Tombik píše: mar36> Stačila mě jen ta první věta... Fechtly jsem měl 4, z toho jeden v top stavu, a ne . Pokud jsi někdy viděl fechtla jak valí 80 km/h, tak ho asi někdo zrovna shodil z Macochy...
To sis nemusel kupovat 4 plečky, ale jednoho pořádnýho a ty 4 hodit do tý Macochy, to, co píšu je pravda. Je fakt, že každej kopec starou pajdu dostane, ale s větrem v zádech a dlouhá rovinka k tomu ho dovede rozpumpovat. Jestli ti ty křápy jezdily třeba jen 60, tak jsi měl asi stejnej problém, jako má dneska autor příspěvku, bez urážky.
Naposledy editováno 02.09.2014 14:59:57
Tombik píše: mar36> Stačila mě jen ta první věta... Fechtly jsem měl 4, z toho jeden v top stavu, a ne . Pokud jsi někdy viděl fechtla jak valí 80 km/h, tak ho asi někdo zrovna shodil z Macochy...
Přesně tak, hele sedni na japonce a rozjeď se někde na tachometrových 130, to bude tak 120 podle GPS, no a pak si v tyhle rychlosti představ, že máš pod sebou kejvačku..Jen bych nesouhlasil s tím "sedni na Japonce", Japonec může být i skůtr, což není zrovna super stroj a nebo taky třeba Gold Wing, na kterém ti bude připadat tahle rychlost přinejmenším směšná. Hele tenkrát za bolševika moc výběr nebyl, ale všechno, co bylo od stopětasedmy vejš (takže 250, 350 a občas 500) jezdilo těch 120 určitě. Ovšem je tu otázka, co na to brzdy a podvozek, no ale tenkrát jsme nemohli srovnávat, tak to nikomu nepřišlo blbý, to samý by se mohlo diskutovat o oblečení a výbavě. Helmy občas, oblečení žádný a taky by mohl dnes někdo namítat, jak se mohlo takhle vůbec jezdit. Už do toho nešťourejme a pomozme Habešanovi.
Jak píšeš s tou bohatostí směsi na 3/4 otáčky, nejedná se jen o bohatost při volnoběhu? Já myslím, že bohatost směsi za jízdy (třeba na plně otevřený plyn) závisí na zvolené hlavní trysce a poloze jehly v šoupátku. Pokud je šoupě plně otevřené na max. průměr difuzoru, měla by být jehla v takové poloze a vlastně hlavně tryska takové velikosti, aby svíčka měla světle cihlovou barvičku. Jako ono naladit dvoutakta není sranda, pouštět se do různých kombinací nastavení bez určitých znalostí asi končí spíše nezdarem anebo je to náhoda, když to vyjde.
1 reakcí na tento příspěvek Malá rychlost cž 250 /475
145 Kč
1 reakcí na tento příspěvek Malá rychlost cž 250 /475
S tím filtrem co ty máš, si myslím, že to bude chtít větší trysku než je 92ka(ta tam mát být origoš, ale s papírovym filtrem) - prostě ti tam půjde víc vzduchu,než se počítá - takže podle svíčky to asi budeš mít chudé(pokud ten filtr není zasranej). Už hodněkrát tu bylo zmíněná svíčka, koukal jsi na ní?
Dřívější častá úprava spotřeby bylo nahrazení karburátoru z menší kubatury, obvykle 2924. Motor měl sice lepší spodek, ale samozřejmě nedosahoval maximálních rychlostí. Tohle jsem měl na čz 477 a místo 110 jela 90. Každopádně to na tom bylo poznat, že to netočí svoje maximum, motor přes 80 km/h jakoby umřel...
A jak už tu někdo napsal, na filtru dost záleží, jestli tam máš obyčejnou drátěnku, tak ta má mýt hl. trysku ke 120.
1 reakcí na tento příspěvek Malá rychlost cž 250 /475
Habešan píše: Filtr mám tu drátěnku co je na fotce tady u příspěvku CCCP.
No tak to je problém. Jak už tu někdo psal, tak ti to ještě jednou zopakuji a věř nám, že si z tebe neděláme prdel: drátěnka má menší odpor proudění vzduchu, než papírový filtr (ten máš mít). V kombinaci s tryskou 92 tam jde hodně vzduchu, ale méně benzínu, takže se to nenakrmí tak jak by mohlo. V sání prostě není dostatečný podtlak aby to tou tryskou 92 vycuclo dost šťávy. Buďto dej HT 120 nebo vyměn tu drátěnku za origo filtrbox s papírovým filtrem.
Habešan: to určitě pomůže, na druhou stranu HT 120 mají kývačky 250 s otevřeným sáním. Ikdyž je to v podstatě to samé, tak to nebude přesně 120 a možná budeš muset laborovat, protože ta zetka má jeden výfuk a kejva dva. A u dvoutaktu je platná zásada, že když šáhneš do jedné věci, musíš sáhnout i do druhé. Bohužel, narozdíl od čtyřtaktu, kde na výfuku až tolik nesejde, u dvoutaktu hodně záleží a má to vliv na ostatní konstrukci a nastavení motoru. Holt ti konstruktéři věděli co si mohou dovolit a co ne. Já bych tam dal origo filtrbox...lékárna patří do kastlíku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Cz 250 /475 převodovka ČZ 250/475 | Louhovan | 1 | 5.8.2021 v 14:17 Dolin |
chytne a po 3 vteřinách chcípne ČZ 250/475 | Bláha | 29 | 16.2.2019 v 20:08 dave-lister |
Rozleštění hliníku ČZ 250/475 | Kuba7211 | 14 | 15.2.2017 v 23:38 rancher |
Jde nějak přihlásit ČZ 250 trial be... ČZ 250/475 | Rera247 | 29 | 17.2.2015 v 19:37 jawa350Basic |