Téma: emisni limity a mercedesy na chcanky
 
22.9.2014 v 18:04
tak uz jsou tu prvni vlastovky snizovani emisnich limitu,novy Veckovy mercedesy uz delaji jenom jako ctyrvalce a dolejvalj to chcankama (nadrz je vedle normalni palivovy nadrze) aby to vubec jelo,nechci ani pomyslet jak budou za par let vypadat masiny
takze sbohem naftovy sestivalce jedny z nejlepsich motoru

1 reakcí na tento příspěvek emisni limity a mercedesy na chcanky

25.9.2014 v 22:48 | Nahoru | #1
Start/stop je jedno velké ekokurvítko. Pochopitelné je to, pokud by třeba v koloně motor zbytečně běžel 5 minut, ale zastavování jen na semaforech je hovadina. Jednak motor při následném startu někdy sežere víc paliva, než by spotřeboval na tu chvilku volnoběhu ale hlavně se tím dost ničí - kluzné lágry se nejvíc oddělávají právě při rozběhu a doběhu, kdy chybí tlak oleje a lágr tak běží v podstatě "nasucho", tj. kov o kov bez oddělení olejovým filmem. To ale ekodementy nezajímá - ti čumí "jen na vejfuk".
Na popojíždění je lepší hybrid s pomocným elektrickým pohonem, jenže tam je pak zase váha akumulátorů a jejich účinnost, životnost, výroba, likvidace opět větší zátěž, než u klasické koncepce pouze se spalovacím motorem.

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

26.9.2014 v 06:40 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Start/stop je jedno velké ekokurvítko. Pochopitelné je to, pokud by třeba v koloně motor zbytečně běžel 5 minut, ale zastavování jen na semaforech je hovadina. Jednak motor při následném startu někdy sežere víc paliva, než by spotřeboval na tu chvilku volnoběhu ale hlavně se tím dost ničí - kluzné lágry se nejvíc oddělávají právě při rozběhu a doběhu, kdy chybí tlak oleje a lágr tak běží v podstatě "nasucho", tj. kov o kov bez oddělení olejovým filmem. To ale ekodementy nezajímá - ti čumí "jen na vejfuk".
Na popojíždění je lepší hybrid s pomocným elektrickým pohonem, jenže tam je pak zase váha akumulátorů a jejich účinnost, životnost, výroba, likvidace opět větší zátěž, než u klasické koncepce pouze se spalovacím motorem.



Souhlasím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist