globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 21:46 | Nahoru | #1

Pepa1098 píše: z litiny se běžně dělají sedla ventilů a vačky si vemte kluci co ty sedla musí snést aby se nezaklepaly ale k tématu asi je důležité když se seženou nějaké písty tak hodně důležité vědět k těm pístům jaké mají bít vůle mezi válcem a pístem


Sedla? Vodítka jo, ale sedla se mi nezdaj...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.10.2014 v 22:52 | Nahoru | #2

honzabiker píše: Sedla? Vodítka jo, ale sedla se mi nezdaj...



znám člověka co dělá upravy a jedna z věcí je že dělá větší ventily a tím pádem dává větší sedla a ty sedla dělá z litiny je to jedinečný materiál má schopnost do mikroporů nasávat (třeba olej) je kluzná nedá se autogénem rozpálit (řezat ohněm jako železo) nedá se mamagnetizovat (nechytá na sebe částice kovu) magnet přijme udrží se ale nenamagnetizuje se prostě super materiál rozžavíš ho do červena necháš schladit a je to pořád ten samí materiál jako před tím žádné blato
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist