pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: r-a-k> počítám,že předimenzovaný to určitě nebude,to asi uděláme z trubek co se používaj na kola když to nedaj tak holt smůla,nic nepočítám ani nebudu,max.se to vyhodí
To jako myslíš vážně? Takže tvůj postup nebo Váš společný bude následovný: Material použijete na jízdní kola( kde to nese jen váhu cyklisty, samotná váha kola je 000 prd, uděláte to aby to bylo co nejlehčí a hlavně na dizajn a pak s klidným svědomím na to sedneš a budeš se modlit aby se to nekroutilo, ba ti to někde pod prdelí nezlomilo? Jestli ano, tak doufám že tu na férovku napíšete že jste někde ve výpočtu udělali chybu až to bude k hovnu Proč to dělat jednoduše když to jde složitě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jašku když už v tom budete tak ten motor bych dal o 10cm níž je to zbytečně vysoko ono na to možná máme každý jiný názor ale kdybych dělal nový rám tak bych posadil motor níže