globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rychost, už nepojizdný
25.9.2014 v 21:43
Zdraví, mám otázku jestli by někdo nevěděl 2 věci a zda náhodou nesouvisej spolu třeba.
koupil jsem si před rokem a půl motorku ČZ175/487 a když jsem to projížděl tak se mi to zdálo dcl dobrý stroj nikde mě nenechávala holka ale postupem času přestaly jít blinkry potom klakson světlo atd tomu dávám za vinu vibrace na který motorka trpí, ALE motorka nejezdí nákejch 120-130 jak by měla mám tam 16ti zubový kolečko a jezdí sotva 80 nechápu proč přitom za1 za2 a za3 mi přijde úplně v pohodě že jede tak jak má ale za4 sice zrychlí ale vytáčím ji do otáček takovým způsobem že mám strach aby nevyskočil píst a něco vněm cinkalo ale jenom ve vysokých otáčkách jinak ne. no a dneska jsem dojezdil při nákejch 60km/h jsem předjížděl auto podřadil jsem zabral za plyn a chvilku cca 3-5s to zrychlio a na úrovni auta se mi zablokovalo kolo a nic jsem stím nemohl dělat zastavil jsem zkoušel jsem to nastartovat, marže páčku otočím do startovací polohy ale neprošlápnu, at mačkám spojku nebo ne at startuju s kvaltem nebo ne ani roztlačit nejde a to jsem roztlačoval na jedničku v pohodě.když je neutrál tak motorku lze vést vedle sebe ale to je max :D benzín jsem namíchal do 11l benzínu olej v poměru 1:40 na 12 litru benzínu takže oleje tam bylo dost. nevíte teda co stím? jinak mi to občas cuká při plným plynu spíš nejede než cuká a mám plnou nádž povolím plyn a zase to jede. to jsou asi všechny problémy motorky předem díky za váš čas a za případné rady

1 reakcí na tento příspěvek rychost, už nepojizdný

27.9.2014 v 01:53 | Nahoru | #1
Je tu napsáno mnoho pravdy a podrobností. No já bych to neviděl až tak složitě. Pokud jsou uváděny počáteční potíže s výkonem, neobvyklými vibracemi dále s elektrikou, viděl bych to na postupné zadírání a tím pádem vyosení kliky až do konečného důsledku. NETRVÁM NA TOM. Ale přístup majitele veteránské čezety (Mamut Mamut), si také nějak neumím vysvětlit.???.

(reakce na) rychost, už nepojizdný

27.9.2014 v 09:37 | Nahoru | #2

lawo píše: Je tu napsáno mnoho pravdy a podrobností. No já bych to neviděl až tak složitě. Pokud jsou uváděny počáteční potíže s výkonem, neobvyklými vibracemi dále s elektrikou, viděl bych to na postupné zadírání a tím pádem vyosení kliky až do konečného důsledku. NETRVÁM NA TOM. Ale přístup majitele veteránské čezety (Mamut Mamut), si také nějak neumím vysvětlit.???.



Pro lidi tohodle typu je jediny reseni: V Jawaklubu zkouseli jestli nenatocej moto s revenym pistem!!!







Jsem zvedavej jestli to pan chytrej zase skreje jako kdyz jsem mu doporucovl Chocholouska a nerozbitnou motorku.....

Naposledy editováno 27.09.2014 09:46:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 milous_xx 4 16.8.2023 v 18:26 kuba350


TOPlist