globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

31.10.2015 v 06:11 | Nahoru | #1

assassin píše: dewwil: ono je rozdil kdyz ma trubka 43 mm nekde dole (u usd) nebo nahore pod brejlema - kde je nejvetsi ohybovej moment... vlastne jedinej duvod proc se zacaly delat usd....



Já měl za too, že hlavním důvodem bylo snížení neodpruzenych hmot....?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

31.10.2015 v 06:51 | Nahoru | #2

havrajz píše: Já měl za too, že hlavním důvodem bylo snížení neodpruzenych hmot....?



Jo asi jsem to s tim "jedinym" duvodem prehnal. Ikdyz je otazka o kolik jsou spodky usd vidlic lehci nez tech klasickejch .. Ocel vs hlina atd...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist