gagtoy> Hele něco tam máš špatně, já ty šestipísty měl origo a vždycky v pohodě, jen jsem je měl za sezonu cca 2x dole a kompletně vždy vyčistil vždy s novýma deskama, nejlíp se osvědčily desky Nissin ST, opravdu jsou asi pro tyhle brzdiče to nej, pak jsem ještě vzal šroubovák nebo kulatinu, dal do díry v nejtech a rozhejbal do všech světových stran, budeš se divit co je tam bordelu... pístky vyndat a vypucovat jak psí kule, gumičky máznout vazelínou Brembo(blbě se shání, ale zabraňuje puchření a bobtnání), použít kapalinu DOT4 Motul nebo ATE a cajk. Měl jsem pancéřovky, systém ze seriové pumpy do pravýho třmenu a z něj do levýho třmenu... Oni nejsou špatný, ale vyžadujou opravdu péči, maj totiž na prd povrchovou úpravu a ten hliník zevnitř brzdičů hnije a tlačí na ty gumičky a ty na pístky(ty musej jít zatlačit pouze prsty) a hlavně odvzdušňuju kompresorovou odsávačkou kapalin a není problém, růčo se mi to nepodařilo snad nikdy pořádně, krok páčky byl jak u bratrový radiální pumpy Brembo, žádný bláto cca 1-1,5cm, ale na radiály Brembo co má bratr nebo AP Racing co má Jašek to nikdy nemělo, při kudle jsem stejně musel jít na brzdy cca o 25-50m dřív než ostatní
Ale vždy jsem dobrzdil
Naposledy editováno 27.10.2014 21:10:02