pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: nevím jistě, mám to nějak zafixovaný a jelikož to nepotřebuju řešit tak jsem to extra neověřoval. Každopádně nemá nicasil. Ještě pohledám.
Honda pouziva Alusil,to je takova hlinikova vlozka,co se rada vydira,ma ji i VTR SP1
dakarista píše: Kde jsi sebral, ze VTR ma litinove valce? Hledal jsem v servisnim manualu je vule pistu a valce 0,02-0,06mm to nevypada na litinu
myslet znamená hov.o vědět ale myslím že nezáleží jestli litina nebo nicasil vůle jako taková záleží na pístu jakou má roztažnost a podle toho je pak vůle mezi válcem a pístem já na 1078 a nicasi mám velké vůle (píst wisseco má vekou roztažnost) na 1120 litina má malé vůle(píst wossner má malou roztažnost)a litina jako taková se používala a používá dodnes v automobilovém průmyslu a motory najedou sta tisíce kilometrů sice při niších otáčkách ale najedou jezdí a jezdit budou
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Kdysi mne hodne zaujal tenhle monster a trochu mne i inspiroval - jen vzhdledove teda poneadz 4.000GPB za ram fakt nedam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Toho monstra už jsem někde viděl,je fakt,že na Duc je to asi mnohem víc easy.
Naposledy editováno 27.10.2014 18:31:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Londoner> Já znám frajírka co si s tím poradí,jenom si nejsem jistej,jestli jsme na stejný vlně co se týká designu,musím mu to aspoň takhle blbě namalovat a on už si to doladí podle svýho rozumu.
Toho monstra už jsem někde viděl,je fakt,že na Duc je to asi mnohem víc easy.
Ja se rad necham vyvest z omylu
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pak pasuji aftermarket brzdice pro busu a spol - beringer, AP atd - vse ale nesmyslne drahe
Rozumna volba ovsem bez pozerskeho efektu je dat nejakej fungujici brzdic na redukci - na ebay najdes i redukce na radialni brzdice kterejch je vsude mrak. Ja mam namerenou a nakreselenou redukci na monoblok r1 kolem roku 93 (modra/zlata hvezda), pripadne by slo to same udelat na 4pist brembo nebo na 4pist nissin z farose
Po pravde krom toho ze 6pist lip vypada - pocitove mi vzdy sedly lepe ty 4pisty a ty z R1 apod sezenes za par...
Naposledy editováno 27.10.2014 20:16:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 27.10.2014 21:10:02
Ďuričko píše: Co je tady špatně?
Ty barvičky...Je to špatná plynová ochrana během svařování. Svar musí být kovově lesklej, max. do žluta (říkaj slámově žlutá). Jak je svar a základní materiál takhle barevnej, tak je naplyněnej (O2, N,...) a mechanický vlastnosti jsou v tahu. Zejména houževnatost. Opravit nelze. Jen vyřezat a nahradit.
Jasně, titanový svody a vejfuky jsou barevný jak duha a fungujou, jenže tam po nic nechceš nic jinýho, než aby těsnily a unesly sami sebe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: z litiny se běžně dělají sedla ventilů a vačky si vemte kluci co ty sedla musí snést aby se nezaklepaly ale k tématu asi je důležité když se seženou nějaké písty tak hodně důležité vědět k těm pístům jaké mají bít vůle mezi válcem a pístem
Sedla? Vodítka jo, ale sedla se mi nezdaj...
Jasek píše: Zkusím hodit pokus,ale nesmějte se připadám si u toho jak náš mladej u omalovánek
Zdar, až se mi to v práci trochu zvolní tak se ti ho pokusím nakreslit, něco v palici taky mám, zadní podsedlák bych nechal přišroubovanej k hlavnímu rámu, kdyby náhodou crash tak aby se zkroucená podsedlovka nemusela řezat a znovu navařovat... zadní tlumič bych řešil přes přepáčko, tak jak to má RSV Factory, to bych obšlehl od Cikánů, podvozky uměj líp jak kucí šikmookí... Jinak trubková kyvka je sice krásná, ale já bych ji nechal vyfrézovat ze tří kusů z Certalu nebo kvalitní Alu slitiny, středovou část na tlumič a otvor výfuku a dvě ramena co drží kolo, to vše sešroubováno k sobě (nedochází k vnitřnímu pnutí materiálu jako u svárů), takhle to maj endura a motardy VOR a Vertemati a je to pecka
e: jinak bych udělal zkoušku na tlak a pružnosti jak Ti tak Alu rámu, nejdřív třeba alu trubku z rámu na tlak a pak na pružnost, poté Ti trubku a pak obojí ve svárech, přece jen je to rám...
Naposledy editováno 27.10.2014 22:04:01
gagtoy píše: dewwil> to je super ale nechci tam něco nechávat jen pro to že to stačí..... neříkám že je to stíhačka ale jízda na silnici je daleko horší než okruh!!!! z hlediska nevypočitatelnosti... nechci pokusy a zkoušení chci trochu efektivity.... jezdil sem zx6r 2001,zx9r 2002,zx12r 2002 a teď opět zx9r 99 a hádej všude ty posraný tokica když to nebyly třemeny byly to zvlněný kotouče když ne ty tak vychozená pumpa....
Jasný, tak to tě čeká výměna za jiný třmeny, no... Nebo celej předek... Nebo alternativa co má Assassin nissin 6 piston
honzabiker píše: Sedla? Vodítka jo, ale sedla se mi nezdaj...
znám člověka co dělá upravy a jedna z věcí je že dělá větší ventily a tím pádem dává větší sedla a ty sedla dělá z litiny je to jedinečný materiál má schopnost do mikroporů nasávat (třeba olej) je kluzná nedá se autogénem rozpálit (řezat ohněm jako železo) nedá se mamagnetizovat (nechytá na sebe částice kovu) magnet přijme udrží se ale nenamagnetizuje se prostě super materiál rozžavíš ho do červena necháš schladit a je to pořád ten samí materiál jako před tím žádné blato
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
čau Raku máš pravdu když Jašek nechá zjistit hodnoty pevnosti materiálu tak tím docílí ultra lehký rám se stejnou pevností jež má originál. Když to udělá od oka tak to bude mít předimenzované což není na škodu ale on je honič váhy každého deka a tím pádem na tom vytěží maximum(nízká hmotnost, slabší stěny materiálu ,a stejná pevnost néli větší jako originál, na sto pro lepší tuhost)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: r-a-k> počítám,že předimenzovaný to určitě nebude,to asi uděláme z trubek co se používaj na kola když to nedaj tak holt smůla,nic nepočítám ani nebudu,max.se to vyhodí
To jako myslíš vážně? Takže tvůj postup nebo Váš společný bude následovný: Material použijete na jízdní kola( kde to nese jen váhu cyklisty, samotná váha kola je 000 prd, uděláte to aby to bylo co nejlehčí a hlavně na dizajn a pak s klidným svědomím na to sedneš a budeš se modlit aby se to nekroutilo, ba ti to někde pod prdelí nezlomilo? Jestli ano, tak doufám že tu na férovku napíšete že jste někde ve výpočtu udělali chybu až to bude k hovnu Proč to dělat jednoduše když to jde složitě