takze sbohem naftovy sestivalce jedny z nejlepsich motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky
karf> mozna maji ve Strakonicich nejake specificke problemy, nevim. Ale bezny problem to jiste neni.
Jinak starter resp. startergenerator je na start-stop system navrzen a validovan na radove vyssi pocet cyklu. To neodchazi.
vadí mi to z pohledu uživatele a pocitu, že se tak nějak kurví startér,baterka, motoru se to taky moc líbit nebude. A co interval výměny oleje? Kdysi jsem četl, že pokud auto funguje v náročnějším provozu ( např. časté starty ) je potřeba zkrátit interval výměny oleje. V kombinaci s dnešními intervaly, kdy to automobilky natahují na 30, 40 tis km mi prostě systém s/s vadí.
Na klasické koncepci pohonu je start-stop systém podle mě taková berlička výrobců jak se dostat ,pro ně celkem jednoduše, do nějakých limitů,něco jiného je to u hybridů.karf píše: mam tažný na autě trvale a senzory 4 senzory. Mají úhel takový že když jsou dostatečně daleko od středu, tak to kouli nebere. Navíc se dá ještě udělat zapojení tak, že když je do zásuvky zapojená kára (je tam odběr) tak to při zařazení zpátečky nespíná couvací senzory a nepípá to na káru.
dobrej napad.. diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky
Infinity je standartni vybava, ale ja radeji posloucham motor. Jede to fakt pekne na Hyundai, vytahl jsem z nej 350HP jen velkyma vstrikama a elektronikou (7000rpm), jezdi asi za 13L/100km v klidu, a slusnych 18L/100km styl dravec.
StrejdaMortymer píše: DucS> BlueTec jako takovy je v Mercedesu vyvoj zaměřenej na celkovy snížení emise.
To, že někdo řekne, že MB Bluetec neznamena, že to tu močovinu hned použiva.
Obecně se to začalo použivat u aut až v poslední době, kdy hodně lidí se rozhořčilo tím, že něco takovyho do aut začali dávat. Spíš si nepochopil jak jsem to myslel.
Samozřejmě, že dnes je běžně označenej mergl bluetecem jen ten, kterej musi doplňovat AdBlue
Je to stejnej princip jako u škodovackejch verzi Greenline, kdy mergl davno před tím, než vubec nějakou "močovinu" začali použivat, tak takhle označovali svoje "eko" - označení motoru + doplněk Blue
Já jen četl,co jsi tu napsal. Psal jsi něco ve smyslu že BlueTec je podobné aditivu co se dává do nafty. Takže blud. Dál se k tomu nebudu vyjadřovat
2 reakcí na tento příspěvek emisni limity a mercedesy na chcanky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky
street-dog píše: K tomu systému S/S Superb rok 2014 motor 125 kW nafta, manuál ... systém S/S nejde trvale vypnout vždy se po nastartování zapíná (v autorizovaným servise tvrdili, že to prostě vypnout nejde) a motor si zhasíná víceméně jak se mu líbí, zhasíná i když je motor studenej pár km po nastartování, párkrát ani nezhasl i když auto bylo zahřátý. Víc jsem to netestoval, ihned po startu ho tlačítkem vypínám.
To že ti nezhasne někdy když je motor zahřátý je z důvodu regenerace filtru pevných částic. Regenerace by se tím STOPem přerušila a při pojíždění po městě by se tím pádem nikdy nedokončila. Není to vada.
Jinak ale S/S není pro motor nic dobrého...docela tím trpí.
DucS píše: To že ti nezhasne někdy když je motor zahřátý je z důvodu regenerace filtru pevných částic. Regenerace by se tím STOPem přerušila a při pojíždění po městě by se tím pádem nikdy nedokončila. Není to vada.
Jinak ale S/S není pro motor nic dobrého...docela tím trpí.
Nebo taky žere zrovna moc elektrika (klima, topení, výhřev sedaček...).
1 reakcí na tento příspěvek emisni limity a mercedesy na chcanky
Na popojíždění je lepší hybrid s pomocným elektrickým pohonem, jenže tam je pak zase váha akumulátorů a jejich účinnost, životnost, výroba, likvidace opět větší zátěž, než u klasické koncepce pouze se spalovacím motorem.
J.M.K. píše: Start/stop je jedno velké ekokurvítko. Pochopitelné je to, pokud by třeba v koloně motor zbytečně běžel 5 minut, ale zastavování jen na semaforech je hovadina. Jednak motor při následném startu někdy sežere víc paliva, než by spotřeboval na tu chvilku volnoběhu ale hlavně se tím dost ničí - kluzné lágry se nejvíc oddělávají právě při rozběhu a doběhu, kdy chybí tlak oleje a lágr tak běží v podstatě "nasucho", tj. kov o kov bez oddělení olejovým filmem. To ale ekodementy nezajímá - ti čumí "jen na vejfuk".
Na popojíždění je lepší hybrid s pomocným elektrickým pohonem, jenže tam je pak zase váha akumulátorů a jejich účinnost, životnost, výroba, likvidace opět větší zátěž, než u klasické koncepce pouze se spalovacím motorem.
Souhlasím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky
street-dog píše: K tomu systému S/S Superb rok 2014 motor 125 kW nafta, manuál ... systém S/S nejde trvale vypnout vždy se po nastartování zapíná (v autorizovaným servise tvrdili, že to prostě vypnout nejde) a motor si zhasíná víceméně jak se mu líbí, zhasíná i když je motor studenej pár km po nastartování, párkrát ani nezhasl i když auto bylo zahřátý. Víc jsem to netestoval, ihned po startu ho tlačítkem vypínám.
Ale de
1 reakcí na tento příspěvek emisni limity a mercedesy na chcanky
Naposledy editováno 26.09.2014 07:59:03