globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.10.2015 v 21:41 | Nahoru | #4591
Kluci trosku mi to pripomina jak Jara Cimrman vynalezl vylehcovani mostnich konstrukci pomoci kurovce.

Akorat se pak prihodili nejaky nehody, protoze vylehcovaci prace nebyli vcas zastaveny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.10.2015 v 21:44 | Nahoru | #4592
Jasek> normalne sroub skrz sedlo z vrchu je light verze, dva z boku tezsi verze (takhle to ma pritulino k5, plastove packy a vzadu se chyti z boku dvema m6)

Nebo jak pise assassin nalepit tam mikroporezni pryz.

Naposledy editováno 29.10.2015 21:45:56

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.10.2015 v 22:00 | Nahoru | #4594
YOSH_BOY> o FR už nechci slyšet brejle jsou v plánu,ale až s pořádnejma vidlema,to nenechám krouhat na ty svý divnoklacky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.10.2015 v 22:04 | Nahoru | #4595
DRN.> pryž nechci,přece jenom už jsem chlapec v letech na šrouby jsem myslel,ale to bych musel vozit klíč v botě a to se mi taky nechce

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.10.2015 v 22:05 | Nahoru | #4596
YOSH_BOY> moje spodni s osou maj 1170, vypada to ze je to az moc malo :) ty origo uzky ocelovy s loziskem 1710, takze v ose nebude velka uspora, par desitek az stovek gramu. Zitra hodim fotky.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.10.2015 v 22:13 | Nahoru | #4597
stev: no vidis jak se to povedlo a to ja bych klidne jeste ubral i na brylich i na ose :)


(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.10.2015 v 22:17 | Nahoru | #4598
assassin> snad jo, na motorce uz jsou a vidle zustaly rovny. Zitra dohodim fota s vahou jako ma yosh, skoda toho loziska na starejch, ale nechce se mi s tim mazat a musel bych do dilny.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.10.2015 v 22:23 | Nahoru | #4599
stev: tam nebude zadnej problem, ten obrobek byl fakt peknej, ty diry budou mit souosost lepsi nez ty origo.... rozdilna hmotnost proti tem yoshovo je tim ze ty na usd jsou na vetsi prumer, vyrazne vyssi .... tady nema smysl delat predimenzovany brejle kdyz nemaj takovou tuhost samotny vidlice....

tu osu jsem zbytecne predimenzoval...ale to je stejne par gramu....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.10.2015 v 22:26 | Nahoru | #4600
assassin> teď jsem to chtěl napsat, na co dělat pevnější brýle, když ty vidle z VTR mají horní průměr jak lepší horské kolo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.10.2015 v 22:27 | Nahoru | #4601

Mileek píše: assassin> teď jsem to chtěl napsat, na co dělat pevnější brýle, když ty vidle z VTR mají horní průměr jak lepší horské kolo



on tam ma stev vidle z fireblada... cimz to samo nechci rozporovat... melo by to byt tak nejak vyvazene.... navic ne vzdy je zcela nepruznej dil to nejleps co muze byt...

Naposledy editováno 29.10.2015 22:28:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.10.2015 v 22:34 | Nahoru | #4602

Mileek píše: assassin> teď jsem to chtěl napsat, na co dělat pevnější brýle, když ty vidle z VTR mají horní průměr jak lepší horské kolo



Ty brejle jsou slaby, origo vidle celkem stacej :) ale co ja o tom vim ...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.10.2015 v 22:41 | Nahoru | #4603

assassin píše: on tam ma stev vidle z fireblada... cimz to samo nechci rozporovat... melo by to byt tak nejak vyvazene.... navic ne vzdy je zcela nepruznej dil to nejleps co muze byt...



Zrovna u brejli jde mimo moji predstavivost cemu by to mohlo uskodit :) jinak ano, vsak se u firestorma pouzival pri vyvoji sasi termin "tuned flex".

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.10.2015 v 22:57 | Nahoru | #4604
stev: u brejli asi "flex" smysl nema.... to bylo spis obecne.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.10.2015 v 08:11 | Nahoru | #4605

Jasek píše: DRN.> pryž nechci,přece jenom už jsem chlapec v letech na šrouby jsem myslel,ale to bych musel vozit klíč v botě a to se mi taky nechce


Tak tam přilep nějakej magnet.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.10.2015 v 09:25 | Nahoru | #4606
nakonec ta váhová úspora není tak špatná, očekával jsem že budou spíš těžší.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.10.2015 v 09:29 | Nahoru | #4607
jinak materiál brýlí je EN AW 7022 (certal), osa je EN AW 7075 (ergal)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.10.2015 v 21:52 | Nahoru | #4608

Stev píše: Ty brejle jsou slaby, origo vidle celkem stacej :) ale co ja o tom vim ...

no ty samý jsem měl na Speedovi a jsou v pohodě... 45mm kluzáky jsou celkem víc než povětšinou 43 mm u kluzáků USD vidlí, akorát při ráně se ohnou jak brčka pod spodníma brejlema, no... Jinak jsem byl až překvapenej jak šel ovládat, jedna z nejovladatelnějších motorek co jsem vodil... Jinak ty brejle, jak tvý, tak Yoshovo jsou špica

Naposledy editováno 30.10.2015 21:53:42

3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.10.2015 v 22:01 | Nahoru | #4609
dewwil: ono je rozdil kdyz ma trubka 43 mm nekde dole (u usd) nebo nahore pod brejlema - kde je nejvetsi ohybovej moment... vlastne jedinej duvod proc se zacaly delat usd....

ale souhlasim, ze stev jde cestou uprav s dobrym pomerem cena/vykon a jeho vtr funguje fakt perfektne...

a tyhle "oversize" klasicky vidlice maj na motorkach z 80-90tejch let svy kouzlo....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.10.2015 v 22:06 | Nahoru | #4610
dewwil> já na těch brejlích zas tak moc neudělal, jen jsem si je vymyslel a dodal představu základního tvaru. A teda zajistil výrobu brýlí a materiál na osu. Ale zbytek byl na assassinovi, asi ani nemusím říkat že to byla špičková práce

Jinak dnes jsem to projel, a vypadá to že je to zlepšení, mám z předku mnohem lepší pocit, hlavně při brždění a nájezdu do zatáčky. A to jsem jel celkem na pohodu.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.10.2015 v 22:18 | Nahoru | #4611
stev: ja myslim ze je to spis placebo, ale vypadaj lip nez jsem cekal, takze bych z nich mel taky dobrej pocit

jinak stev keca, vetsinu prace udela on, doda perfektni zadani a zorganizuje veskere cinnosti co me zaberou vetsinu casu, ja uz jen sednu k pocitaci a za nakou tu hodinu to vymodeluju....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.10.2015 v 22:18 | Nahoru | #4612

assassin píše: a tyhle "oversize" klasicky vidlice maj na motorkach z 80-90tejch let svy kouzlo....



mně by v podstatě nevadily ani ty 41 mm, myslím že s těma brejlema by fungovaly o dost líp. A ten vzhled, třeba tohle vtr se mi moc líbí, a nijak mi tam nevaděj. Ostatně už jsem zaregistroval návrat klasickejch vidlí třeba i u nějaký stavby Rolanda Sandse.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.10.2015 v 22:23 | Nahoru | #4613
stev: jo ta je moc pekna, tyhle ucelovy stavby nadsencu jsou bozi

takovej motocyklovej punk, zajimava technicka reseni na starejch vranach s investicema takovejma ze by to v souctu dalo na zanovni 600rr ktera bude ve vsem lepsi

...ale clovek se v prubehu stavby dost veci dozvi, nauci a pozna stejne "prasteny" lidi

treba klasicky paioli co ve sve dobe montovala bimota, jsou fakt hezkej kus techniky:


Naposledy editováno 30.10.2015 22:24:56

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.10.2015 v 22:24 | Nahoru | #4614

assassin píše: stev: ja myslim ze je to spis placebo, ale vypadaj lip nez jsem cekal, takze bych z nich mel taky dobrej pocit



snažil jsem se mít odstup jak to jen šlo, ale fakt mi to připadá mnohem lepší, i na rozbitý silnici se ta motorka chová trochu jinak. No změřený a vyfocený to nemám

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.10.2015 v 22:32 | Nahoru | #4615

assassin píše: stev: jo ta je moc pekna, tyhle ucelovy stavby nadsencu jsou bozi



jo, ta účelovost se mi na tom právě líbí nejvíc, je na tom vidět že věděl co chce a nemá tam nic na okrasu. Tenhle člověk prej měl připravený i upside vidle z fireblada, ale nedal je tam.

Jinak kdybych motorku nechal jak je, tak mám dneska na 1198 nebo podobnou potvoru, teda vlastně ne že bych na to vyloženě neměl, ale radši kupujem chatu

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

30.10.2015 v 23:05 | Nahoru | #4616
Stev: tomu rozumim, ja to mel vzdycky dost v punku a tohle hobby me moc penez nestalo ... Takze vlastne jsem zacal v prstech tu minci otacet az posledni dobou ... Dat nakou petku do stary vrany, nebo neco co funguje uz z fabriky? Oboje ma svoje kouzlo... Vzhledem k tomu, ze kdyz chci (neni to casto) tak dokazu dost veci sam... Je pro me porad asi prvni varianta lepsi. Svezl jsem se na motorkach ktery jsem vzdycky chtel a ted uz bych na ne i mel - ale nejak mam pocit ze to nestoji za to - vyhodit ctvrt, pul mice navic.... Ikdyz to asi zrovna Tobe nemusim vysvetlovat takze tele doufam tuhle zimu dostane lehci kola a 1080cc a udela svoji sluzbu...

Jasne, porad budu posilhavat po 1098,1198,SF,SMR... Ale tezko rict jestli jeste na neco z toho dojde...

Prestoze mi to strasne moc nejde, cim dal vic me bavi offroad a asi budu potrebovat k ostry motorce jeste jednu lehkou na elektriku :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

31.10.2015 v 06:11 | Nahoru | #4617

assassin píše: dewwil: ono je rozdil kdyz ma trubka 43 mm nekde dole (u usd) nebo nahore pod brejlema - kde je nejvetsi ohybovej moment... vlastne jedinej duvod proc se zacaly delat usd....



Já měl za too, že hlavním důvodem bylo snížení neodpruzenych hmot....?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

31.10.2015 v 06:43 | Nahoru | #4618

assassin píše: dewwil: ono je rozdil kdyz ma trubka 43 mm nekde dole (u usd) nebo nahore pod brejlema - kde je nejvetsi ohybovej moment... vlastne jedinej duvod proc se zacaly delat usd....

ale souhlasim, ze stev jde cestou uprav s dobrym pomerem cena/vykon a jeho vtr funguje fakt perfektne...

a tyhle "oversize" klasicky vidlice maj na motorkach z 80-90tejch let svy kouzlo....

Jo vždyť to říkám, že se ohnou jak papír, tenkrát mý TLR odhodilo Daewoo Tico do pangejtu a USD vidlím bylo prd, akorát vše ostatní na sračku... Při crashi na GSX1100R zas většinu nárazu sebraly klasický vidle, jedna ohlá až ke svodům a ta druhá se radši ustřihla...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

31.10.2015 v 06:51 | Nahoru | #4619

havrajz píše: Já měl za too, že hlavním důvodem bylo snížení neodpruzenych hmot....?



Jo asi jsem to s tim "jedinym" duvodem prehnal. Ikdyz je otazka o kolik jsou spodky usd vidlic lehci nez tech klasickejch .. Ocel vs hlina atd...

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

31.10.2015 v 07:53 | Nahoru | #4620
Chlapi, omlouvám se za vstup, ale vy budete určitě vědět, zda se dá někde sehnat tento napínák řetězu na VTR SP2 - http://www.tss.cz/n...1ky-%C5%99et%C4%9Bzu

Díky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist