globalmoto_kveten





Téma: emisni limity a mercedesy na chcanky
 
22.9.2014 v 18:04
tak uz jsou tu prvni vlastovky snizovani emisnich limitu,novy Veckovy mercedesy uz delaji jenom jako ctyrvalce a dolejvalj to chcankama (nadrz je vedle normalni palivovy nadrze) aby to vubec jelo,nechci ani pomyslet jak budou za par let vypadat masiny
takze sbohem naftovy sestivalce jedny z nejlepsich motoru
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

24.9.2014 v 10:57 | Nahoru | #121
Piwell> jj, mam Genesise, taky 3.8L Lambda. Je to jenom Hyundai, ale velmi spokojenej jsem s 5ti letou zarukou, protoze za pulrok uz dvakrat odesel posilovac rizeni (vymena koplet rizeni za 98 000kc), prasklo svetlo a rada dalsich prkotin. Sranda je ze se pri vyssi rychlosti zvednou sterace a sklopi zrcatka Brzdy jsou na silnici tak tak, na orkuhu zoufale zvadnou, ale celkove se mi libi charakter jednoducheho mechanickeho silneho zadohrabu na denni jezdeni. Ovladatelnost bezva.
karf> mozna maji ve Strakonicich nejake specificke problemy, nevim. Ale bezny problem to jiste neni.

Jinak starter resp. startergenerator je na start-stop system navrzen a validovan na radove vyssi pocet cyklu. To neodchazi.

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

24.9.2014 v 11:03 | Nahoru | #122
hondabanán>

vadí mi to z pohledu uživatele a pocitu, že se tak nějak kurví startér,baterka, motoru se to taky moc líbit nebude. A co interval výměny oleje? Kdysi jsem četl, že pokud auto funguje v náročnějším provozu ( např. časté starty ) je potřeba zkrátit interval výměny oleje. V kombinaci s dnešními intervaly, kdy to automobilky natahují na 30, 40 tis km mi prostě systém s/s vadí.

Na klasické koncepci pohonu je start-stop systém podle mě taková berlička výrobců jak se dostat ,pro ně celkem jednoduše, do nějakých limitů,něco jiného je to u hybridů.

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

24.9.2014 v 11:04 | Nahoru | #123

karf píše: mam tažný na autě trvale a senzory 4 senzory. Mají úhel takový že když jsou dostatečně daleko od středu, tak to kouli nebere. Navíc se dá ještě udělat zapojení tak, že když je do zásuvky zapojená kára (je tam odběr) tak to při zařazení zpátečky nespíná couvací senzory a nepípá to na káru.



dobrej napad.. diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

24.9.2014 v 11:10 | Nahoru | #124
Dawe02> Tak to je masakr to řízení a ty stěrače a zrcátka ... Ten bílej exemplář tim netrpěl, ale taky měl v tý době najeto asi 6 nebo 7 tis. km. Docela hezky to hrálo, mělo to systém se subwooferem od Infinity. Já s tim najel necelých 1000 km a docela mile jsem byl překvapen ze spotřeby, čekal jsem víc. Ale jelo to opravdu pěkně - pro mě jakožto pro "nesporťáka" (já se vezl akorát tak v Celice, 3000 GT, tomhle a pak spíš Hummer, Patrol atp.).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

24.9.2014 v 11:34 | Nahoru | #125
Piwell> muj to s tema steracema a zrcatkama dela od asi 13 tis. km
Infinity je standartni vybava, ale ja radeji posloucham motor. Jede to fakt pekne na Hyundai, vytahl jsem z nej 350HP jen velkyma vstrikama a elektronikou (7000rpm), jezdi asi za 13L/100km v klidu, a slusnych 18L/100km styl dravec.

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

24.9.2014 v 12:03 | Nahoru | #126
Dawe02> Pěkný

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

24.9.2014 v 20:54 | Nahoru | #127

StrejdaMortymer píše: DucS> BlueTec jako takovy je v Mercedesu vyvoj zaměřenej na celkovy snížení emise.
To, že někdo řekne, že MB Bluetec neznamena, že to tu močovinu hned použiva.
Obecně se to začalo použivat u aut až v poslední době, kdy hodně lidí se rozhořčilo tím, že něco takovyho do aut začali dávat. Spíš si nepochopil jak jsem to myslel.
Samozřejmě, že dnes je běžně označenej mergl bluetecem jen ten, kterej musi doplňovat AdBlue

Je to stejnej princip jako u škodovackejch verzi Greenline, kdy mergl davno před tím, než vubec nějakou "močovinu" začali použivat, tak takhle označovali svoje "eko" - označení motoru + doplněk Blue



Já jen četl,co jsi tu napsal. Psal jsi něco ve smyslu že BlueTec je podobné aditivu co se dává do nafty. Takže blud. Dál se k tomu nebudu vyjadřovat

2 reakcí na tento příspěvek emisni limity a mercedesy na chcanky

25.9.2014 v 10:49 | Nahoru | #128
K tomu systému S/S Superb rok 2014 motor 125 kW nafta, manuál ... systém S/S nejde trvale vypnout vždy se po nastartování zapíná (v autorizovaným servise tvrdili, že to prostě vypnout nejde) a motor si zhasíná víceméně jak se mu líbí, zhasíná i když je motor studenej pár km po nastartování, párkrát ani nezhasl i když auto bylo zahřátý. Víc jsem to netestoval, ihned po startu ho tlačítkem vypínám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

25.9.2014 v 18:29 | Nahoru | #129

street-dog píše: K tomu systému S/S Superb rok 2014 motor 125 kW nafta, manuál ... systém S/S nejde trvale vypnout vždy se po nastartování zapíná (v autorizovaným servise tvrdili, že to prostě vypnout nejde) a motor si zhasíná víceméně jak se mu líbí, zhasíná i když je motor studenej pár km po nastartování, párkrát ani nezhasl i když auto bylo zahřátý. Víc jsem to netestoval, ihned po startu ho tlačítkem vypínám.



To že ti nezhasne někdy když je motor zahřátý je z důvodu regenerace filtru pevných částic. Regenerace by se tím STOPem přerušila a při pojíždění po městě by se tím pádem nikdy nedokončila. Není to vada.
Jinak ale S/S není pro motor nic dobrého...docela tím trpí.

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

25.9.2014 v 21:26 | Nahoru | #130

DucS píše: To že ti nezhasne někdy když je motor zahřátý je z důvodu regenerace filtru pevných částic. Regenerace by se tím STOPem přerušila a při pojíždění po městě by se tím pádem nikdy nedokončila. Není to vada.
Jinak ale S/S není pro motor nic dobrého...docela tím trpí.



Nebo taky žere zrovna moc elektrika (klima, topení, výhřev sedaček...).

1 reakcí na tento příspěvek emisni limity a mercedesy na chcanky

25.9.2014 v 22:48 | Nahoru | #131
Start/stop je jedno velké ekokurvítko. Pochopitelné je to, pokud by třeba v koloně motor zbytečně běžel 5 minut, ale zastavování jen na semaforech je hovadina. Jednak motor při následném startu někdy sežere víc paliva, než by spotřeboval na tu chvilku volnoběhu ale hlavně se tím dost ničí - kluzné lágry se nejvíc oddělávají právě při rozběhu a doběhu, kdy chybí tlak oleje a lágr tak běží v podstatě "nasucho", tj. kov o kov bez oddělení olejovým filmem. To ale ekodementy nezajímá - ti čumí "jen na vejfuk".
Na popojíždění je lepší hybrid s pomocným elektrickým pohonem, jenže tam je pak zase váha akumulátorů a jejich účinnost, životnost, výroba, likvidace opět větší zátěž, než u klasické koncepce pouze se spalovacím motorem.

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

26.9.2014 v 06:40 | Nahoru | #132

J.M.K. píše: Start/stop je jedno velké ekokurvítko. Pochopitelné je to, pokud by třeba v koloně motor zbytečně běžel 5 minut, ale zastavování jen na semaforech je hovadina. Jednak motor při následném startu někdy sežere víc paliva, než by spotřeboval na tu chvilku volnoběhu ale hlavně se tím dost ničí - kluzné lágry se nejvíc oddělávají právě při rozběhu a doběhu, kdy chybí tlak oleje a lágr tak běží v podstatě "nasucho", tj. kov o kov bez oddělení olejovým filmem. To ale ekodementy nezajímá - ti čumí "jen na vejfuk".
Na popojíždění je lepší hybrid s pomocným elektrickým pohonem, jenže tam je pak zase váha akumulátorů a jejich účinnost, životnost, výroba, likvidace opět větší zátěž, než u klasické koncepce pouze se spalovacím motorem.



Souhlasím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

26.9.2014 v 07:51 | Nahoru | #133

street-dog píše: K tomu systému S/S Superb rok 2014 motor 125 kW nafta, manuál ... systém S/S nejde trvale vypnout vždy se po nastartování zapíná (v autorizovaným servise tvrdili, že to prostě vypnout nejde) a motor si zhasíná víceméně jak se mu líbí, zhasíná i když je motor studenej pár km po nastartování, párkrát ani nezhasl i když auto bylo zahřátý. Víc jsem to netestoval, ihned po startu ho tlačítkem vypínám.


Ale de

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

26.9.2014 v 07:54 | Nahoru | #134

mikro píše: Ale de



Rozvedeš to nebo budeš jenom machrovat?

1 reakcí na tento příspěvek emisni limity a mercedesy na chcanky

26.9.2014 v 07:58 | Nahoru | #135
Nemůžu, bo sem zevnitř.

Naposledy editováno 26.09.2014 07:59:03

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

26.9.2014 v 18:10 | Nahoru | #136

mikro píše: Nemůžu, bo sem zevnitř.



Tak jim to prozraď do PM
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist