globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 17:57 | Nahoru | #1771

Stev píše: nevím jistě, mám to nějak zafixovaný a jelikož to nepotřebuju řešit tak jsem to extra neověřoval. Každopádně nemá nicasil. Ještě pohledám.



Honda pouziva Alusil,to je takova hlinikova vlozka,co se rada vydira,ma ji i VTR SP1

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 18:01 | Nahoru | #1772

Murkin píše: Honda pouziva Alusil,to je takova hlinikova vlozka,co se rada vydira,ma ji i VTR SP1



Ja si to myslel, protoze mi ty vule pistu prisly hroznej ulet jak jsou male ...

Diky za osvetu

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 18:05 | Nahoru | #1773

dakarista píše: Kde jsi sebral, ze VTR ma litinove valce? Hledal jsem v servisnim manualu je vule pistu a valce 0,02-0,06mm to nevypada na litinu



myslet znamená hov.o vědět ale myslím že nezáleží jestli litina nebo nicasil vůle jako taková záleží na pístu jakou má roztažnost a podle toho je pak vůle mezi válcem a pístem já na 1078 a nicasi mám velké vůle (píst wisseco má vekou roztažnost) na 1120 litina má malé vůle(píst wossner má malou roztažnost)a litina jako taková se používala a používá dodnes v automobilovém průmyslu a motory najedou sta tisíce kilometrů sice při niších otáčkách ale najedou jezdí a jezdit budou

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 18:17 | Nahoru | #1774
z litiny se běžně dělají sedla ventilů a vačky si vemte kluci co ty sedla musí snést aby se nezaklepaly ale k tématu asi je důležité když se seženou nějaké písty tak hodně důležité vědět k těm pístům jaké mají bít vůle mezi válcem a pístem

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 18:22 | Nahoru | #1775
Stev> předpokládám,že úspora bude větší než 10kg,ten střed TLS je neskutečně těžkej,kdysi jsem někde zahlídl fotku Bimoťáckýho rámu i s kyvkou,přepákováním a brejlema a vážilo to to samý co už vyřezanej střed z TLR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 18:22 | Nahoru | #1776
Jasek> Covece jen tak si to namalovat to asi nepujde A jen takhle vod voka udelat na tele trubkovej ram hmm ...no rad to tady budu sledovat

Kdysi mne hodne zaujal tenhle monster a trochu mne i inspiroval - jen vzhdledove teda poneadz 4.000GPB za ram fakt nedam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 18:24 | Nahoru | #1777
assassin>když ty německý i anglický rámy jsou hrozně hnusný,mě se ten Skovej docela líbí,ale víš jak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 18:28 | Nahoru | #1778
Londoner> Já znám frajírka co si s tím poradí,jenom si nejsem jistej,jestli jsme na stejný vlně co se týká designu,musím mu to aspoň takhle blbě namalovat a on už si to doladí podle svýho rozumu.
Toho monstra už jsem někde viděl,je fakt,že na Duc je to asi mnohem víc easy.

Naposledy editováno 27.10.2014 18:31:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 18:28 | Nahoru | #1779
Jasek> Tak opajcuj Raptoráckej a zadní vídli jako na Bimotě









Naposledy editováno 27.10.2014 18:32:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 18:37 | Nahoru | #1780
strakon> Nelíbí,mě se vážně líbí ten Skovej,z toho budu určitě vycházet,oválný trubky a mezi nima slabší kulatý jako příhradovina a ten střed asi frézovanej šperk alá bimota

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 18:57 | Nahoru | #1781
Tak vůle v litině u BB1120 je píst 103,94 a vrtání 104mm takže vychází 0,06 vůle. Jinak Litina versus nikasil bych vůbec neřešil na normál ježdění... Třeba Neal nechával dělat na NOS Dragster RSV válce z litiny, které tam jsou již asi 3. nebo 4. závodní sezonu bez hrábnutí na válce, předtím s nikasilem se to muselo dělat 1-2x za sezonu, loupal se jak kdyby měl lupenku, prostě nesnesl ten rajčák a vysokou teplotu, no...

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 19:48 | Nahoru | #1782
doprd*ele pomoc už měnily ste někdo za něco ty zasra*ný šestipístkový tokica??? dal sem radiální pumpu, panceřový hadice, rozebral třmeny dal prachovky i těsnění zaleštil sem pístky kotouče změřil uchylkoměrem, skoušely to odvzdušnit čtyři mechanici ja pátej a ta zasraná páka je furt měkká je to zx9r ale dávaly se i na telata...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 19:51 | Nahoru | #1783

Jasek píše: Londoner> Já znám frajírka co si s tím poradí,jenom si nejsem jistej,jestli jsme na stejný vlně co se týká designu,musím mu to aspoň takhle blbě namalovat a on už si to doladí podle svýho rozumu.
Toho monstra už jsem někde viděl,je fakt,že na Duc je to asi mnohem víc easy.



Ja se rad necham vyvest z omylu

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 19:56 | Nahoru | #1784
Gagtoy: hele tady nema origo brzdy asi nikdo :) z tech na origo vidli - jasek ma 6ti pist AP racing (nesehnatelna a ultradraha rarita) ja mam sestipist nissin jako mela mv agusta. Delal sem par redukci na monobloky z R1 - vsechno nekde tady u lidi na foru, no a zbytek ma vesmes i jiny vidle - gsxr k3 pocinaje a 1098s konce - s ruznejma kombinacema radialnich brzdicu vcetne M4 brembo monobloku :) tak si vyber, lip nez serie brzdi vsechny z toho vyberu :)

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 19:59 | Nahoru | #1785
jde mě o to jesi jdou ty tokica za něco vyměnit abych nemusel dělat redukci popřípadě měnit zrovna kotouče..... dávaly se ty 4 pístkový nissiny na novější devítky ale tam byl zase o 1cm menší kotouč v průměru.....

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 20:13 | Nahoru | #1786
Presne pasujici jsou ze seriovych brzd jen ty nissiny co mam ja (kdyz pominu brzdy tlr,busa, ninja) ktere byly seriove na zx7rr - ale neni to zrovna bezna motorka a moc levne se koupit nedaj...

Pak pasuji aftermarket brzdice pro busu a spol - beringer, AP atd - vse ale nesmyslne drahe

Rozumna volba ovsem bez pozerskeho efektu je dat nejakej fungujici brzdic na redukci - na ebay najdes i redukce na radialni brzdice kterejch je vsude mrak. Ja mam namerenou a nakreselenou redukci na monoblok r1 kolem roku 93 (modra/zlata hvezda), pripadne by slo to same udelat na 4pist brembo nebo na 4pist nissin z farose

Po pravde krom toho ze 6pist lip vypada - pocitove mi vzdy sedly lepe ty 4pisty a ty z R1 apod sezenes za par...


Naposledy editováno 27.10.2014 20:16:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 21:08 | Nahoru | #1787
gagtoy> Hele něco tam máš špatně, já ty šestipísty měl origo a vždycky v pohodě, jen jsem je měl za sezonu cca 2x dole a kompletně vždy vyčistil vždy s novýma deskama, nejlíp se osvědčily desky Nissin ST, opravdu jsou asi pro tyhle brzdiče to nej, pak jsem ještě vzal šroubovák nebo kulatinu, dal do díry v nejtech a rozhejbal do všech světových stran, budeš se divit co je tam bordelu... pístky vyndat a vypucovat jak psí kule, gumičky máznout vazelínou Brembo(blbě se shání, ale zabraňuje puchření a bobtnání), použít kapalinu DOT4 Motul nebo ATE a cajk. Měl jsem pancéřovky, systém ze seriové pumpy do pravýho třmenu a z něj do levýho třmenu... Oni nejsou špatný, ale vyžadujou opravdu péči, maj totiž na prd povrchovou úpravu a ten hliník zevnitř brzdičů hnije a tlačí na ty gumičky a ty na pístky(ty musej jít zatlačit pouze prsty) a hlavně odvzdušňuju kompresorovou odsávačkou kapalin a není problém, růčo se mi to nepodařilo snad nikdy pořádně, krok páčky byl jak u bratrový radiální pumpy Brembo, žádný bláto cca 1-1,5cm, ale na radiály Brembo co má bratr nebo AP Racing co má Jašek to nikdy nemělo, při kudle jsem stejně musel jít na brzdy cca o 25-50m dřív než ostatní Ale vždy jsem dobrzdil

Naposledy editováno 27.10.2014 21:10:02

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 21:21 | Nahoru | #1788

Ďuričko píše: Co je tady špatně?



Ty barvičky...Je to špatná plynová ochrana během svařování. Svar musí být kovově lesklej, max. do žluta (říkaj slámově žlutá). Jak je svar a základní materiál takhle barevnej, tak je naplyněnej (O2, N,...) a mechanický vlastnosti jsou v tahu. Zejména houževnatost. Opravit nelze. Jen vyřezat a nahradit.
Jasně, titanový svody a vejfuky jsou barevný jak duha a fungujou, jenže tam po nic nechceš nic jinýho, než aby těsnily a unesly sami sebe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 21:40 | Nahoru | #1789
dewwil> to je super ale nechci tam něco nechávat jen pro to že to stačí..... neříkám že je to stíhačka ale jízda na silnici je daleko horší než okruh!!!! z hlediska nevypočitatelnosti... nechci pokusy a zkoušení chci trochu efektivity.... jezdil sem zx6r 2001,zx9r 2002,zx12r 2002 a teď opět zx9r 99 a hádej všude ty posraný tokica když to nebyly třemeny byly to zvlněný kotouče když ne ty tak vychozená pumpa....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 21:46 | Nahoru | #1790

Pepa1098 píše: z litiny se běžně dělají sedla ventilů a vačky si vemte kluci co ty sedla musí snést aby se nezaklepaly ale k tématu asi je důležité když se seženou nějaké písty tak hodně důležité vědět k těm pístům jaké mají bít vůle mezi válcem a pístem


Sedla? Vodítka jo, ale sedla se mi nezdaj...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 21:48 | Nahoru | #1791

Jasek píše: Zkusím hodit pokus,ale nesmějte se připadám si u toho jak náš mladej u omalovánek





Zdar, až se mi to v práci trochu zvolní tak se ti ho pokusím nakreslit, něco v palici taky mám, zadní podsedlák bych nechal přišroubovanej k hlavnímu rámu, kdyby náhodou crash tak aby se zkroucená podsedlovka nemusela řezat a znovu navařovat... zadní tlumič bych řešil přes přepáčko, tak jak to má RSV Factory, to bych obšlehl od Cikánů, podvozky uměj líp jak kucí šikmookí... Jinak trubková kyvka je sice krásná, ale já bych ji nechal vyfrézovat ze tří kusů z Certalu nebo kvalitní Alu slitiny, středovou část na tlumič a otvor výfuku a dvě ramena co drží kolo, to vše sešroubováno k sobě (nedochází k vnitřnímu pnutí materiálu jako u svárů), takhle to maj endura a motardy VOR a Vertemati a je to pecka

e: jinak bych udělal zkoušku na tlak a pružnosti jak Ti tak Alu rámu, nejdřív třeba alu trubku z rámu na tlak a pak na pružnost, poté Ti trubku a pak obojí ve svárech, přece jen je to rám...

Naposledy editováno 27.10.2014 22:04:01

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 22:14 | Nahoru | #1792

gagtoy píše: dewwil> to je super ale nechci tam něco nechávat jen pro to že to stačí..... neříkám že je to stíhačka ale jízda na silnici je daleko horší než okruh!!!! z hlediska nevypočitatelnosti... nechci pokusy a zkoušení chci trochu efektivity.... jezdil sem zx6r 2001,zx9r 2002,zx12r 2002 a teď opět zx9r 99 a hádej všude ty posraný tokica když to nebyly třemeny byly to zvlněný kotouče když ne ty tak vychozená pumpa....



Jasný, tak to tě čeká výměna za jiný třmeny, no... Nebo celej předek... Nebo alternativa co má Assassin nissin 6 piston

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 22:14 | Nahoru | #1793

Murkin píše: Honda pouziva Alusil,to je takova hlinikova vlozka,co se rada vydira,ma ji i VTR SP1



Diky, koukam ze valec vtr f a sp vypada stejne.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 22:52 | Nahoru | #1794

honzabiker píše: Sedla? Vodítka jo, ale sedla se mi nezdaj...



znám člověka co dělá upravy a jedna z věcí je že dělá větší ventily a tím pádem dává větší sedla a ty sedla dělá z litiny je to jedinečný materiál má schopnost do mikroporů nasávat (třeba olej) je kluzná nedá se autogénem rozpálit (řezat ohněm jako železo) nedá se mamagnetizovat (nechytá na sebe částice kovu) magnet přijme udrží se ale nenamagnetizuje se prostě super materiál rozžavíš ho do červena necháš schladit a je to pořád ten samí materiál jako před tím žádné blato

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 22:54 | Nahoru | #1795
Jasek>

Jašku já věřím tomu že se ti ten rám podaří a fandím

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.10.2014 v 10:30 | Nahoru | #1796
Jasek> Tak ono svým způsobem na tom nic není za vědu udělat dobře rám, jen budeš potřebovat zjistit u daného materialů u tebe titanu, zkoušky na tah a tlak a pak sehnat člověka který podle výpočtů z tvé čmárokrezby navrhne přesný tvar a průřez materiálu. Nejlépe schopný lidé jsou lidi z oblasti mechaniky. Já jsem kdysi takhle využil služeb svého bývalého učitele na škole ohledně výpočtů přihradového rámu. Zajímavé bylo pro mě to že lajcky si člověk myslel že takový slabý průřez material nemůže vydržet a ono to mělo větší pevnost než co bych udělal já z tak zbytečně tlustého materialu a podle mého uvážení

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.10.2014 v 11:32 | Nahoru | #1797
r-a-k>

čau Raku máš pravdu když Jašek nechá zjistit hodnoty pevnosti materiálu tak tím docílí ultra lehký rám se stejnou pevností jež má originál. Když to udělá od oka tak to bude mít předimenzované což není na škodu ale on je honič váhy každého deka a tím pádem na tom vytěží maximum(nízká hmotnost, slabší stěny materiálu ,a stejná pevnost néli větší jako originál, na sto pro lepší tuhost)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.10.2014 v 11:51 | Nahoru | #1798
r-a-k> počítám,že předimenzovaný to určitě nebude,to asi uděláme z trubek co se používaj na kola když to nedaj tak holt smůla,nic nepočítám ani nebudu,max.se to vyhodí

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.10.2014 v 12:25 | Nahoru | #1799
..to asi uděláme z trubek co se používaj na kola ...

tak odtud vítr vane...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.10.2014 v 14:47 | Nahoru | #1800

Jasek píše: r-a-k> počítám,že předimenzovaný to určitě nebude,to asi uděláme z trubek co se používaj na kola když to nedaj tak holt smůla,nic nepočítám ani nebudu,max.se to vyhodí


To jako myslíš vážně? Takže tvůj postup nebo Váš společný bude následovný: Material použijete na jízdní kola( kde to nese jen váhu cyklisty, samotná váha kola je 000 prd, uděláte to aby to bylo co nejlehčí a hlavně na dizajn a pak s klidným svědomím na to sedneš a budeš se modlit aby se to nekroutilo, ba ti to někde pod prdelí nezlomilo? Jestli ano, tak doufám že tu na férovku napíšete že jste někde ve výpočtu udělali chybu až to bude k hovnu Proč to dělat jednoduše když to jde složitě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist