Tomu by logicky odpovídaly svorky 51/B (B značí propojení s baterkou - novější značení), 61 opět povede na kontrolku a když tímto "relátkem" nahrazuješ původní relátko na dynamu, tak vývod M by logicky měl jít na stator (budicí vinutí dynama), 51 na baterku a 61 na kontrolku dobíjení a na vývod kotvy (neukostřený uhlík). Ale to dle selského rozumu, na stránce není odkaz na žádnou bližší dokumentaci, ale nějaká by měla být k regulátoru přibalena. V případě nejistoty je nejlepší se zeptat dodavatele, nebo přímo výrobce.
Jinak instalace 250/559 má vypadat takto:
E: Oprava pár nepřesností.
Naposledy editováno 12.09.2014 00:00:09
Je tam jedna nevýhoda když budeš mít slabou baterku tak nenastartuješ a ani neroztlačíš, to je prostě nevýhoda elektronického relé
Ja ho mam na ČZ250/455 a na Jawě350/634 a šlape naprosto v pohodě.
jo a bacha kup si spravné relé děla se mínus kostra a plus kostra (já mam všude - kostru,čz má přepolované dynamo )
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3884, 3885] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116548 | Dnes v 07:31 Vlasťák1973 |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |