. Takže možný to je. Ale motor teda vytočenej úplně do kritickejch otáček :D

(reakce na) rychost, už nepojizdný

26.9.2014 v 22:50 | Nahoru | #29
Kynklačka> A nebo má jinej sekundární převod a kecá mu tacho, taky sem musel poslouchat borce, co jezdil s MZ 150 kilopade..
Mamut_Mamut> sundej válec a uvidíš, tady na fóru toho moc nevymyslíš. Žes to přidřel, je jasný. A že jiná jede líp, hodně dělá i stav vejfuku.

1 reakcí na tento příspěvek rychost, už nepojizdný

27.9.2014 v 01:53 | Nahoru | #30
Je tu napsáno mnoho pravdy a podrobností. No já bych to neviděl až tak složitě. Pokud jsou uváděny počáteční potíže s výkonem, neobvyklými vibracemi dále s elektrikou, viděl bych to na postupné zadírání a tím pádem vyosení kliky až do konečného důsledku. NETRVÁM NA TOM. Ale přístup majitele veteránské čezety (Mamut Mamut), si také nějak neumím vysvětlit.???.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 milous_xx 4 16.8.2023 v 18:26 kuba350


TOPlist